NBA خواهد بود امن تر در داخل فلوریدا حباب — حداقل این است که این طرح

وجود دارد هرگز به یک fail-safe راه برای NBA برای از سرگیری یک فصل معلق توسط COVID-19 همه گیر اما لیگ و بازیکنا

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

وجود دارد هرگز به یک fail-safe راه برای NBA برای از سرگیری یک فصل معلق توسط COVID-19 همه گیر اما لیگ و بازیکنان ارتباط احساس اعتماد به نفس آنها کاهش خطر و آن را در سرعت کامل پیش رو برای بازی های ماه آینده.

با وجود این واقعیت است که فلوریدا که در آن 22 تیم دیدار خواهد به راه اندازی مجدد یک فصل وقفه از ماه مارس شاهد هشدار دهنده سنبله در coronavirus موارد است.

"من نتیجه گیری نهایی این است که ما نمی تواند پیشی جستن ویروس و این چیزی است که ما قصد داریم به زندگی برای آینده قابل پیش بینی — به همین دلیل است که ما طراحی پردیس راه ما" کمیسر آدم نقره گفت: در یک کنفرانس تلفنی بعد از ظهر جمعه. "و پس از آن یک شبکه بسته و در حالی که آن را نفوذ ناپذیر ما در اصل محافظت از موارد در اطراف ما — حداقل این مدل است.

"بنابراین برای کسانی که به دلایل ما هنوز هم بسیار راحت بودن در اورلاندو است."

نهایی برنامه شامل آزمایش روزانه از بازیکنان و کارکنان (حداقل در شروع دادرسی محکم و کنترل دسترسی به "پردیس" در دیزنی زمینه خارج اورلاندو و امیدوار است که به اندازه کافی انجام شده است که یک قهرمان خواهد شد تاج گذاری در ماه اکتبر. یک بازیکن که تست مثبت برای جدا خواهد شد تا زمانی که لازم است برای دلایل بهداشتی اما نمی توانند از دوباره تیم خود را.

نقره نمی توان گفت آنچه می تواند در لیگ به سقط جنین کل فرایند.

"ما در نهایت آن را باور امن تر خواهد بود در دانشگاه ما نسبت به خارج از آن اما سیگنال های ما در حال ارسال است, این است که قطعا کسب و کار به طور معمول" کمیسر گفت. "این است که به دور از ایده آل به پایان راه ما فصل آن نیاز به فداکاری فوق العاده ای از تمام کسانی که درگیر است."

کامل NBA برنامه در اینجا

اعلام رسمی این شرایط بازتولید می آید در حالی که coronavirus موارد در حال ضربه زدن رکورد روزانه اوج در فلوریدا و پس از اخبار که 16 302 آزمون در NBA بازیکنان این هفته برگشتم مثبت است. هیچ یک از کسانی که بیماری بودند نشاندار جدی با توجه به نقره و میزان عفونت نیست بیش از حد نگران کننده نسبت به جمعیت ، لیگ نیز ساخته شده است به اندازه کافی زمان بین تست های اولیه و ورود تیم در اورلاندو شروع جولای 7 که بازیکنان آلوده باید قادر به بازیابی در زمان خود را برای پیوستن به تیم.

"من فکر می کنم یکی (تست مثبت) شده اند که در مورد" NBPA مدیر اجرایی میشل رابرتز گفت: در تماس با نقره. "اما خدا من را ببخش من رک و پوست کنده به حدی برطرف شده است که این تعداد را بالاتر نیست.

"اگر هیچ چیز دیگری از آن به من گفت که اکثریت بزرگی از بازیکنان ما انجام شده است دقیقا آنچه آنها انجام شده است باید خود را امن نگه دارید."

در اورنج کانتی که در آن دیزنی مرکز واقع شده است حداقل 10 درصد از تمام آزمایشات باید دوباره مثبت برای 10 روز متوالی. که بیش از دو برابر این نرخ از ژوئن 6 تا 15 و بیش از 10 برابر بالاتر از مارس 9 تا 22.

"ما می دانیم که COVID-19 خواهد بود با ما برای آینده قابل پیش بینی" نقره گفت: "و ما هیچ چاره ای جز یادگیری برای زندگی با این ویروس. هیچ گزینه های در حال خطر رایگان در حال حاضر."

نگرانی های مالی قطعا کمک به راه اندازی مجدد برنامه ریزی کنید. NBA است چند میلیارد دلاری صنعت جهانی است که به طور مستقیم بر اشتغال بیش از 50000 نفر و به سادگی پرتاب سلاح های خود را و رفتن را بدون حداقل تلاش به پایان فصل داشته اند مكيدند.

این واقعیت است. تلاش به آمده تا با امن ترین روش برای رساندن محصول برترین بود اما آن را هرگز خواهد بود و بدون خطر است. آن را یک ماده از کاهش این خطر تا آنجا که ممکن است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بخش بزرگی از این بحث بین لیگ و اتحادیه محور در دادن بازیکن ادامه داد: پلت فرم است که از آن برای رسیدگی به مسائل نژادی در ایالات متحده است.

"همه ما درک می کنیم که چگونه قدرتمند صدای ما این است که" رئيس جمهور اتحادیه کریس پل گفت: در تماس است. "حتی اگر ما در حال بازگشت به بازی صدای ما هنوز هم می تواند شنیده شود بر روی پلت فرم غیر قابل باور. شما در حال رفتن به ادامه ما را بشنود. این هرگز یک "خفه شو و دریبل' وضعیت. شما در حال رفتن به ادامه ما را بشنود."

Doug Smith
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن