Dear Abby: همسر حیرت زده به کشف شوهر سنگین, طلسم,

عزیز ابی: من و شوهرم ازدواج کردم و دو سال پیش. یک سال بعد از ما استقبال اولین فرزند ما. من هرگز تصور نمیکردم ه

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

عزیز ابی: من و شوهرم ازدواج کردم و دو سال پیش. یک سال بعد از ما استقبال اولین فرزند ما. من هرگز تصور نمیکردم همیشه می خواهید یک طلاق است. خوب من در بر داشت در اوایل سال جاری که شوهر من یک طلسم/فانتزی در مورد بزرگتر از زنان است. (او در واقع آن را گفت.) او یک "فیدر." او خریداری کتاب های مربوط به این چیزها و به تماشای فیلم ها و بار خوانده شده داستان در مورد آن را در حالی که نشسته در کنار من روی نیمکت! آن را تبدیل به او. او از من پرسید که به نظر به دست آوردن وزن. من به او گفتم که او به کمک نیاز دارد.

من یک قرار ملاقات او را به دیدن یک درمانگر هستم و او را مجبور به رفتن. من احساس می کنم فریب خورده و بی احترامی. من نمی دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به این بمب او کاهش یافته است در من. من نمی دانم چگونه می شود با کسی که چنین یک انگیزش قوی. من نفرت را به احساس در گسل برای از بین رفتن و شکستن خانواده ما, اما من می توانم همراه با این و خطر سلامت من. من هم نمی دانم که چگونه به زندگی جدا از او. هر گونه کمک قدردانی است. — همسر یک فیدر

همسر عزیز: شوهر شما باید این بحث را با شما قبل از ازدواج. به دست آوردن وزن به خوراک خود را شوهر, طلسم, نمی خواهد برای شما سالم از لحاظ جسمی و یا احساس به عنوان شما انجام دهد — عاطفی.

از آنجا که شما در حال حاضر با مجوز بهداشت روان حرفه ای در پایگاه داده خود را برنامه ریزی قرار ملاقات برای خودتان به شما کمک کند عقلانی تصمیم بگیرید که چه شما نیاز به انجام است. (می توانید در شوهر خود محتوا به فانتزی خود را اما نه شامل شما؟) شما ممکن است بخواهید به "احساس می کنم در گسل" برای پیاده روی به دور است, اما شما نمی خواهید به تغییر او و برای اولین بار مسئولیت خود باید برای حفظ سلامت خود را بنابراین شما می توانید پدر و مادر خود را در کودکی به بزرگسالی است.

DEAR ABBY: این شده است وزن من برای یک مدت زمان طولانی. یک پسر من برای سال شناخته شده دریافت تن از مواد غذایی از مواد غذایی آشپزخانه خواهر خود را اجرا می شود. آن sickens من چون او را از نظر مالی تنظیم شده است. او بالند به من در مورد هرگز نیاز به خرید مواد غذایی دوباره. من فکر می کنم در مورد کودکان و خانواده هایی که نیاز به مواد غذایی در طول این زمان وحشتناک. او بدترین نوع ادم ارزان خر و دوست ندارد پول خرج کردن در چیزی.

بدیهی است که اگر او اجازه می دهد او در حال انجام چیزی مشابه به همین. من به او گفتم که او باید شرمنده از خود را برای استفاده از این برنامه است. پاسخ او این بود که او در خدمت کشور ما پس از او با عنوان! (او dishonorably مرخص پس از هفت ماه.) او واقعا احساس می کند این مواد غذایی بدهکار است به او. این بوده است که باعث ناراحتی من برای یک مدت زمان طولانی و به صداقت, من آرزو می کنم او تا به حال هرگز به من گفت. — منزجر در کنتیکت

عزیز منزجر: و سوال شما چیست ؟ آن دو نظر می رسد که هیچ وجدان. تماس با رئیس سازمان است که حامیان مالی این بانک مواد غذایی و شخص بگویید آنچه شما نوشته شده است به من. من فکر نمی کنم من بودن بیش از حد سخت به اشاره است که "دخترانه" به جرم سرقت توسط funneling مواد غذایی را به برادر و جلوگیری از خانواده های نیازمند از داشتن آن است. Shameless.

DEAR ABBY: ممکن است در عشق با کسی که زندانی? — عاشقانه در تگزاس

عزیز عاشقانه: بله. اما آن بستگی به طول رابطه و اینکه آیا شما ملاقات کسی قبل از او و یا او را زندانی. اگر شما می دانستید که فرد قبل از آن است. اما اگر رابطه خود را آغاز کرد در حالی که او و یا او را به خدمت شد و در زمان بسیار مهم است که شما بررسی کنید هر چیزی که شما در حال گفت و خودداری از ارسال این فرد پول است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن