واقعیت را بررسی کنید: trump's نظم و قانون و اطلاعات غلط

واشنگتن — "آه" گفت: یک سناتور جمهوری خواه. "چگونه خام" گفت: یک فرماندار دموکرات.رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

واشنگتن — "آه" گفت: یک سناتور جمهوری خواه. "چگونه خام" گفت: یک فرماندار دموکرات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تنظیم کردن مقدار زیادی از واکنش های مانند زمانی که او میفروخت یک بی پایه و اساس تئوری توطئه در مورد یک فعال سیاسی که فرود سخت بر روی زمین و پس از آن در بخش مراقبت های ویژه در آنچه دادستان تماس با یک حمله توسط پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن هفته از قانون و نظم و بلاغت آمد با دوز سنگین از اطلاعات غلط را به عنوان او کشیده مقصر ناآرامی در چپگرایان رادیکال و برای قرار دادن سه لود کلمات — "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" — در دهان یک دموکرات رقیب که آنها را پشتیبانی نمی کند.

ضمن coronavirus همه گیر است که هنوز هم در حال رشد در حدود نیم متحده است. مغلوب ساختن پیشی جستن و دستیاران خود گفت: کمی در مورد آن جز به نگه دارید تا فشار به بازگشایی این کشور است. ایالات متحده پیشی گرفته 2 میلیون COVID-19 مورد در هفته گذشته; بیش از 114,000 از آن فوت کرده اند در این کشور است.

نگاهی به برخی از ادعاها و واقعیت:

جورج فلوید تظاهرات

مغلوب ساختن پیشی جستن: "بوفالو از معترضان راندند توسط پلیس می تواند یک ANTIFA provocateur. 75 سال, Martin Gugino بود تحت فشار قرار دادند دور پس از ظاهر شدن به اسکن پلیس ارتباطات در جهت سیاه و سفید کردن تجهیزات. @OANN من به تماشای او سخت تر از رانده شد. بود با هدف اسکنر. می تواند مجموعه ای ، — پرینت سه شنبه.

واقعیت: هیچ مدرکی وجود ندارد که که Gugino بود "ANTIFA provocateur" و یا که او در تلاش بود تا "سیاه و سفید" تجهیزات پلیس. و مغلوب ساختن پیشی جستن را توضیح نمی دهد پشت سر فیزیک نظریه خود را که Gugino افتاد سخت تر از او تحت فشار قرار دادند.

مغلوب ساختن پیشی جستن با اشاره به یک گزارش از یکی از امریکا شبکه خبر که ذکر ناآگاهانه وبلاگ با این استدلال که Gugino با استفاده از antifa مانند تاکتیک های مانند "یک روش پلیس ردیابی استفاده شده توسط Antifa برای نظارت بر محل پلیس."

Top tech کارشناسان ادعا می کنند که مخدوش کننده.

ممکن است به مختل رادیو پلیس — غیر قانونی عمل اغلب به نام "متراکم" — اما هکرها انجام است که با حمله به ایستگاه ها با دستگاه های دستی است که هدف یک فرد افسر پلیس, رادیو مت فروغ, یک استاد علوم کامپیوتر و قانون در دانشگاه جورج تاون گفت: آسوشیتد پرس.

"هر سیستم رادیویی است که موضوع دخالت اما آن کار نمی کند با اشاره به برخی از مرتب کردن بر اساس از ری تفنگ و تداخل," فروغ گفت. "که فقط معنا ندارد."

Gugino بود بستری در واحد مراقبت های ویژه آخر هفته گذشته پس از تحت فشار قرار دادند توسط پلیس. او دیده می شود خونریزی از سر خود را به عنوان افسران رفت. دوستان می گویند او یک بازنشسته و جانباز فعال صلح — نه یک "antifa provocateur."

دو بوفالو, نیویورک, افسران پلیس متهم شده اند با حمله درجه دوم. افسران که می تواند احکام زندان تا هفت سال اگر محکوم التماس کرد گناه نیست.

بسیاری از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره جلوگیری چشمان خود را به عنوان نمونه با مغلوب ساختن پیشی جستن rawest تحریکات. اما برای سستی جمهوری خواه ایالت لیزا Murkowski آلاسکا آن چیز دیگری که به نظر او به عنوان علاقه مندی بیش از اینکه او را به حمایت از او در انتخابات. "Oh lord," او گفت: زمانی که نشان داده شده است به صدای جیر جیر. "اوه." او افزود: "دوباره چرا شما فن شعله های آتش? که همه من قصد دارم برای گفتن."

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو به حال به می گویند: "چه بی پروا چه غیر مسئولانه, چگونه, چیست, چگونه نفت خام است." او التماس مغلوب ساختن پیشی جستن به "نشان می دهد برخی از نجابت. نشان می دهد برخی از بشریت است. نشان می دهد برخی از انصاف." مانند Murkowski او صحبت از شعله های آتش که سوخت.

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "داخلی تروریست ها گرفته اند بیش از سیاتل." — صدای جیر جیر چهارشنبه.

حقایق: بدون آنها نیست.

روز پس از درگیری های خشونت آمیز با معترضان, پلیس سیاتل تا حد زیادی و به طور موقت کناره گیری از چندین شهر بلوک و سوار کردن یک حوزه ایستگاه خروج معترضان به راه اندازی یک جشن با سخنرانی های فعالیت, هنر و موسیقی است. این بود که به دور از در نظر گرفتن بیش از یک شهرستان و مقامات در نظر نمی معترضان به تروریست ها.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee D-بشویید. روز پنجشنبه گفت که این منطقه تا حد زیادی مسالمت آمیز و "تظاهرات مسالمت آمیز اساسا آمریکایی است."

به عنوان برگ برنده مارک معترضان "رادیکال چپ بد مردم" مشارکت در تروریسم داخلی او غالبا استناد "antifa" یک اصطلاح جمعی برای حمله شبه نظامیان محدود بیشتر باور از ساختار سازمانی است. مقامات فدرال ارائه شده اندک شواهد است که مانند رادیکال درگیر شدند.

برخی از دموکرات ها در ابتدا سعی کردم به سرزنش کردن از دولت راست نفوذی برای ناآرامی قبل از پشتوانه پایین که ادعا می کنند.

AP که اکثریت بزرگی از افراد دستگیر شده در مینیاپولیس و ناحیه کلمبیا در یک آخر هفته از اعتراضات ساکنان محلی و چند وابسته بودند و با گروه های سازمان یافته.

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "خواب آلود جو بایدن و رادیکال چپ دموکرات ها می خواهند به 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس'." — صدای جیر جیر 7 ژوئن.

واقعیت: هیچ بایدن نمی پیوستن به تماس از معترضان که خواستار "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" پس از فلوید را کشتن.

"من را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس" بایدن روز دوشنبه گفت: در یک CBS مصاحبه. اما او گفت: او را حمایت مطبوع فدرال کمک به پلیس مبتنی بر اینکه "آنها در دیدار با برخی از استانداردهای اولیه از نجابت honorableness و در واقع قادر به نشان دادن آنها می تواند به حفاظت از جامعه همه در جامعه است."

بایدن را عدالت کیفری را در دستور کار خود منتشر طولانی قبل از او دموکراتها presumptive نامزد پیشنهاد بیشتر پول فدرال برای "آموزش مورد نیاز است که برای جلوگیری غم انگیز و غیر قابل توجیه مرگ و میر" و استخدام بیشتر افسران به اطمینان حاصل شود که بخش نژادی و قومی بازتاب از جمعیت آنها خدمت می کنند.

به طور خاص او خواستار 300 میلیون دلار تزریق به فدرال موجود جامعه محور برنامه های کمک هزینه.

که اضافه می کند تا به پول بیشتر برای پلیس نیست defunding اجرای قانون است.

بایدن همچنین می خواهد دولت فدرال به صرف بیشتر در آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی و تلاش مناطق روستايی و شهرهای آمریکا برای پرداختن به علل ریشه ای از جرم و جنایت.

___

دادستان کل ویلیام BARR با استناد به افزایش اعتراضات در خارج از کاخ سفید زیر جورج فلوید را مارس 25 مرگ در مینیاپولیس: "این چیز ها خیلی بد سرویس مخفی توصیه رئیس جمهور به پناهگاه." — فاکس نیوز در روز دوشنبه.

حقایق: در اینجا بر این است که واقعیت چک کردن رئیس جمهور که ادعا کرد یک هفته پیش از آن که او تنها بازدید کاخ سفید در پناهگاه به بازرسی آن را نه از سر نگرانی برای ایمنی خود را.

"من رفتم پایین در طول روز و من در آنجا برای کوچک دوره کوتاه از زمان, و آن را بسیار بیشتر برای بازرسی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفته فاکس نیوز در تاریخ 3 ژوئن. "آنها گفت: این امر می تواند زمان خوبی برای رفتن به پایین — نگاهی چون شاید گاهی اوقات شما در حال رفتن به آن نیاز دارید."

سازمان های خبری از جمله AP گزارش داده بود که سرویس مخفی عوامل عجله مغلوب ساختن پیشی جستن در مه 29 به کاخ سفید پناهگاه جایی که او صرف نزدیک به یک ساعت — و نه فقط یک "کوچک دوره کوتاه از زمان" — به عنوان تظاهرات خارج اجرایی عمارت شدت یافته است. پناهگاه طراحی شده است برای استفاده در شرایط اضطراری مانند حملات تروریستی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود ناراضی با پوشش اخبار آشکار است که او تا به حال شده است و روحیه به پناهگاه اعتقاد داشتند که از آن ساخته شده او را ضعیف به نظر می رسد.

___

مراقبت های بهداشتی

مغلوب ساختن پیشی جستن در جانبازان مراقبت های بهداشتی: "قبل از من به اینجا آمد دامپزشکان در انتظار در خط. ... و برای سال ها و سال آنها تلاش شده به جانبازان انتخاب است. ... در حال حاضر مهمتر از همه ما مراقبت از ما دامپزشکان." — جلسه با شبان مأموران اجرای قانون و دیگران در دالاس در روز پنج شنبه.

حقایق: که آخرین تکرار را مکرر گفت: ادعای نادرست به دست آورد جانبازان انتخاب زمانی که دیگر رئیس جمهور نمی تواند. رئیس جمهور, باراک اوباما آن را به دست آورد. مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش آن است. این برنامه اجازه می دهد تا جانبازان تحت شرایط خاصی دریافت مراقبت های بهداشتی خصوصی در هزینه های عمومی است. آن را حذف نمی کند و منتظر مراقبت.

___

جرم و جنایت

مغلوب ساختن پیشی جستن: "در این سال دیده می شود کمترین جرایم اعداد در کشور ما در تاریخ ثبت شده است." — صدای جیر جیر دوشنبه.

حقایق: نه چندان. برای اولین بار در این سال تعداد وارد نمی کند. همچنین FBI آمار نشان می دهد که خشونت نرخ جرم و جنایت کمتر بود در سال 2014 نسبت در سال 2018 جدید ترین سال ثبت شده است. همچنین جرم و جنایت به طور کلی به طور قابل توجهی پایین تر در 1950s و 1960s رشد پس از آن شده است در یک روند نزولی از سال 1990s با تغییرات در طول راه.

ادارات پلیس گزارش 368.9 جرایم خشونت آمیز در هر 100000 نفر در سال 2018 در مقایسه با 361.6 چهار سال پیش از آن.

نرخ قتل 5 نفر در هر 100000 نفر در سال 2018 است. این نرخ پایین تر بود هر سال از سال 2010 تا 2015.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن