انتاریو برتر داگ فورد اعتماد به نفس در NHL همه گیر طرح hub شهرستانها

با NHL و بازیکنان NHL' Association گزارش در آستانه امضای کردن بر روی یک طرح را برای بازگشت به بازی در ادمونتون

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

با NHL و بازیکنان NHL' Association گزارش در آستانه امضای کردن بر روی یک طرح را برای بازگشت به بازی در ادمونتون و تورنتو در این تابستان Ontario برتر است دفاع از خود استان تصمیم به سعی کنید به میزبان لیگ در میان یک بیماری همه گیر.

داگ فورد می گوید: او راحت با NHL طرح با وجود این واقعیت بریتیش کلمبیا با بیان برخی از رزرو در مورد روشهای درمانی است که در نهایت منجر به ونکوور انداختن توپی-شهر مشاجره.

چندین رسانه گزارش داده اند تورنتو ادمونتون هستند که لیگ را انتخاب hub شهرستانها در طول 24 تیم از سرگیری بازی میله میله برای شروع بعد از این تابستان.

لیگ امیدوار به شروع به اردوگاه های آموزشی در 24 شهرستانها در هفته آینده.

هفت شهرهای آمریکا و سه کانادا شهرستانها آغاز شد که نامزدها به hub شهرستانها اما موج اخیر COVID-19 نفر در ایالات متحده ساخته شده همه کانادا بازگشت فریبنده تر.

"آنها باید بسیار دقیق قوانین و مقررات برای بازیکنان خود را" فورد گفت: از NHL. "هنگامی که آنها به من گفت (بازیکنان) تست گرفتن هر روز من هیچ پزشکی حرفه ای اما من فکر نمی کنم آنها نیاز به تست در هر روز است. شاید هر روز یا هر چیز دیگری.

"آنها به سختی بر روی بازیکنان. من فکر می کنم مردم می خواهم برای دیدن چند بازی هاکی بازی در تلویزیون. من فکر نمی کنم این امر می تواند بیش از حد بد است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن