از پزشکان: 7/28 - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من تا به حال یک کروناویروس و از آ

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من تا به حال یک کروناویروس و از آن منفی بود. سپس من تا به حال تست آنتی بادی و من شگفت زده شد زمانی که آن را به عقب آمد مثبت است. چگونه این coronavirus تست کار می کند ؟ آنها دقیق است ؟

خواننده عزیز: وجود دو تست اهداف مربوط به SARS-CoV-2 کروناویروس که باعث COVID-19. یکی از به یاد بگیرند که آیا یا نه شما در حال حاضر آلوده. دیگر برای دیدن اینکه آیا یا نه شما آلوده شده اند در گذشته است.

تا کنون رایج ترین تست در حال انجام در این زمان است که برای coronavirus خود را. این شامل استفاده از یک سواب بینیکه بلند و نازک چوب با نرم brushlike مواد در نوک. گرد و خاک است که با دقت وارد شده به بینی به گذرگاه است که متصل به پشت گلو. (آن را ناراحت کننده است اما دردناک نیست.) هدف این است که برای جمع آوری یک نمونه که شامل سلول و ترشحات از پشت گلو و از همه در طول بینی. اگر چه وجود دارد کمتر تهاجمی COVID-19 آزمون که متکی فقط یک گلو سواب شبیه به آزمون های مورد استفاده برای عفونت استرپی گلو آن در نظر گرفته نمی شود به عنوان دقیق که بینی گرد و خاک. به تازگی توسعه یافته بزاق آزمونکه نیاز به فقط یک نمونه از تف و بازگرداندن نتیجه در عرض 30 دقیقه ارسال شده است تنظیم مقررات بررسی است. هر یک از این آزمون ها به دنبال نشانگرهای ژنتیکی خاص به SARS-CoV-2. در ضمن در جولای 3, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اعلام کرد توسعه یک تست قادر به تشخیص influenzas A و B و همچنین رمان coronavirus.

هنگامی که شما را تبدیل به بیمار با این ویروس سیستم ایمنی بدن می فرستد تخصصی پروتئین شناخته شده به عنوان آنتی بادی به سوار حمله. از آنجا که آنتی بادی های خاص به مهاجم آنها در حال مبارزه با آن است که اغلب ممکن است به شناسایی هنگامی که کسی سیستم ایمنی بدن به مبارزه خاص پاتوژن. معمولا طول می کشد تا حداقل یک هفته طول می کشد تا به مدت سه هفته یا بیشتر برای بدن به منظور توسعه آنتی بادی است. اگر چه نادر به رغم آلوده بودن یک پاتوژن برخی از مردم نمی توسعه آنتی بادی در همه.

یک تست آنتی بادی است که انجام غربالگری یک نمونه خون برای خاص نشانگر این آنتی بادی در سوال. متاسفانه در مورد این رمان coronavirus دقت این آزمایشات است. CDC نشان داده است که تا نیمی از آنتی بادی, نتایج آزمون ممکن است نادرست دادن یا مثبت کاذب یا منفی کاذب. یک مطالعه اخیر به بررسی 40 انواع مختلف آنتی بادی آزمایش و پیدا گسترده اختلاف در صحت آنها. محققان پیشنهاد شده است که تا زمانی که این آزمایشات در حال بهبود مردم باید با تکیه بر نتایج.

همانطور که برای داشتن آنتی بادی به SARS-CoV-2 با وجود داشتن شده است جسمی که کاملا ممکن است. مشخصه این ویروس این است که برخی از مردم با وجود آلوده بودن نیست نشانه توسعه. اما آنها هنوز هم می تواند با عبور در امتداد ویروس شناخته شده است که بدون علامت انتقال است. به همین دلیل است که به منظور محافظت از مردم در اطراف ما بسیار مهم است برای هر یک از ما به پوشیدن صورت پوشش در مکان های اجتماعی فاصله و شستن دست ما است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن