انگلستان دانشمند: هفته پیش از آن مستند می توانست نصف مرگ و میر - Mon, 10 Jun 2020 PST

لندن — یک دانشمند است که مدل سازی به کمک مجموعه ای از بریتانیا coronavirus استراتژی روز چهارشنبه گفت که این ک

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

لندن — یک دانشمند است که مدل سازی به کمک مجموعه ای از بریتانیا coronavirus استراتژی روز چهارشنبه گفت که این کشور مرگ و میر در این بیماری همه گیر شده است می تواند به نصف کاهش دهد اگر مستند معرفی شده بود و یک هفته پیش از آن.

بریتانیا جهانی دوم بیشترین تعداد تایید COVID-19 مرگ و میر در بیش از 41,000. از جمله مواردی که coronavirus مشکوک شد اما نه تایید شده توسط آزمون در مجموع بیش از 50 ، 000 نفر کشته شدند.

نیل فرگوسن استاد ریاضی زیست شناسی در کالج امپریال لندن قانونگذاران گفت که تا زمانی که تصمیمات کلیدی که ساخته شده در مارس دانشمندان دست کم گرفت که چگونه به طور گسترده این ویروس در حال گسترش در انگلستان

او گفت: مجلس علم و فناوری کمیته که "این بیماری همه گیر شد و دو برابر شدن هر سه تا چهار روز قبل از مستند مداخلات معرفی شدند" به جای پنج تا شش روز تخمین زده می شود در آن زمان است.

فرگوسن گفت: "تا به حال ما معرفی مستند اقدامات یک هفته زودتر ما را کاهش نهایی تلفات حداقل نیم."

او همچنین گفت: مرگ و میر شده اند که پایین تر اگر ساکنان خانه های سالمندان شده بود محافظت از عفونت چیزی که اتفاق نمی افتد به طور موثر به اندازه کافی.

فرگوسن توسعه مدل های که در اوایل سال جاری پیش بینی شده صدها نفر از هزاران نفر می میرند مگر اینکه انگلستان اعمال محدودیت شدید به سرعت گسترش coronavirus.

در مارس 16, فرگوسن و همکاران چاپ مقاله نشان می دهد که حتی با برخی از اجتماعی فاصله اقدامات انگلستان می توانید ببینید 250,000 ویروس های مربوط به مرگ و میر و ایالات متحده یک مرگ و میر در حدود 1 میلیون نفر است. فرگوسن پیش بینی این اعداد و ارقام می تواند بیش از دو برابر در هر دو کشور در مورد بدترین سناریو.

روز بعد نخست وزیر بوریس جانسون توصیه انگلیسی ها به کار از خانه در صورت امکان و برای جلوگیری از غیر ضروری گردهمایی های اجتماعی. در سراسر کشور مستند به دنبال در مارس 23, محرومیت مردم از بازدید از دوستان و خانواده که در آنها زندگی نمی کنند ،

جانسون دولت محافظه کار مواجه است نقد قوی به اتهام آهسته به عمل در برابر ویروس. دولت می گوید که به دنبال مشاوره داده شد در آن زمان توسط علمی مشاوران.

فرگوسن گفت: اقدامات انجام شده در ماه مارس بودند موجه "با توجه به آنچه که ما می دانستم که در مورد این ویروس و سپس نظر خود را انتقال و مرگ و میر."

خواسته در یک دولت در کنفرانس خبری که آیا اشتباه شده بود جانسون گفت: "در حال حاضر آن را به سادگی بیش از حد زود به قضاوت خودمان است."

"ما ساخته شده تصمیم گیری در آن زمان در هدایت سیج (دولت علمی گروه مشورتی برای موارد اضطراری) از جمله پروفسور فرگوسن است که ما فکر حق برای این کشور" نخست وزیر گفت.

دولت شروع به سهولت مستند با آرامش از جنبش محدودیت و بازگشت برخی از کودکان به مدرسه اما می گوید آن اقدام خواهد شد و با احتیاط. انگلستان هنوز هم از دیدن چندین هزار جدید تایید coronavirus موارد و صدها نفر از مرگ در یک هفته.

"این بیماری همه گیر است کوچک اما سریع گفت:" دولت افسر ارشد علمی پاتریک blue palace hotel. "که خواستار احتیاط."

غیر ضروری فروشگاه ها و فضاهای باز مانند باغ وحش ها هستند که مجاز به بازگشایی در انگلستان شروع دوشنبه. و شروع این آخر هفته, بزرگسالان به تنهایی زندگی می کنند و پدر و مادر تنها می تواند به شکل "حمایت حباب" با یکی دیگر خانواده است. اعضای همان حباب می توانید ملاقات در داخل خانه یا خارج بدون باقی مانده 2 متر (6 ½ فوت) از هم جدا.

دولت می گوید این سیاست در نظر گرفته شده است برای کمک به افرادی که به ویژه جدا شده در طول 11 هفته مستند.

این تغییر به این معنی برخی از پدربزرگ و مادربزرگ خواهد بود قادر به در آغوش گرفتن نوه های خود را برای اولین بار در ماه — و زوج هایی که از هم جدا زندگی می کنند از نظر قانونی می تواند صمیمی بود.

این قانون فقط در انگلستان است. اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی می تواند سیاست های خود را.

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب