Trudy روبین: مغلوب ساختن پیشی جستن را برای حمایت از اسرائیل الحاق در بانک غرب را به مخاطره می اندازد دولت یهودی - Thu, 19 Jun 2020 PST

تحت پوشش COVID-19 و ایالات متحده تشنج بیش از نژادپرستی کاخ سفید در حال ترویج یک سیاست است که جادوها فاجعه برای

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

تحت پوشش COVID-19 و ایالات متحده تشنج بیش از نژادپرستی کاخ سفید در حال ترویج یک سیاست است که جادوها فاجعه برای اسرائیل است. بیش از حد چند در حال توجه است.

به عنوان بخشی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اصطلاح "طرح صلح" برای فلسطینی ها و اسرائیل نخست وزیر اسرائیل است که رایگان به ضمیمه حدود 30 درصد از کرانه به عنوان از 1 ژوئیه.

این یک حرکت است که پایان هر بهانه صلح مذاکرات به مخاطره می اندازد اسرائیل صلح با اردن و تضعیف امیدوار کننده پیشرفت در عادی سازی روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس.

پس چرا بر روی زمین است که سفیر ایالات متحده در اسرائیل دیوید فریدمن کار خستگی ناپذیر برای ترویج یک طرفه الحاق? و چرا اول پسر در قانون Jared کوشنر greenlight الحاق در وهله اول ؟

پاسخ این است که سیاست داخلی در کاخ سفید که نادیده احتمال زیاد عواقب به اسرائیل به منظور لطفا مغلوب ساختن پیشی جستن انجیلی پایه. در داخل اسرائیل نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر الحاق اصرار متمرکز شده است در تامین امنیت حمایت از جناح راست مهاجران به جای امنیت دولت یهودی.

"این حرکت یک خطر استراتژیک برای اسرائیل می گوید:" آمریکایی ها برای صلح در حال حاضر Ori نیر سابق بانک غرب خبرنگار "هاآرتص". "تنها سود می بینم می تواند دستاوردهای سیاسی داخلی آمریکا. کل دستور کار است که برای ایجاد یک وضعیت غیر قابل برگشت تحت مغلوب ساختن پیشی جستن."

قبلی رئیس جمهور ایالات متحده پشتیبانی می شود یک راه حل دو کشور بر اساس سال 1967 خطوط تنظیم با زمین معاوضه اما از جمله حذف بسیاری از 132-به علاوه شهرک های یهودی نشین. درست است که روند صلح رو به مرگ بود. اما نه صبر کنید بیشتر امیدوار کننده بار کوشنر طرح حمایت نتانیاهو تقاضا برای یک ersatz "دولت-منفی-منفی" است که شامل قطع شده استان از زمین با اکثر توابع هنوز هم تحت کنترل اسرائیل است. جای تعجب نیست که فلسطینی ها را رد کرد این طرح است.

بسیاری از کارشناسان امنیتی اسرائیل می ترسند که اگر نتانیاهو در جلو حرکت می کند – به عنوان فریدمن است اصرار او و شرکای ائتلاف به انجام – اسرائیل خواهد پرداخت صمیم قلب در سطوح مختلف: در کرانه غربی و غزه با همسایگان عربی و با بقیه جهان است. بدون هر گونه امنیت داشت.

"زمانی که اسرائیل را ضمیمه یک جانبه ما باید ببینید (تمدید) فلسطینی خشونت شروع در کرانه غربی می گوید:" دریاسالار بازنشسته امی أيالون رئیس سابق اسرائیل داخلی شین بت سرویس امنیتی. بزرگترین ترس او گفت: اسرائیل سیاست فروم تماس است که فلسطینی ها با نیروهای امنیتی که در حال حاضر ارائه بحرانی کمک به اسرائیل را متوقف خواهد کرد تا همکاری و "هیچ چیز برای جلوگیری از خشونت است." حماس که کنترل غزه را احساس می کنید مجبور به رقابت و خشونت در نهایت "نفوذ به شهرستانها ما."

أيالون مانند بسیاری از فعلی و سابق مقامات امنیتی اسرائیل ترس الحاق خواهد منجر به فروپاشی ضعیف خودگردان فلسطین وادار کردن اسرائیل به reoccupy کل بانک غرب.

"پس (اسرائیلی و فلسطینی) نمی خواهید به زندگی مسالمت آمیز با هم (یا اسرائیل اعطای برابر رای گیری حقوق فلسطینیان) ما در حال صحبت کردن در مورد دائمی جنگ" اضافه شده نیمرد Novik یک عضو هیئت مدیره از فرماندهان برای امنیت اسرائیل.

در حال حاضر بسیاری از آنها در مقایسه با کوشنر طرح صلح – که خواستار دائمی کلی اسرائیل کنترل بیش از حقوق خود محروم فلسطینی در قطع استان – به یک نسخه از آفریقای جنوبی آپارتاید. این اصطلاح در حال حاضر استفاده می شود توسط دو نخست وزیر ایهود باراک و ایهود اولمرت. و الحاق – اجازه دهید به تنهایی کامل reoccupation – خطرات قانع کننده بسیاری از کشورها از جمله اروپا شرکای تجاری به اسرائیل به عنوان آنها در آفریقای جنوبی.

حتی بیشتر دلهره آور است خطر الحاق نگه می دارد برای اسرائیل در رابطه با کلید عربی متحده است.

بازنشسته سازمان Gadi Shamni یک فرمانده سابق نیروهای دفاعی اسرائیل فرماندهی مرکزی ترس تاثیر بر پیمان صلح با اردن کلیدی همسایه که نیروهای مسلح و سرویس های اطلاعاتی بافر اسرائیل از هرج و مرج در سوریه و تهاجمی ایران.

"این (الحاق) یک غیر مسئولانه گام برای هر کس در مورد مراقبت دولت اسرائیل" Shamni می گوید. الحاق کرانه اردن دره او استدلال می کند که پیروز شدن بر هر گونه امید یک دولت فلسطینی ایجاد ناآرامی در داخل اردن پادشاهی که در آن بیش از نیمی از جمعیت فلسطینی است. در بدترین سناریو این ممکن است منجر به فروپاشی هاشمی رژیم که ثبات ضروری است به اسرائیل است.

اسرائیل و جنگ طلبان از جمله نتانیاهو تمایل به قلم مو رنگ کردن خطرات به اردن (یا احمقانه ادعا اردن باید تبدیل به دولت فلسطینی).

آنها همچنین تصور کنید که به شدت بهبود روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود و تاثیر پذیری از الحاق. رویایی که به استراحت قرار داده شد توسط op-ed برای یک روزنامه اسراییلی توسط یک کلید خلیج فارس, دیپلمات, یوسف آل-Otaiba که سفیر امارات متحده عربی به ایالات متحده و گزارش یک دوست کوشنر.

"این یا الحاق یا هنجارسازی" تیتر خود op-ed – منتشر شده در عبری – خوانده شده در روزنامه اسرائیلی Yedioth آن بود. "الحاق قطعا و بلافاصله معکوس همه از اسرائیل خواسته برای بهبود امنیت اقتصادی و فرهنگی روابط با جهان عرب و امارات متحده عربی است."

به عبارت دیگر الحاق شگرد نه تنها تهدید امنیت اسرائیل بلکه آینده آن پذیرش توسط جهان عرب است. و تمام لطفا برای مغلوب ساختن پیشی جستن و نتانیاهو در سخت ترین حق رای دهندگان.

نمی توانید بدبینانه تر از آن است.

Trudy روبین یک و سرمقاله نویس-عضو هیئت مدیره برای Philadelphia Inquirer. نوشتن به او را از طریق ایمیل در trubin@phillynews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن