حتی در طول همه گیر زنبور باقی مانده ضروری سرویس - شنبه, 11 Jul 2020 PST

واشنگتن – "ببخشید میتونم بپرسم چه شما انجام می دهند در اینجا ؟" ساکن در جنوب شرقی واشنگتن دی سی محله می پرسد ب

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

واشنگتن – "ببخشید میتونم بپرسم چه شما انجام می دهند در اینجا ؟" ساکن در جنوب شرقی واشنگتن دی سی محله می پرسد به عنوان Sean Kennedy و ارین Gleeson از خود کامیون و صیقلی کردن خیابان ها.

ثبت نام خود را در پشت شیشه "زنبورها پردازنده" می دهد و آنها را دور.

کندی 58 و Gleeson, 36, در حال زنبورداران. آنها و همکاران خود شده اند ضروری کارگران از ناحیه کلمبیا دولت در وسط یک بیماری همه گیر.

در این روز آوریل, جفت است در پاسخ به یک تماس تلفنی در مورد گروهی از زنبورهای عسل. در نگاه اول به نظر می رسد به عنوان اگر آن را ممکن است بد نباشد. کندی به نظر می رسد پایین خط حصار در حالی که Gleeson پیاده روی در سراسر خیابان و گذشته چند خانه.

"اجازه دهید به بررسی این کوچه" کندی می گوید و به سرعت آنها را در کامیون خود را. کامیون به آرامی حرکت می کند به عنوان آنها اسکن نرده ها و درختان و rooflines – تمام مکان های که در آن swarms زنبور عسل ممکن است متوقف شود.

به عنوان رسیدن به انتهای کوچه آنها پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال: تاریک جرم در حدود 2 فوت است که اکثر بازی گاه به گاه ناظران خواهد بود و راه رفتن بدون توجه به. پس از بازرسی نزدیک این قهوه ای توده حرکت می کند با آرام فعالیت هزاران زنبور ازدحام با هیچ لانه برای حفاظت از آنها.

در عرض دو ساعت این خوشه از زنبور عسل جمع آوری خواهد شد رانده شده در سراسر شهر و با توجه به یک خانه جدید در برخی از مطلوب ترین املاک و مستغلات در شهرستان.

اگر یک کندو پر رونق است و می شود بیش از حد بزرگ برای خود فضای ملکه خواهد نیم کندو و تنظیم کردن برای پیدا کردن یک محل جدید برای شروع یک کندو جدید. اگر این ازدحام نیست جمع آوری شده توسط یک زنبوردار جدید کندو می تواند حل و فصل را به حیاط شیروان crawlspaces ساختمان های اداری و یا ترافیک بالا فضاهای عمومی ایجاد یک مزاحم است که می تواند زنگ خطر برخی از مردم است.

"زنبورها تهاجمی نیست مگر اینکه شما حمله به خانه خود و یا گام در آنها" کندی می گوید. "اما آنها مردم را قرار دادن. برخی از مردم فقط ذاتی ترس از چیزهایی که نیش و شاید که اولیه و لازم است اما اگر شما آنها را در ساختمان اداری خود را و یا شما آنها را در نقاط توریستی تبدیل شدن آنها به یک مشکل است. بنابراین آن را خوب به گرفتن آنها را در آن میانه گام زمانی که ما فقط می توانید آنها را در جایی که آنها هستند."

برای پنج سال گذشته در سی زنبورداران اتحاد در پاسخ به تماس از ساکنان در مورد swarms زنبور عسل. این زنبورداران خود را به "ازدحام تیم" خواهد آمد و به تمام مناطق از منطقه به دور ناخواسته زنبورها و آنها را به یک خانه با سود اضافه شده از جمع آوری عسل.

سال گذشته این گروه در پاسخ به فقط 12 تماس; در این سال بوده است به خصوص مشغول است.

"ما تا به حال در اولین ازدحام تماس بعد از این سال به عنوان بسیاری از تماس های ما تا به حال در تمام سال گذشته می گوید:" تونی برنهام را رئیس جمهور که برآورد دریافت تماس تا کنون حدود 60 تا 75 swarms.

Coronavirus شیوع همزمان با شروع از آب و هوای گرمتر زمانی که زنبورها به طور طبیعی شروع به جدا شدن از کهیر خود را. زمانی که مقامات منطقه شروع به دنبال در امکان بستن این شهرستان با توجه به شیوع برنهام رسیده به او تماس در سی بخش انرژی و محیط زیست است.

"هنگامی که من تو را دیدم این مستند اتفاق می افتد و واقعا ترسناک quarantining چیزهایی که من به نام ما تنظیم کننده و اساسا چنین گفت:" اگر ما در حال رفتن به گرفتن swarms ما نیاز به نه بود دستگیر شد.' آنها در زمان مراقبت از آن, او گفت:.

"زنبورداران مورد نیاز ضروری به این دلیل که اغلب کهیر است که نگه داشتن آنها را در اموال خود می گوید:" تامی ولز گروه مدیر و یک عضو سابق شورای شهر. "بنابراین آنها باید قادر به سفر و رسیدن به کلنی های زنبور عسل خود را."

ولز و تیم خود را در آژانس نیز در حال نگاه کردن به تصویر گسترده تر و این که آیا به اندازه کافی وجود دارد کلنی های زنبور عسل در منطقه است. او گفت: اگر وجود دارد مستعمره فرو می ریزد و در جای دیگر سی زنبورها را می توان نقل مکان کرد که در آن لازم است.

در سال گذشته زنبورداران در آمریکا از دست داده 43.7% از کلنیها با توجه به زنبور عسل مطلع مشارکت.

دوباره در خیابان کندی و Gleeson خود را جمع آوری ازدحام در خصوص طراحی مقوا سفید جعبه. جعبه hums و ارتعاش آنها به عنوان بار آن را به پشت کامیون خود را در کنار خود زنبور عسل مناسب و ابزار. آنها راه خود را در سراسر شهر هر چند نور ترافیک در زمان ثبت.

ژاک Pitteloud به سفیر سوئیس به آمریکا باز می شود دروازه به سفارت زمینه. آنها تبادل تعارفات به کندی و Gleeson, don خود زنبور عسل مناسب است.

Pitteloud پوشیدن گرمکن خاکستری با "واشنگتن, D. C" در بلوک نامه در سراسر جبهه می گوید: او مشغول به کار بود با Audubon Society of America به نوبه خود بخش هایی از اموال به تنوع زیستی ذخیره هنگامی که او نزدیک شد در مورد پرورش زنبور عسل. "من گفت:" البته.'"

"از آنجا که شما می دانید این باغ زیبا که سفارتخانه ها معمولا در حال زیست محیطی بیابان," او می گوید. "آنها زیبا به در نگاه کنید, اما آنها ارائه نمی دهد این نوع از محیط زیست که منجر به حیات وحش است.

جمع آوری swarms زنبور عسل است که به چالش کشیدن در هر زمان حتی بیشتر از آن در طول یک بیماری همه گیر.

"ارین و من هر دو بسیار مراقب باشید در ما روز به روز زندگی شخصی می گوید:" کندی. "هنگامی که ما با هم کار کنند و ما اصلا نگران داشتن ماسک بر روی."

او می افزاید: "از بودن در کنار گروهی از زنبورها مانع جمعیت. شما نمی خواهید بسیاری از مردم جمع آوری و به نوعی ایجاد یک پویا را تشویق می کند که اجتماعی فاصله هیچ مهم نیست که چه خبر است با بیماری های همه گیر در جهان است. بنابراین آن را مناسب فعالیت برای تشویق اجتماعی فاصله."

حتی با این ویروس از دیدن کسی که در خیابان در یک زنبور عسل و کت و شلوار می تواند باعث شود مردم به توقف و نگاه کنید. "ما نگاه کنید خیلی خنده دار و ما در حال انجام برخی از چیزهای عجیب و غریب می گوید:" Gleeson.

"قبل از, تاج, مردم عجله گذشته" او می گوید. "و در حال حاضر آنها می گویند" اوه چه چیزی شما را انجام می من نگاه می کنید؟' آنها چوب سر خود را در زنبور عسل جعبه و رفتن " آه خدای من.' آن را بزرگ می شود قادر به آنها را نشان می دهد 'سلام در اینجا یک ملکه و یا هواپیماهای بدون سرنشین و یا یک کارگر."

کندی می گوید: پرورش زنبور عسل به او کمک کرده مبارزه با خستگی در طول بیماری همه گیر. "وجود دارد بسیاری از swarms این سال و آن را به زندگی برای چند ماه گذشته برخی از هدف" او می گوید.

او خواستار صرفه جویی در زنبور عسل "نسبتا نجیب تلاش" است که مردم با علاقه در مورد. "این یک راه در شرایط دشوار برای ایجاد یک تفاوت کوچک. آن را احتمالا در زمان اجتماعی فاصله بهترین راه من می تواند صرف چند ماه گذشته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن