مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت مجلس مواجه هیئت مدیره مدرسه در ویسکانسین

اسکات بائرMADISON, Wis. (AP) — رای دهندگان در شمال ویسکانسین ملبس به ماسک و فکر شخصی خود را در فضای روز سه شنب

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

اسکات بائر

MADISON, Wis. (AP) — رای دهندگان در شمال ویسکانسین ملبس به ماسک و فکر شخصی خود را در فضای روز سه شنبه در دولت دوم همه گیر انتخابات در کمی بیش از یک ماه ویژه کنگره نژاد در حال تماشا برای سرنخ در مورد بزرگتر مخاطرات آمده نوامبر.

انتخابات برای پر کردن دولت 7th منطقه صندلی خوردگی یک سناتور حمایت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در برابر حزب دموکرات امیدوار است برای تبدیل شدن به دولت اول بومی آمریکا در کنگره فرصتی بود به سنج شور و شوق در هر دو طرف در یک کلید ریاست جمهوری نوسان دولت است.

جمهوریخواه دولت سناتور. تام تیفانی مواجه دموکرات Tricia Zunker یک قبیله عدالت و هیئت مدیره مدرسه جمهور در این منطقه بزرگترین شهر. برنده را جایگزین جمهوری خواه Sean دافی سابق ستاره در ام تی وی را "جهان واقعی" که بازنشسته شد به صرف زمان بیشتری را با خانواده باقی می ماند و آواز مغلوب ساختن پیشی جستن حامی.

مغلوب ساختن پیشی جستن انجام عمیقا محافظه کار منطقه 20 امتیاز از چهار سال پیش. روز سه شنبه نژاد می آید فقط پنج هفته پس از لیبرال-حمایت دادگاه عالی ایالت نامزد برنده یک ایالت مسابقه بیش از یک مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت نامزد; حتی اگر نامزد حزب محافظه کار از دست در این مسابقه او انجام 7 با شش امتیاز.

بر خلاف ویسکانسین 7 آوریل ریاست جمهوری اولیه که در طی آن ماسک-پوشیدن رای دهندگان را تحمل صف های طولانی در تراکم رای گیری سایت در میلواکی و در جای دیگر وجود نداشت گسترده خواستار به تاخیر انداختن و یا تغییر رای گیری در انتخابات ویژه. این 18,800-مایل مربع منطقه است که عمدتا روستایی نیست و در عین حال به شدت ضربه توسط COVID-19 با کمتر از 2 ٪ از تمام موارد مثبت در دولت و کمتر از 2.5 درصد از تمام مرگ و میر.

هنوز هم حدود 250 نفر از اعضای گارد ملی ویسکانسین مورد نیاز برای کمک به کارکنان در نظر سنجی با توجه به کمبود مایل کارگران است.

Shery Weinkauf کارمند برای روستا وستون گفت: رای دهندگان احساس امن در مارس و همان پادمان در محل برای روز انتخابات. کسانی که شامل نگه داشتن رای دهندگان 6 فوت از هم جدا ارائه ضد عفونی کننده دست و نیاز به نظرسنجی کارگران به پوشیدن ماسک.

"من احساس بسیار راحت تر حرکت رو به جلو با این انتخابات از من با آخرین انتخابات که در انتخابات گذشته وجود دارد بنابراین بسیاری از ناشناختهها," Weinkauf گفت.

مریم Thompson, 64, از کرننوتر یک روستا در ماراتن شهرستان گفت: او احساس امن او به عنوان بازیگران, رای خود برای تیفانی در روز سه شنبه خواستار خودش یک "سمج و بسیار وطن پرست فرد است." او گفت که او احساس او تا به حال برای رای دادن در فرد به افتخار اجداد که در ارتش خدمت کرده است.

دیو Murdock, 68, از Wausau, نیز رای برای تیفانی. وجود دارد یک خط کوتاه در نظرسنجی سایت با مقدار زیادی از فضای بین رای دهندگان.

"این به مراتب امن تر از رفتن به, برای مثال یکی از فروشگاه رفاه" Murdock گفت.

پگی Stalheim, 69 بازنشسته پرستار بهداشت عمومی در مدفود رای دادند غایب برای Zunker. حتی اگر هیچ coronavirus موارد ثبت شده است در شهرستان Stalheim گفت: او که قرار بود به خطر رای گیری در فرد است. او 92-سال-در-قانون زندگی در خانه او.

"ما واقعا نمی هر گونه دیگر انتخاب" Stalheim گفت: رای گیری غایب. "این یک بدون ذهن و بسیار خوشحال."

رای گیری غایب بود قوی سهشنبه هر چند نه در سطح از ماه آوریل در سطح ایالت در انتخابات. در که یکی حدود 34 درصد از رای دهندگان ثبت شده در سطح ایالت بازیگران رای گیری غایب. از شنبه فقط 20 درصد از رای دهندگان ثبت شده در 7th حال بازگشت غایب رای گیری.

تیفانی به حال مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید اما همه گیر مانع از رئیس جمهور از مبارزه در این منطقه است. Zunker یک وکیل تایید شد ماساچوست ایالت الیزابت وارن و یک میزبان از گروه های لیبرال از جمله امیلی لیست و برنامه ریزی والدین.

تیفانی 62 متولد شد و در مزرعه های لبنی در منطقه و فرار یک قایق توریستی کسب و کار برای 20 سال است. پیوستن به قوه مقننه در سال 2011 او یک متحد نزدیک کالیفرنیا ، اسکات واکر و رای به تصویب قانون 10 قانون که همه به پایان رسید اما اتحادیه حقوق بسیاری از کارمندان دولتی. او همچنین رای به قانونی حمل پنهان و تحت فشار قرار دادند به کردهاید باز گودال معدن در شمال ویسکانسین است که در نهایت هرگز به دولت است.

Zunker, 39, یک دادگستری در تکه های هو ملت دیوان عالی کشور و استاد در سه دانشکده. او در مرخصی از هیئت اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از ویسکانسین.

با پول کمتر و به رسمیت شناختن نام از تیفانی Zunker متمرکز بر رای دهندگان غنی از Wausau, جایی که او مطرح شد و هنوز هم زندگی می کند. که در لبه جنوبی یک منطقه بزرگتر از نیوجرسی و کانکتیکات دلاور و رود آیلند ترکیب شده است.

برنده خواهد شد که به ایستادگی برای انتخابات دوباره در ماه نوامبر به خدمت کامل دوره دو ساله است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده کری Antlfinger کمک به این گزارش از میلواکی.

___

دنبال اسکات بائر در توییتر https://twitter.com/sbauerAP



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب