نویسنده جان Moe میزبان مجازی تاون هال برای راه اندازی و همچنین موجودات' کمپین

جان Moe, مینه سوتا, نویسنده کتاب "خنده دار جهان از افسردگی" و برنده جایزه پادکست با همان نام خواهد وزش مجازی ت

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

جان Moe, مینه سوتا, نویسنده کتاب "خنده دار جهان از افسردگی" و برنده جایزه پادکست با همان نام خواهد وزش مجازی تاون هال برای راه اندازی به خوبی موجودات عمده رسانه های عمومی کمپین پرداختن به نیازهای بهداشتی از آمریکایی ها ابتدا با, جوانان, سلامت روان پروژه. این رویداد به صورت رایگان خواهد بود در ساعت 10 صبح سه شنبه, جولای 14, livestreamed در WellBeings.org. آن است که برگزار می شود در طول اتحاد ملی در بیماری های روانی (نامی) کنوانسیون سالانه و ارائه شده توسط نامی و WETA گل سرسبد رسانه های عمومی ایستگاه در پایتخت کشور است.

پانل را با هم صدای جوان, مردم, کارشناسان, والدین و قابل توجه شخصیت به بحث در مورد جوانی و سلامت روحی و روانی جامعه و همچنین مصاحبه گزیده ای از فیلم های آینده تولید شده و کارگردانی شده توسط Ewers Brothers Productions اجرایی تولید شده توسط Ken Burns. WETA را نیز اعلام خواهد کرد اول متوقف می شود و موجودات تور صلیب کشور رویداد است که شامل تعامل جامعه منابع, نمایشگاه, داستان سرایی, بهداشت روان, کمک های اولیه, آموزش, میزگرد, و بیشتر. حمایت ائتلافی از شرکای شامل تماس به ذهن در آمریکا رسانه های عمومی و PBS NewsHour, دانشجو, گزارش آزمایشگاه.

وزارت معارف آغاز شده و یا مشغول به کار در بسیاری از برنامه ها در رادیو دولتی مینسوتا از جمله پادکست به پایان رسید که در ماه ژوئن هنگامی که او در میان 28 کارکنان که شغل خود را از دست در کاهش بودجه توسط رادیو دولتی مینسوتا/آمریکا رسانه های عمومی. او میزبان "عقل" یک رادیو زندگی می کنند انواع مختلفی نشان می دهد از سال 2010 تا 2015.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب