سهام نزول به عنوان ویروس موارد پرش وادار متحده برای رد گم کردن

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISEسهام در وال استریت به شدت کاهش یافت و روز جمعه به عنوان تأييد جدید عفونت کرو

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISE

سهام در وال استریت به شدت کاهش یافت و روز جمعه به عنوان تأييد جدید عفونت کروناویروس در آمریکا آمار تمام زمان بالا باعث تگزاس و فلوریدا به عقب البته در بازگشایی کسب و کار.

ترکیبی تزریق جدید وحشت به بازار شده است که عمدتا بالا سوار پس مارس در امیدوار است که اقتصاد را بهبود یافتن از یک رکود عمیق به عنوان کسب و کار باز کردن درب ها و آمریکایی ها شروع به احساس اعتماد به نفس است که آنها می توانند خانه های خود را ترک دوباره.

S&P 500 با کاهش 2.4% دادن تا همه از آن سود پس از تجمع در روز قبل از. فروش دربسته در محیط یک هفته متلاطم تجاری است که پاک شده و معیار و شاخص سود را برای این ماه است. حتی پس از S&P 500 است که هنوز هم در سرعت آن بهترین سه ماهه از سال 1998 است.

افزایش تعداد تایید جدید کروناویروس موارد باعث تگزاس و فلوریدا به معکوس دوره و سرکوب میله دوباره. ایالات متحده برای پیوستن به یک گروه کوچک اما رو به رشد لیست از کسانی هستند که یا پس گرد یا قرار دادن هر بیشتر reopenings اقتصاد در انتظار به دلیل ظهور مجدد ویروس.

"که قطعا خواستار به سوال چگونه شدید این بازیابی خواهد بود" گفت: لایحه Northey ارشد مدیر سرمایه گذاری در بانک ایالات متحده آمریکا مدیریت ثروت. "ما مجبور به اذعان به وجود درجه بالایی از عدم اطمینان در مورد چگونگی این است که به پیشرفت برای تعادل از سال است."

S&P 500 با کاهش 74.71 امتیاز به 3,009.05. میانگین صنعتی داو جونز بود و بدترین حالت آن بعد از دو هفته از دست دادن 730.05 امتیاز یا 2.8% به 25,015.55. Nasdaq که آمار تمام زمان بالا در اوایل این هفته کاهش یافته است 259.78 امتیاز یا 2.6% به 9,757.22.

بازار شده اند عمدتا محوری پس مارس در امیدوار است که ایالات متحده و مناطق در سراسر جهان می تواند همچنان به آسانسور بهار مستندات قرار داده و در محل به سرعت گسترش coronavirus. افزایش موارد کست شک در انتظارات که اقتصاد ادامه خواهد داد به بازگشایی و همه چیز می تواند به حالت عادی بازگشت هر چه زودتر به جای بعد.

تعداد تایید جدید کروناویروس موارد هر روز در ایالات متحده ضربه تمام زمان بالا از 40,000 گرفتی علامت گذاری مجموعه در طول مرگبارترین کشش در اواخر ماه آوریل است. مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش است, در بخش هایی از کشور به خصوص در جنوب و غرب است.

تجدید حیات در این ویروس و این اقدام توسط برخی از فرمانداران برای رد گم کردن و یا حداقل توقف reopenings از کشورهای خود را تضعیف وال استریت خوش بینی نسبتا سریع اقتصادی برگرد.

"که به مفهوم واقعی برای سرعت که در آن ما می توانیم بازگشت به اقتصادی عادی," Northey گفت:, و اضافه کرد که در حالی که برخی از کشورهای در حال عقب بازگشایی مجدد این احتمال وجود خواهد داشت گسترده در سراسر کشور مستند.

بازار سهام است به احتمال زیاد باقی می ماند فرار به عنوان معامله گران وزن یو پی اس و فراز زندگی را در سیر بیماری همه گیر.

"در بخش های بزرگ ما در حال رفتن به دیدن برخی از این متناسب و شروع می شود گفت:" چارلی ریپلی ارشد سرمایه گذاری برای استراتژیست آلیانز مدیریت سرمایه گذاری. "این رفتن به وزن در احساسات به حدی اما به طور کلی فکر می کنم ما اقتصاد است و در ترمیم و بهبود است و در آن راه."

Facebook کاهش یافت 8.3% به عنوان یک تبلیغات تحریم با هدف فشار به شبکه های اجتماعی غول پیکر به انجام بیشتر برای جلوگیری از نژادپرستانه و خشونت آمیز از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در خدمات خود را تشدید. Verizon اعلام کرد که تا به حال پیوست تحریم پنج شنبه و روز جمعه اروپایی مصرف کننده-محصولات ساز Unilever که باعث می شود Ben & jerry's بستنی و کبوتر صابون نیز گفت: این امر توقف تبلیغات در Facebook.

مالی شرکت در میان بزرگترین decliners پس از فدرال رزرو دستور داد بسیاری از ملت بزرگترین بانک به حالت تعلیق buybacks از سهام خود را و کلاه پرداخت سود سهام را برای چند ماه.

یکی از سرمایه های مالی کاهش یافت و 8.8% Goldman Sachs کاهش یافته است 8.6% و جی پی مورگان از دست 5.5 درصد. در این اطلاعیه آمده به عنوان بخشی از تغذیه سالانه "تست استرس" که نشان داد که در بدترین سناریو مربوط به اقتصاد ایالات متحده در حال ویران شده توسط این بیماری همه گیر از بانک ها را در مجموع از دست دادن حدود 700 میلیارد دلار.

معامله گران همچنین ریخته سهام در نایک پس از ورزشی پوشاک ساز گزارش از دست دادن بزرگ به عنوان بسیاری از فروشگاه های آن مجبور شدند به نزدیک است. سهام تضعیف 7.6%.

بازده اوراق قرضه مخلوط شد. عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید کاهش یافته و به 0.65% از 0.67% یکی دیگر از نشانه ای از احتیاط در بازار است. عملکرد تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

نگرانی که یک عقب نشینی در بازگشایی کسب و کار می تواند مانع تقاضا برای انرژی کمک کرد پایین کشیدن قیمت نفت جمعه. معیار آمریکا نفت خام برای تحویل در ماه آگوست کاهش یافت و 23 سنت به حل و فصل در $38.49 در هر بشکه رسید. نفت خام برنت برای تحویل در ماه آگوست کاهش یافت و 3 سنت افزایش به $41.02 در هر بشکه رسید.

عمده شاخص ها در اروپا بسته عمدتا پایین تر و بازارهای آسیایی به پایان رسید بیشتر بالاتر است.

آخرین مطالب