این Julia! Sweeney گسترش خلاق پالت در طول همه گیر - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

تلاطم جنگ ویتنام با الهام از برخی از بزرگترین تظاهرات آهنگ راک تاریخچه و برخی از فیلم های استثنایی. خرید اینتر

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

تلاطم جنگ ویتنام با الهام از برخی از بزرگترین تظاهرات آهنگ راک تاریخچه و برخی از فیلم های استثنایی. خرید اینترنتی از 9/11 منتقل ضبط هنرمندان برای ایجاد و شخصی مواد.

چه هنرمندان مشغول به کار در طول رمان coronavirus? یک جفت از برجسته اسپوکن هنرمندان در وسط فرایند خلاقیت خود. South Hill, resident Myles Kennedy در حال نوشتن آهنگ است اما نگه داشتن آن نزدیک به جلیقه.

زمانی که این بیماری همه گیر شروع کندی 50 اشاره کرد که او در فرایند نوشتن ترانه. وقتی رخ می دهد که این Alter Bridge خواننده و ترانه سرا است جدا صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد با جهان خارج است. کندی روزنامه نگار گفت که زمانی که این آلبوم به پایان رسید جانباز هنرمند ضبط خواهد صحبت در مورد این پروژه به پایان رسید.

و پس از آن وجود دارد Spokane, مورد علاقه, دختر, جولیا Sweeney. با تشکر از دوست کارولین Lamberson سخنگوی نقد و بررسی را سردبیر ارشد ویژه پروژه های "شنبه شب زنده" زاج در حال کار بر روی اولین داستان کوتاه. داستانی کار Sweeney برای اولین بار پس از روز خود را در گنزگا دبستان.

"چه کار میکنم در زندگی من تغییر کرده است," Sweeney گفت: در حالی که تماس از خانه او لس آنجلس. "من بسیار هیجان زده در مورد این. من فکر می کنم این زمان خوبی است برای کسی مثل من به چیزی متفاوت را امتحان کنید. من برخی از زمان و من بسیار هیجان زده هستم."

اما Sweeney, 60, فکر نمی کنم در مورد عدم تجربه نوشتن تا او نشستم به سادگی های او داستان است که در مورد کوه سنت هلن فوران 40 سال پیش.

"من نمی دانم که چگونه به نوشتن یک داستان کوتاه وقتی که من شروع به این کار" Sweeney گفت. "که متوقف نمی من. هنگامی که کارولین از من خواست در مورد نوشتن یک داستان کوتاه این بود که پرسید: "آیا شما مانند خانه؟' اطمینان حاصل کنید. پس از آن ساخت یک خانه.' پس از آن بود مغرور من فکر می کنم که من فقط می تواند انجام این کار است."

خوشبختانه Sweeney تا به حال زمان برای پژوهش های کوتاه-داستان نوشتن. "من در زمان یک کلاس کارشناسی ارشد در قرنطینه" Sweeney گفت. "این فقط 120 دلار و آن را کاملا موثر. آن را شامل جویس کارول اوتس که من دوست دارم و او را در کوتاه داستان نوشتن."

پس از جذب او کلاس های آنلاین Sweeney آغاز شده است پروژه خود را. "آن را به چالش برای حفظ این داستان در 1,800 عبارت" Sweeney گفت. "این مرا به یاد خط (رمان نویس فرانسوی مارسل) پروست بود که 'این است برای رفتن به یک نامه طولانی چون من وقت ندارم برای نوشتن یک کوتاه.' این مثل این است که رفتن به روی صحنه با یک ویولن و تنها دانستن مقیاس و من قصد دارم به سعی کنید و بازی یک آهنگ. اما من exhilarated با امکانات."

اگر Sweeney معرفی شد کوتاه-داستان کلاس در حالی که حضور در دانشگاه واشنگتن او معتقد است که زندگی حرفه ای اش سیر شده اند ممکن است متفاوت باشد.

"اگر من در زمان این کلاس ها در حالی که من یک دانشجوی سال اول دانشگاه من تمام زندگی ممکن است متفاوت بوده است," او گفت:. "همانطور که من در زمان این کلاس ها من تا به حال که خوب آشنا احساس من در حال برگشت از زمانی که شروع کردم با Groundlings. من سر در ابرها ، من آنچه که من می تواند در نهایت.

"من فکر می کنم آن شده است می تواند همان چیزی که برای من با کوتاه-داستان نوشتن. من نفرت را به می گویند که من دوست دارم که چگونه همه چیز کار می کرد برای من در طول این بیماری همه گیر از آنجا که بسیاری از مردم زندگی در بی نظمی در حال حاضر به دلیل coronavirus. این افتضاح است. وحشتناک است اما من سعی کردم را بیشتر از نوشتن است."

حتی اگر Sweeney خواسته های او می تواند فیلم برداری یک زن او را نشان می دهد "قدیمی تر و گسترده تر" در مارس در مارتین Woldson تئاتر در فاکس, شرکت ستاره از Hulu سری "Shrill" در دست نیست سخت کار کردن است.

"من سفر بسیار بیش از چند سال گذشته که من بی حس از آن" Sweeney گفت. "به خانه به مدت سه ماه است احیا من. کوچک لذت یک خواب خوب شبانه, ساخت یک وعده غذایی خوب و توجه خود را به رشد گیاهان' را به معنای بسیار به من. من خیلی خوشحال به پرواز نیست به مکان های دور افتاده. من عشق نه مسابقه به فرودگاه و یا در جاده ها است."

صحبت از جاده که در آن او Mount St. Helens داستان شروع می شود. آن را با الهام از یک جوان کالج دوست است که یک دیرین له در یک شاگرد که در نهایت acquiesces به پیشرفت.

"اما او تغییر ذهن خود را پس از Mount St. Helens فوران" Sweeney گفت. "او نمی بینیم که دختر او واریز مدرسه می رود و به پیر با دختر در اسپوکن. ما او را ترک سیاتل برای Spokane. ما می دانیم که او نمی توانید به عقب وجود دارد که بعد از بزرگراه بسته شد. چه کسی می داند چه اتفاقی می افتاد اگر او در آنجا ماند و در نهایت رفت و با خود له؟"

Sweeney به خاطر تماشای فوران. "آن نگاه مانند آن بود که از کوه رینیر که شما می توانید ببینید در یک روز روشن در سیاتل" Sweeney گفت. "کوه سنت هلن در پشت راینر. من به یاد داشته باشید صحبت کردن در تلفن فقط اینکه خیلی خود محور. من احتمالا صحبت کردن در مورد آنچه که من دیدم در این فیلم قبل از شب در حالی که او به من گفتن که برادر من پارو خاکستر از بام خانه."

مادر, Jeri و برادر جیم هنوز هم زندگی می کنند در اسپوکن. "هر سال من در املاک و مستغلات و فکر می کنم در مورد حرکت به عقب, اما شوهر من (Michael بلوم) دوست گرم آب و هوا در اینجا بیش از حد."

Sweeney بازگشت حداقل دو بار. او هنوز هم در نظر دارد تا به رکورد خاص در فاکس. "من می خواهم به برنامه آن را برای اکتبر. 10, 2021 که روز تولد من است," Sweeney گفت. "آن احساس می کند مانند این بیماری همه گیر هرگز به پایان خواهد رسید اما زمانی که آن را نشانی از طرفداران من هنوز هم وجود دارد. همه آنها در 50s, 60s و 70s به. آنها صبر کنید. نه مثل من در یک گروه راک و طرفداران من هستند همه در 20s خود را."

در برخی از نقطه Sweeney خواهد آمد به شهر و پس از او ثبت شده است از او یک طرح دفن در اسپوکن. "البته که من گذاشته و به استراحت" Sweeney گفت. "من حتی من epitaph. 'زمین تف به من. در حال حاضر آن را مکیده من پشت در. همه در همه, آن را به یک شادی است. با تشکر برای داشتن من!' "



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن