لئونارد پیتز جونیور: تاپیک کافی سرزنش به رفتن در اطراف در نوجوان COVID-19 مرگ - Mon, 13 Jul 2020 PST

چند کلمه در مرگ Carsyn لی دیویس. آن را تبدیل به قابل پیش بینی است که سیاسی حق همیشه می داند که چه کسی مقصر فاج

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

چند کلمه در مرگ Carsyn لی دیویس.

آن را تبدیل به قابل پیش بینی است که سیاسی حق همیشه می داند که چه کسی مقصر فاجعه است. پس از 2018 قتل عام در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان در پارک فلوریدا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مقصر بازی های ویدئویی است. پس از سال 2010 زلزله در هائیتی پت رابرتسون سرزنش پیمان با شیطان است. پس از سال 2001 حملات تروریستی اواخر جری فالول Sr. سرزنش سقط جنین فمینیست و ACLU.

اما اگر هر گونه برجسته محافظه کار را به خود اختصاص داده سرزنش Carsyn مرگ آن فرار کرده است توجه کنید. که مایه تاسف است. زیرا در حالی که خطوط علیت آنها کشیده شده قبلی تراژدی به نظر می رسید خیالی در خطوط منتهی به این یکی روشن هستند و به راحتی به عنوان خوانده شده.

Carsyn بودم از فورت مایرز, فلوریدا, که تا به حال مبارزه مسائل مربوط به سلامت تمام زندگی او از جمله سرطان و نادر اختلال خود ایمنی. سپس او قرارداد COVID-19. این پس از یک رویداد در کلیسا.

"خدمات بازگشته است و بهتر از همیشه!" اعالن کلیسا در رسانه های اجتماعی. آنها صورتحساب آن را به عنوان یک "حزب آزادی." در این پست وبلاگ خود آورده است که Carsyn مرگ گسترده توجه Rebekah جونز در فلوریدا داده دانشمند آن را به نام "COVID حزب است." او ارسال شده یک صفحه نمایش گرفتن از یک رسانه اجتماعی ارسال توسط Carsyn مادر, Carole ترویج وب سایت: dontmaskourkids.com. برای ثبت: جونز اخراج شد توسط دولت در ماه مه برای او می گوید: امتناع از ایجاد تغییرات به کروناویروس داده ها نشان می دهد فلوریدا انجام شد بهتر از این بود. او شده است از آنجایی که پیگیری خود را ،

صد کودکان و نوجوانان بودهاند که بدون نقاب با حضور ژوئن 10 ، پس از آن می گوید جونز, Carole "است که یک پزشک" به Carsyn احتیاطی دوز آزیترومایسین "ضد باکتریایی مواد مخدر با هیچ مزایای شناخته شده برای مبارزه با COVID-19."

اما Carsyn مریض شدم: سردرد سینوسی فشار سرفه. کارول قرار داده و او را پدربزرگ اکسیژن ماشین. و او به او هیدروکسی کلروکین دارو تهمت تبلیغ به عنوان یک درمان ممکن است اما واقعی پزشکان می گویند خطرناک است.

در نهایت کارول در زمان دختر خود را به بیمارستان. در آن Carsyn نمی توانستم نفس بکشم اما برای چند روز کارول حاضر اجازه می دهد تا یک لوله تنفس درج خواهد شد. Carsyn درگذشت در ژوئن 23 – دو روز پس از تولد 17.

و اگر هیچ کس دیگری می خواهد برای اختصاص سرزنش ارادتمند شما است نه محدود.

سرزنش کلیسا. شما نمی نگه داشتن یک حزب در یک بیماری همه گیر.

سرزنش پدر و مادر است. آنها شکست خورده دختر خود را.

اما شما همچنین باید سرزنش نیروهای توطئه و سردرگمی است که دعوت مردم به چشم پوشی از علم پزشکی و حس مشترک.

سرزنش Tucker Carlson, Rush Limbaugh و هر loudmouth واسطه جایگزین واقعی و جعلی از واقعیت است.

سرزنش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راجر سنگ و هر سیاسی دیگر هک که رشد این ساده لوحی از بد آگاه است.

سرزنش رسانه های اجتماعی اجازه می دهد خطرناک تبلیغات به گسترش ناشناس و در سطح جهانی با هیچ پاسخگویی.

و سرزنش سنتی, اخبار رسانه های. ما وارثان Murrow, Cronkite, وودوارد و برنشتاین از کسانی که معروف و شجاعانه گفت: آن را مانند آن بود آنقدر شیفته نادرست ارزی در نام جعلی "عینیت" است که ما نیاز به سیاست یادداشت و تقدیر ویژه ای به تماس آشکار دروغ آشکار دروغ است. ما بیش از حد اغلب به ضعیف النفس و ترد-mouthed در ایستاده برای این اصل است که حقیقت مهم است.

چنین اقدامات و inactions امریکا تولید جهل در مقیاس صنعتی. و نه بدون هزینه. این نیست که اتفاق می افتد و در عین حال آن را انجام داد. Carsyn لی دیویس مرده است.

و وجود دارد مقدار زیادی از سرزنش برای رفتن به اطراف.

لئونارد پیتز یک مقاله نویس برای میامی هرالد 3511 NW 91 Ave. Miami, FL 33172. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در lpitts@miamiherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن