رفتار خانم 7/01 - Tue, 01 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من در نیویورک زندگی م

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من در نیویورک زندگی می کنند و خوش شانس هستم که بسیاری از دوستان نگران برای من در طول همه گیر (به خصوص از کشور من است که مراتب کمتر تحت تاثیر قرار). من می گویم "خوش شانس" اما در ابتدا من غرق در نگرانی خود را.

در یک مرحله, من پیام های دریافتی از مردم من تا به حال شنیده ام از و درخواست برای تماس های ویدئویی از صبح تا شب که من قادر به نگه دارید تا با. در همان زمان تعداد بی شماری از "buddy check" متن گروه فنربا هر گروه اجتماعی نیاز به یک چک در.

من هنوز کار به علاوه بسیاری از دوستان من در صفحه اصلی و تماس با من بی دست و پا در ساعت است. در طول زمان من شده است قادر به آرامی متقاعد به عقب نشینی – یادآوری آنها را که من به خوبی خوشحال, هنوز هم به کار باید یک خانه امن و هستم درونگرا که دوست انزوا.

پس از گذراندن تمام روز کاری در فیلم, تماس, این درونگرا واقعا فقط نیاز به برخی از زمان آرامو من نمی خواهم به این وبلاگ هر روز. اما اگر برخی از برونگرا آشنایان نمی بینم پست های رسانه های اجتماعی از من آنها را ارسال چندین پیام پرسیدن اگر من خوب و تلاش برای تماس. من تلفن را فراموش-نمی-مزاحم پس از 7 p. m. به طوری که من نمی شنوند تماس. آنها بلافاصله متن یک "RU OK؟"

با این حال به خوبی معنای آن را احساس می کند واقعا سرزده است. من مطمئن هستم که چه باید بکنید کوتاه به سادگی نادیده گرفتن این افراد به طور کامل – که احساس می کند بسیار بی ادب.

حقیقت این است که من واقعا به خوبی توسعه یافته پشتیبانی شبکه و ما پس از هر یک از دیگر. فرض این است که این آشنایان نیاز به انجام یک شخصی "ضد زندگی" بررسی من هر چند روز به نظر می رسد پوچ.

من خواسته ام دیگر دوستان در اینجا در نیویورک و آنها را دچار سرخوردگی مشابه با مردم در بازگشت به خانه بمباران آنها را با درخواست تماس و check-ins.

آنچه در زمین می تواند من مودبانه می گویند برای رسیدن مردم به خوبی معنی به من ترک هک به تنهایی ؟ به نظر می رسد مانند یک چیز کوچک اما من در پایان عقل.

آرام خواننده: به عنوان اگر وجود دارد به اندازه کافی بخش در جامعه در حال حاضر COVID ایجاد کرده است یکی دیگر از: انجام و نه انجام.

در علاوه بر این به نگرانی در مورد بیماری خود و نه انجام هستند بیشتر تحت فشار ناخواسته رایگان زمانکه اغلب می آید در هزینه های ثبات مالی. انجام – یک گروه که شامل نه تنها اولین پاسخ دهندگان اما مواد غذایی کارگران و معلمان و کارمندان و دیگران – در حال کار ساعت های طولانی تر از همیشه. این کار اضافی است که با توجه به افزایش نیاز به خدمات خود را اما ساخته شده است سخت تر با فروپاشی هر حس زمان: به خصوص اگر شما در حال کار از خانه "ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر" دیگر فراهم می کند حفاظت از هر گونه.

رفتار خانم همه یادآوری می کند که ایشان نه تنها چیز ساییده اعصاب. و او absolves شما از مسئولیت برای پاسخ به ایمیل, تلفن, تماس ها و متون برای برخی از زمان پس از شما باید مطمئن شما دوستان از راه دور است که شما سپاسگزار برای نگرانی خود را, اما شما سالم هستندو تنها مشکل این است که دیگر به اندازه کافی ساعت در روز برای به دست آوردن همه چیز انجام می شود.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب