'سونامی از مردم نیاز به': اجاره بحران می تواند ضربه اسپوکن که اخراج مهلت قانونی به پایان می رسد - Mon, 10 Jun 2020 PST

تری اندرسون و استیو ایران اغلب اختلاف بر سر نقش دولت در مسائل مربوط به اجاره و صاحبخانه اما از ترس های شایع ب

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

تری اندرسون و استیو ایران اغلب اختلاف بر سر نقش دولت در مسائل مربوط به اجاره و صاحبخانه اما از ترس های شایع به تازگی ایالات آنها: یک موج عظیم از اخراج که به زودی می تواند در آینده به Spokane County است.

اندرسون موقت مدیران اجرایی از مستاجران اتحادیه واشنگتن و ایران است رئیس جمهور صاحبخانه انجمن کنتون. با هم آنها می گویند که زمانی که رژیم صهیونیستی. جی Inslee را مهلت قانونی بسیاری از انواع اخراج می رسد Aug. 1 صاحبخانه خواهد بود قادر به مستاجران خود را به دادگاه برای پرداخت اجاره. نتیجه این است که بسیاری از مستاجران که از کار و پس انداز خارج خواهد شد.

"آن را مانند یک سد" اندرسون گفت: "شما در حال نگه داشتن آن تا خود را با سلاح های, اما چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که مهلت قانونی برداشته شده است و این سد می شکند؟"

ایران گفت که این اثرات به احتمال زیاد فراتر از اخراج: اجاره متعلق به صاحبخانه تلاش خود را برای مدیریت واحد و یا پرداخت وام مسکن خود را ناپدید می شوند ممکن است از بازار اجاره به طور کامل.

"شما می تواند از دست دادن تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی که در حال حاضر در حال خدمت بیشتر به چالش کشیده مردم در جامعه ما" ایران گفت. "هنگامی که شما نگاه در Hillyard شرق مرکز و غرب مرکزی ما بسیاری از خانه های قدیمی تر. اگر کسانی بروید که مسکن نمی خواهد وجود داشته باشد."

در Spokane County, 48.4 درصد از مستاجرها استفاده از بیش از 30 درصد از درآمد خود را برای اجاره با توجه به Spokane روند شرقی دانشگاه جامعه شاخص های پروژه.

اندرسون گفت: بالا بودن تعداد خانواده هایی که استفاده زیادی از درآمد خود را به اجاره زوج با نرخ بیکاری بالا قرار می دهد هر دو مستاجرها و صاحبخانه در یک وضعیت دشوار است. او پیش بینی مسائل در سراسر شهرستان اما نگرانی ترین اخراج خواهد رخ می دهد در راه هوایی ارتفاعات و در اسپوکن محدوده شهر که بیشتر مستاجرها از بقیه از این منطقه است.

ایران و اندرسون با هم کار می کرد برای تماس با Spokane County و شهرستان اسپوکن به درخواست اجاره کمک برای مستاجران برای ایجاد ثبات در بازار مسکن اجاره قبل از بازدید بحران این منطقه است. در حالی که در شهرستان اسپوکن در حال کار برای به دست آوردن $500,000 در COVID مربوط به کمک های مالی فدرال برای اجاره موجود کمک اندرسون و ایران بر این باور نیست که پوشش نیاز رو به رشد.

آنها به دنبال به Spokane County کمیسیون به استفاده از برخی از 90 میلیون دلار دریافت کردند در COVID-19 کمک پول از طریق فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل برای اجاره کمک.

در ماه گذشته در کمیسیون مورد بحث قرار داده اند صرف برخی از این پول در بهداشت عمومی به طور موقت از زندان سازه های شخصی, تجهیزات حفاظتی و بانک های مواد غذایی و همچنین کمک های مالی برای فرودگاه و اقتصادی و گردشگری سازمان هایی مانند بیشتر اسپوکن گنجانیده شده و بازدید Spokane.

Spokane County کمیسیون مجاز 6 میلیون دلار صرف می شود به تعادل اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه بودجه و پرداخت هزینه برای تماس با ردیابی که ایران و Anderson, پشتیبانی, اما آنها می گویند ثبات مسکن باید بود.

کارشکنی های پیش بینی صاحبخانه و مستاجر باید در حدود $500,000 تا یک ماه طول چند ماه آینده آن را از طریق یک پتانسیل اخراج بحران است. بیشتر سازمان های غیر انتفاعی گفت: آنها نمی دانند که چگونه بد اخراج خواهد شد و یا چه مقدار پول مورد نیاز خواهد بود اما توافق کردند که منابع موجود به احتمال زیاد به اندازه کافی نخواهد بود.

"همه چیز در زندگی یک فرد محور در مسکن و خانه" اندرسون گفت. "اگر که رفته توانایی به اقتصاد ما بازگشت به بالا بسیار کاهش می یابد."

برخی از سازمان های غیر انتفاعی مانند اسپوکن محله اقدام شرکای اسپوکین شرکای موسسات خیریه کاتولیک خانواده وعده و نجات ارتش را اجاره برنامه کمک اما کارشکنی و اندرسون و همچنین سازمان های غیر انتفاعی خود ترس منابع موجود خود را می تواند تحت الشعاع.

"این رفتن به یک سونامی از مردم در نیاز" گفت: کارول Weltz مدیر جامعه اقدام به ضربه محکم و ناگهانی "و ما اصلا بودجه برای کمک به همه کسانی که مردم."

Weltz گفت: ضربه محکم و ناگهانی است که در حال حاضر دریافت بیشتر تماس برای اجاره کمک و پیش بینی کسانی که خواستار کمک خواهد کرد افزایش بیش از چند ماه آینده. او گفت: عظیم مسکن اختلال در هر دو مستاجرها و کسانی که پرداخت وام مسکن به احتمال زیاد تاثیر جامعه در تعدادی از راه هایی شبیه به بحران اقتصادی در سال 2008.

"اثر موج دار شدن خواهد بود, و من فکر می کنم آن را برای رفتن به سال قبل از ما بازیابی" Weltz گفت.

جو Ader, مدیر اجرایی, خانواده, وعده, گفت که او انتظار دارد فشار از اخراج بحران به سقوط در خانواده است.

بسیاری از کسانی که شغل خود را از دست در مهمان نوازی و رستوران در صنعت هستند و جوان, پدر و مادر, او گفت:. و حتی اگر آن شغل بازگشت به زودی کافی مراقبت از کودکان ممکن است دیگر به عقب می آیند و بسیاری از والدین به خصوص پدر و مادر تنها ممکن است نه بازگشت به کار از آنجا که آنها نمی باید مکانی امن برای فرستادن فرزندان خود.

Ader انتظار ندارد سریع موج اخراج اما دیگر پیگیر روند. خانواده هایی که از دست داده و جای پا مالی خود را در طول همه گیر ممکن است مدیریت به نگه دارید برای چند ماه قبل از از دست دادن مسکن خود را. بدون مداخله دولت او پیش بینی بیشتر بی خانمانی و مسکن مشکلات است .

"من انتظار دارم ما را در وضعیت مشابه به عنوان قبل از, اما بدتر" Ader گفت.

Ader و همچنین به عنوان ضربه محکم و ناگهانی بی خانمان مدیر خدمات Arielle Anderson, ترس موج اخراج قرار می تواند یک سویه در اسپوکن را بی خانمان منابع که در حال حاضر نازک کشیده.

"این سیستم در حال حاضر ضعف" اندرسون گفت. "این در حال حاضر سرشار و آن را فقط رفتن به اضافه کردن یک دیگر تمام لایه است که اگر ما نمی فعال در حال حاضر."

هر دو گفت: سازمان های غیر انتفاعی می خواهید برای کمک به مردم قبل از تبدیل شدن آنها به بی خانمان ها به دلیل آن است که آسان تر در دراز مدت به مردم کمک کند به عقب بر گردیم روی پای خود را در حالی که آنها در خانه های خود به جای انتظار تا زمانی که آنها خود را از دست داد, مسکن ثبات و باید اخراج خود را ضبط.

غیر انتفاعی و مسکن طرفداران می گویند جامعه و مقامات منتخب هنوز چند ماه به دخالت.

با وجود از دست دادن شغل, استرس شدید و بی ثباتی در طول COVID-19 گیر اکثر مستاجران پرداخت شده است اجاره در عرض یک یا دو هفته از زمانی که آن را به دلیل کارشکنی گفت. کسانی که نمی توانند تا به حال بحث با خود صاحبخانه به کار کردن موقت موافقت نامه و یا بازپرداخت برنامه. او گفت: تنها یک درصد بسیاری از آنها تا به حال مسائل را با خود صاحبخانه قبل از همه گیر شده اند پرداخت نمی در همه.

دیوید سنگ, مدیر برنامه, برای اسپوکین ولی همکاران گفت: اخراج بحران خواهد شد به احتمال زیاد تاثیر بخش هایی از جامعه متفاوت و اخراج خواهد شد به احتمال زیاد برای ادامه ماه.

کسانی که به صورت اول اخراج شد و به احتمال زیاد زندگی چک چک و یا در یک بحران قبل از همه گیر. بسیاری از مردم در این وضعیت شده اند قادر به نگه داشتن به پرداخت اجاره به لطف افزایش مزایای بیکاری از مراقبت عمل اظهارنامه مالیاتی و یا $1,200 محرک را بررسی کنید. افزایش مزایای بیکاری در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به در ماه جولای.

سنگ گفت: برخی از مشاغل شده اند بازگشت به تازگی, اما دستاوردهای آن به احتمال زیاد نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش پشت های عظیم اجاره بسیاری را مدیون بیش از چند ماه آینده طرح بازپرداخت در بالا به طور منظم اجاره بها یا بدهی های دیگر که مرکب.

صاحبخانه نیز در صورت ترکیب هزینه های بیش از چند ماه آینده گفت: Kyle Woodring دولتی مدیر امور اجاره, مسکن, انجمن واشنگتن است.

اجاره مسکن انجمن واشنگتن نشان دهنده بسیاری از کوچکتر صاحبخانه که اغلب تنها به اندازه کافی پس انداز برای پوشش غیر منتظره تعمیر و نگهداری, هزینه, مانند یک بخاری آب. او گفت ماه با هیچ پرداخت و یا تنها پرداخت بخشی از اجاره قرار داده و صاحبخانه در یک موقعیت دشوار که برخی از صاحبخانه ها را به فروش و یا وام پس اگر آنها را دریافت نمی برخی از امداد رسانی به زودی. برخی از صاحبخانه ها نیز قادر به دریافت وام مسکن تسکین یا تحمل اما این فقط طول می کشد یک مدت زمان محدود.

او گفت: صاحبخانه نیز به زودی رفتن به مجبور به پرداخت مالیات اموال آنها قادر به تسلیم تا در این تابستان. Spokane County مالیات اموال به عنوان مثال به علت دوشنبه.

اجاره مسکن انجمن خواسته است تا اعضای آن برای کار با مستاجران نگه دارند اخراج و هزینه های اواخر اما صاحبخانه را سوزاند از طریق پس انداز خود را در نهایت Woodring گفت.

"بسیاری از اعضای من می تواند به چند هفته. اما چند ماه است که این نگرانی در سطح واقعا افزایش می دهد," او گفت:.

Woodring گفت که اجاره کمک ساده ترین راه برای کمک به صاحبخانه نگه داشتن بر روی اموال خود را و مستأجر اقامت در خارج از بدهی. بانک ها در حال تنظیم فدرال و تلاش برای کار با آنها را به صاحبخانه از طریق یک بحران پیچیده خواهد بود و مستاجرها هنوز هم مدیون ماه اجاره.

از سوی دیگر اگر مستاجر دریافت اجاره کمک آنها قادر خواهد بود به پرداخت تعهد خود را و صاحبخانه نمی خواهد که به نگرانی در مورد پتانسیل سلب حق اقامه دعوی و یا جدی مسائل مالی خود را.

"که شماره 1 چیزی است که می تواند کمک به همه" او گفت:.

دیگران رهبران سازمان های غیر انتفاعی نیز خواست محلی و رهبران دولت برای در نظر گرفتن اجاره کمک و یا دیگر راه حل های خلاقانه به کمک بازار اجاره آن را از طریق همه گیر.

Ader پیشنهاد اعضای جامعه کمک به سازمان های غیر انتفاعی است که کمک به جلوگیری از بی خانمانی داوطلب و یا اگر آنها اموال خود را که قبلا آنها استفاده می شود به عنوان یک تعطیلات اجاره یا که خالی است ارائه کمک به سازمان های غیر انتفاعی است که ارائه کمک های مسکن برای دریافت جلوتر از بالقوه کمبود.

"ما فقط نیاز به خلاق و فکر می کنم خارج از جعبه" او گفت:.

در حالی که کنگره در حال کار بر روی یک دوم محرک لایحه که شامل اجاره برنامه کمک سازمان های غیر انتفاعی و طرفداران مسکن امید مقامات منتخب قانون در مورد کمک نمی کند به این منطقه می آیند در زمان و یا در همه.

اندرسون و کارشکنی های برنامه ریزی برای حفظ ارتباط با محلی مقامات منتخب مورد اجاره به کمک این استدلال که مسکن و بهداشت و درمان به هم پیوسته مسائل است که باید بالا در فهرست اولویت خود را.

شهرستان کمیسر Al فرانسه گفت که نیاز به اطلاعات یک مقدار دلار و یک درخواست رسمی قبل از رای گیری به استفاده از برخی از 90 میلیون دلار در مراقبت در قانون بودجه برای اجاره کمک. او گفت: در شهرستانها نیز باید در نظر با استفاده از آنها مراقبت بودجه برای کمک به اجاره کمک.

"من نمی شود شگفت زده اگر وجود دارد نه بودجه کافی برای پوشش دادن همه چیز" او گفت:. "همین دلیل است که ما باید بسیار استراتژیک برای مطمئن شوید که ما بزرگترین بنگ برای جفتک انداختن که ما می توانیم."

فرانسه گفت که او در نظر گرفته نامه ای از اندرسون و کارشکنی های بیشتر از یک لیست و یک درخواست رسمی است و او است که هنوز هم تمرکز بر شغل و توسعه اقتصادی گفت که بهترین راه برای به دست آوردن جامعه از طریق مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

"تا زمانی که ما می توانید پول به جیب مردم تا زمانی که ما می توانیم آنها را به کار که چه خبر است به ما از کل این وضعیت" فرانسه گفت. "تا زمانی که مردم می توانند به کار وجود دارد هیچ پولی برای پرداخت اجاره."

در حالی که Spokane County دریافت پول بیشتر برای پاسخ به COVID-19 شهرستان اسپوکن دریافت حدود 6.7 میلیون و اسپوکین ولی دریافت حدود 2.9 میلیون نفر است. شهرهای کوچک مانند راه هوایی ارتفاع دریاچه آزادی و چنی دریافت بین $200,000 و $400,000 و کوچکترین شهرها مانند Fairfield, دریافت حداقل $25,000 به کمک COVID-19 بازیابی.

Spokane County کمیسر جاش کرنس گفت که او می خواهم برای دیدن آنچه در شهرهای دیگر می تواند کمک و چقدر نیاز است که در شهرهای مختلف قبل از تصمیم گیری در اجاره کمک. اما او گفت: این موضوع در لیست کمیسیون ساخته شده بود در حالی که طوفان مغزی راه برای استفاده از مراقبت بودجه و این که او آن باز است.

کرنس نیز به تازگی صحبت کرد به کارشکنی در مورد این موضوع گفت: "او در صحبت کردن به شهرستان کارکنان اداره و اعطای کمک مالی برای مسائل مانند بی خانمانی و اجاره کمک به درک بهتر از آنچه نیاز خواهد بود.

"در بسیاری از سوالات است که هنوز هم باید پرسیده شود," او گفت:. "هر بار چیزی جدید می آید تا ما نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر. ما می خواهیم مطمئن شوید که ما حداکثر رساندن این دلار برای بزرگترین خوب اما ماندن در پارامترهای حقوقی."

کمیسر مریم Kuney گفت که او می خواهم برای دیدن آنچه که در شهرستانها در حال حاضر به کمک و چقدر دیگر بودجه این شهرستان در حال حاضر اختصاص داده شده به اجاره کمک می رود قبل از تصمیم گیری در مورد آینده بودجه.

در طول چند هفته گذشته به گروه های دیگر مانند دوم برداشت ملاقات با county کمیسیون به بحث در مورد خاص بودجه درخواست. Kuney گفت که او دیده نشده و یک درخواست رسمی از یک گروه فراهم می کند که اجاره کمک و دیده نشده داده ها نشان می دهد که چگونه این نیاز خواهد بود.

"این سخت است برای پرتاب فقط مقدار دلار تا زمانی که شما می دانید چه چیزی درست نیاز است" Kuney گفت.

او گفت: در ادامه به صندوق بهداشت عمومی است که هنوز هم او اولویت اول اما خانواده ها افتادن به بی خانمانی یک نگرانی است.

"من می خواهم به جای کمک به مردم برای ماندن در خانه های خود را از تبدیل شدن به بی خانمان" Kuney گفت: "این سانحه در خانواده, بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما مراقبت از آن خانواده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن