دولت به مطالعه واشنگتن گشت متوقف می شود و به جستجوی امکان تعصب - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

واشنگتن را صرف $50,000 به مطالعه ممکن است تعصبات در واشنگتن گشت پس از بررسی در بر داشت troopers جستجو افراد از

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

واشنگتن را صرف $50,000 به مطالعه ممکن است تعصبات در واشنگتن گشت پس از بررسی در بر داشت troopers جستجو افراد از رنگ به خصوص سرخپوستان آمریکایی در نرخ بسیار بالاتر از آنها جست و سفید رانندگان است.

سربازان بودند بیشتر احتمال دارد برای پیدا کردن مواد مخدر یا سلاح در اختیار سفید رانندگان در هنگام جستجو حتی اگر هند جزایر اقیانوس آرام, سیاه و لاتین رانندگان بودند جستجو در نرخ های بالاتر با توجه به داده ها از سال 2009 و 2015 تجزیه و تحلیل با بررسی غرب, غیر انتفاعی, سازمان خبری در سیاتل.

بسیاری از این جستجوهای اتفاقی در نزدیکی Colville و Yakama رزرو در نقاط خروج را بر روی بزرگراه ها با توجه به گزارش.

این نوع از پروفایل ایجاد بی اعتمادی بین مسئولین و مردم از رنگ گفت: کارول ایوانز رئیس برای Spokane, Tribal Council. شده اند وجود دارد زمانی که دولت گشت و یا دیگر ماموران نشسته اند در مرز رزرو و روشن نیست که آیا آنها وجود دارد به دلایل امنیتی یا نه او اضافه شده است.

"من فقط فکر می کنم پدر من او یک بومی آمریکایی او مسن," او گفت: "او هرگز متوقف گشت اما من فکر می کنم که اگر او شاید افسر او را تنها به این دلیل که از راه او ارتباط برقرار."

ایوانز گفت: پدر او را مورد سوال troopers اگر آنها متوقف شده بود او را بدون هیچ دلیل به جای توقف به حال کسی که نقض قانون است. دولت سربازان و افسران پلیس نیاز به درک راه های مختلف ارتباط افراد با توجه به فرهنگ او اضافه شده است.

"مردم باید با احترام رفتار شود و نباید درمان متفاوت بر اساس رنگ پوست خود را," او گفت:. "آنها وجود دارد برای محافظت از همه ما است."

گشت دولت را با واشنگتن محققان دانشگاه که تجزیه و تحلیل آژانس اطلاعات برای هر گونه شواهد ضمنی و تعصب در ترافیک متوقف می شود و جستجو. آنها همچنین نشان می دهد که چگونه قبیله ای اعضای خود و دیگران را درک گشت. این گزارش به قوه مقننه است که با توجه Dec. 31.

گشت دولت فراهم می کند یک ساعت ضمنی و تعصب آموزش برای دانشجویان اما نمی شرکت در 16 ساعت آموزش ارائه شده توسط عدالت کیفری کمیسیون آموزش با توجه به سوابق درخواست InvestigateWest.

برخی از مناطق نیاز به سربازان خود را برای شرکت در یک روز ضمنی و تعصب و حساسیت فرهنگی آموزش یک بار در سال پس از گشت زنی در حال تلاش برای مطمئن شوید که اتفاق می افتد در تمام مناطق گفت: Chris Loftis گشت مدیر ارتباطات است.

"ما نمی condoning هر نوع تعصب در خارج وجود دارد ما به طور فعال مشغول به زور که از سیستم ما در هر نقطه ما می توانیم" او گفت:.

"اگر هر گونه مسائل وجود دارد گشت دولت نمی تواند ثابت داخلی, پس از آن ما خواهد شد کار بر روی قانون برای رفع آن گفت: Rep. Gina Mosbrucker R-Goldendale که درخواست پول برای مطالعه است.

این نماینده مجلس همچنین تصویب 150.000 دلار در حمل و نقل بودجه برای کمک به دولت گشت بیشتر نیروی کار متنوع. پول نیز کمک خواهد کرد که آدرس کمبود سربازان دولت گفت: سناتور. استیو هابز د-لیک استیونس.

گشت مورد نیاز است برای کار با دیگر سازمان های دولتی به منظور توسعه یک نیروی کار متنوع طرح اقدام و آدرس دلایل underrepresentation از مردم از رنگ در آن نیروی کار است. لازم است به ارائه یک طرح به مجلس توسط Jan. 1, 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن