روزانه حواس پرتی: Watchathon هفته ارائه می دهد هزاران ساعت از محتوای رایگان به Comcast مشترکین

Comcast سالانه Xfinity Watchathon هفته آغاز و دوشنبه. این بدان معناست که هزاران ساعت از مجموعه های تلویزیونی و

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

Comcast سالانه Xfinity Watchathon هفته آغاز و دوشنبه. این بدان معناست که هزاران ساعت از مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی از جمله از برخی از حق بیمه کانال های رایگان به Comcast تلویزیون مشتریان از طریق مارس 17.

برای اولین بار در هفته شامل هفت سری اصلی از این جریان سرویس Hulu: "این کنیز را به داستان" "قلعه سنگ" "Dollface," "بالا وفاداری" "کمی آتش همه جا" "منكر" و "Shrill." انتخاب از کانال های حق بیمه عبارتند از: HBO است "Westworld," پی اس را "میلیاردها" Epix را "پدرخوانده هارلم" و Starz را "Outlander."

Comcast است شعار محتوای رایگان از بیش از 70 شبکه — اگر چه بسیاری از مطالب در حال حاضر رایگان به مشتریان از جمله A&E, براوو, دیزنی کانال های سینمایی Mexicano, Hitz, عمر, National Geographic, شورش, TBS و ایالات متحده آمریکا شبکه.

بینندگان با Xfinity X1 و فلکس خدمات را نیز دریافت یک پیش نمایش رایگان از NBCUniveral جدید, جریان, خدمات طاووس که راه اندازی ژوئیه 15. طاووس خواهد شد از ویژگی های یک سری از کلاسیک نشان می دهد از NBC (و فراتر از آن) — از جمله "پارک ها و تفریح" "فریزر" "به سلامتی" و "Battlestar Galactica" — و همچنین به عنوان های مختلف "قانون و نظم" فرانشیز و "سوپرانوها".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن