Canucks جنرال موتورز می گوید تیم می تواند نگه داشتن اردوگاه در ایالات متحده با توجه به کانادا قرنطینه قوانین

جیم Benning می گوید تیم او ممکن است خود را نشان می دهد در جاده — جنوب مرز.مدیر کل ونکوور کناکز اشاره کرد در یک

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

جیم Benning می گوید تیم او ممکن است خود را نشان می دهد در جاده — جنوب مرز.

مدیر کل ونکوور کناکز اشاره کرد در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران روز چهارشنبه است که اگر NHL همچنان به روند نسبت به از سرگیری این 2019-20 فصل تابستان این باشگاه ممکن است نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در ایالات متحده به دلیل کانادا اجباری 14 روز در قرنطینه به محض ورود برای همه غیر ضروری کارگران است.

"این یک نگرانی بزرگ" Benning گفت. "ما در مورد آن نگران باشید چرا که 14 روز قبل از ما در حال رفتن به شروع یک خسته کننده اردوگاه های آموزشی و به بازی حذفی-بازی های سبک. در واقع ما در حال گفتن ما بازیکنان است که آنها عاشق نشستن در اطراف خانه و یا آپارتمان و آنها نمی تواند انجام این نوع از آموزش است که آنها نیاز دارند.

"من می دانم که دولت به دنبال آن است و ما آن را دوست ندارم اما ما درک می کنیم که ما نیاز به انجام آنچه درست است برای همه درگیر و برای امنیت مردم ... که رفتن به ناروا هر چیز دیگری."

به عنوان آن می ایستد تعدادی از Canucks را مجبور به پایبندی به کانادا قرنطینه در محل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. شروع دروازه بان یعقوب Markstrom و ستاره مرکز الیاس Pettersson شده اند خانه در سوئد, پشتیبان netminder تاچر Demko در کالیفرنیا و تیرانداز از خفا براک Boeser در مینه سوتا است.

NHL که متوقف فصل 12 مارس در میان رمان coronavirus شیوع است و امید آن می توانید حرکت به فاز 2 آن بازگشت-به-بازی بازی طرح در اوایل ماه آینده با داوطلبانه اسکیت و تمرینات به صورت گروه های کوچک از بازیکنان تحت سخت سلامت و دستورالعمل های ایمنی. اگر همه می رود و فاز 3 را ببینید اردوگاه های آموزشی شروع به مدتی پس از ژوئیه 1 با فاز 4 در حال بازگشت به بازی بعد که ماه یا در اوایل ماه اوت.

زیر 24-باشگاه چارچوب اعلام شده از سوی لیگ برتر فوتبال سه شنبه کناکز خواهد چهره مینه سوتا در بهترین-از-پنج دور مقدماتی به صورت یک راست به 16 تیم در پلی آف

"ما در مورد آن صحبت کردیم" Benning گفت: در مورد یک اردوگاه در ایالات متحده "اما ما فقط می خواهم به آن را چند روز بیشتر به دیدن چیزی است که رفتن به تغییر دهید.

"در سناریوی کامل ما می خواهم به استفاده از امکانات ما است."

ونکوور و تورنتو ادمونتون که رسما به عنوان نام سه تا از 10 بالقوه hub شهرستانها در حال اجرا به میزبان 12 تیم اگر NHL رزومه تابستان امسال اما NHL معاون کمیسر لایحه دالی گفت: پس از NHL پرده برداری از آن بازگشت به بازی در چارچوب آن زمان مرز محدودیت را با استفاده از کانادا بازارهای غیر استارتر.

"اگر ما قادر به واقعا یک تفسیر از قرنطینه سازگار با بازیکنان ما توانایی به سفر و مجبور به انجام کار سخت خود قرنطینه در یک اتاق هتل ... ما نمی خواهد در یک موقعیت برای استفاده از هر یک از شهرهای کانادا به عنوان مرکز شهر" دالی گفت. "بنابراین ما در مواجهه با نیاز به پیدا کردن یک راه حل برای آن است. و امیدوارم ما می توانیم."

آلبرتا برتر جیسون کنی گذراند در نامه ای به نخست وزیر جاستین ترودو در روز چهارشنبه به امید گرفتن ورزشکاران حرفه ای و تیم کارکنان طبقه بندی شده به عنوان کارگران ضروری شبیه به یک حرکت ساخته شده توسط دولت ایالات متحده در هفته گذشته.

بریتیش کلمبیا برتر جان هرگن که شده آواز خود را در حمایت از ونکوور به عنوان یک هاب تر بود اندازه گیری شد در پاسخ به یک سوال در مورد این موضوع.

"ما باید قوانین در جایی که امروز ما بسیار سخت کار می کرد برای ایجاد" هرگن گفت. "از آنجا که NHL ساخته شده یک اطلاعیه که درگیر ونکوور, ما قصد داریم برای رفتن عجله به تغییر است. دو هفته از هم اکنون چهار هفته از آن می تواند یک وضعیت کاملا متفاوت ارائه شده ما همچنان به پیشرفت است که ما دیده ایم."

Winnipeg Jets مرکز و میشیگان بومی اندرو Copp گفت او نمی تواند بازگشت به کانادا در طول داوطلبانه فاز 2.

"من می خواهم به روی یخ اما دو هفته قرنطینه را تقریبا من جلوگیری از بازگشت تا شروع اردوگاه های آموزشی و یا تا زمانی که برداشته می شود," Copp گفت. "در هفته آینده یا دو من ممکن است سر به پایین فلوریدا و شروع به اسکیت دوباره چون من نیاز به بر روی یخ.

"که در مجموع لیگ مشکل ... من فکر نمی کنم آن را عادلانه به درخواست کانادا تیم به بازیکنان خود آمده نشستن در آپارتمان خود را برای مدت دو هفته و آمریکا تیم فقط به فاز 2 و اسکیت بازی کردن در تمام طول روز. من مطمئن هستم که مزیت رقابتی خواهد شد و نمیفهمد."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Benning گفت او صحبت GMs از دیگر کانادا franchises در مورد این موضوع اما وینیپگ کوین Cheveldayoff و مارک Bergevin از Montreal Canadiens هر دو حاکی از برگزاری اردوهای جنوب مرز چیزی است که آنها فکر در این لحظه.

"این چیزی است که خارج از کنترل ما" Benning گفت. "این دولت و حکومت است که در جایی که ما میخوایم گوش دادن به و پایبند به.

"کامل نیست اما ما فقط تو را به بهترین از همه چیز که در جریان است و یک راه را از طریق آن و آماده سازی بهترین ما می توانیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن