Ibaka نمرات 18 امتیاز رپتورز ضرب و شتم راکت در بازی برای اولین بار در بیش از چهار ماه

بیش از چهار ماه پس از COVID-19 تعطیل NBA تورنتو رپتورز گرفت تا جایی که آنها به سمت چپ خاموش — با یک پیروزی است

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

بیش از چهار ماه پس از COVID-19 تعطیل NBA تورنتو رپتورز گرفت تا جایی که آنها به سمت چپ خاموش — با یک پیروزی است.

Serge Ibaka به ثمر رساند 18 امتیاز به رهبری رپتورز به 94-83 پیروزی هیوستون راکتس در روز جمعه در اولین مرحله در والت دیزنی جهانی.

ترنس دیویس اضافه شده 15 امتیاز در حالی که پاسکال Siakam تا به حال 13 هنجار پاول به پایان رسید و با 12 و کایل لوری سون با 11.

جیمز هاردن led هوستون با 24 امتیاز در حالی که Danuel خانه جونیور تا به حال 18 و راسل وستبروک به پایان رسید با 10.

رپتورز تا به حال بازی یک بازی در 138 روز 101-92 پیروزی در ایالت یوتا آمد که دو روز قبل از NBA تعطیل مارس 11 با توجه به COVID-19. زمانی که رپتورز پراکنده برای خود خانه های مربوطه برای منزوی کردن آنها دوم در کنفرانس شرق در 46-18 و تا به حال فقط مسجل نقطه حذفی در یک فصل امیدوار کننده است که آنها را دیدم و پیروزی حق رای دادن-رکورد 15 بازی در یک ردیف است.

در شب جمعه در یکی از سه دادگاه در NBA دیزنی "حباب" رپتورز نگاه آماده رزومه خود را به عنوان دفاع جمع آوری قدرت به بازی رفت.

آنها ازمایش کرده 75-74 برای شروع یک ماهه که فقط 10 دقیقه به جای تنظیم 12 برای کمک به بازیکنان تنظیم به بازی بعد از خود بی سابقه ای چهار ماه اخراج.

یک پاول سه اشاره گر دربسته در محیط یک 7-0 رپتورز اجرا قرار داده است که تورنتو تا شش با 7:17 بازی.

زمانی که تیز تیرانداز مت توماس خشک سه با کمتر از سه دقیقه به بازی آن را به رپتورز 15-نقطه منجر شود و تا به حال Ibaka — که شنبه ماهیهای تصویری هیئت مدیره — جشن در حاشیه.

رپتورز را دو scrimmages — یکشنبه مقابل پورتلند و سه شنبه در برابر ققنوس — به دست آوردن مجدد بازی خود را پاها قبل از آنها باز هشت بازی کاشت دور در اوت. 1 در مقابل لس آنجلس لیکرز.

اولین بازی خود را در coronavirus عصر بود استارک یادآور چقدر جهان را در کمتر از پنج ماه است. آمار خدمه محافظت شده در پشت یک دیوار از جنس پلکسی گلاس. مربیان و بازیکنان روی نیمکت بودند فاصله بیش از سه ردیف. آنها عینک ماسک. غرفه خالی شد. به جیر جیر کفش و hollering از هم تیمی های ارائه شده موسیقی متن فیلم.

NBA است که با استفاده از راه اندازی مجدد برای تقویت پیام های نژادی و بی عدالتی اجتماعی. "Black Lives Matter" نوشته شده بود در پررنگ حروف سیاه در دادگاه روز شنبه. پرستار عینک سیاه و سفید زندگی می کند ماده مچبند. مربی عینک یک پیراهن که گفت: "رای" خود را قبل از بازی زوم کنفرانس با خبرنگاران.

هنگامی که بذر-دور آغاز می شود و بازیکنان باید انتخاب برای پوشیدن پیام به جای نام خود را بر روی پشت خود را کشباف.

هوستون در زمان اولیه 12-نقطه منجر جمعه و رهبری 29-22 شروع به دوم.

پاول را لیآپ میدوی از طریق دوم دربسته در محیط یک 8-0 اجرا برای قرار دادن تورنتو در پیش رو. لوری banked در سه اشاره گر در زنگ برای ارسال تیم به تساوی حاصل کار دو شکست در 49-49.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Marc Gasol که از دست رفته 28 از رپتورز' 64 بازی در این فصل با مصدومیت همسترینگ, شنبه بازی.

راکت وارد در فلوریدا بدون هاردن و وستبروک. سخت وارد پنج روز پس از هم تیمی های خود را با استناد به مسائل خانواده در حالی که وستبروک تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و بررسی به دیزنی جهان در اوایل این هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب