سیاتل می بیند 1st مورد بیماری در دوران کودکی به ویروس - Wed, 13 May 2020 PST

سیاتل سیاتل تا به حال آن اولین مورد تایید شده از, نادر, بیماری های التهابی در کودکان نزدیک به COVID-19. این ب

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

سیاتل سیاتل تا به حال آن اولین مورد تایید شده از, نادر, بیماری های التهابی در کودکان نزدیک به COVID-19.

این بیماری که به نام "کودکان multisystem التهابی سندرم" شناسایی شد و تحت درمان در کودکان سیاتل بیمارستان KUOW گزارش شده است.

King County بهداشت گفت: بیمار بود و ساکن شهرستان اسنوهومیش و شده اند وجود دارد هیچ دیگر موارد تایید شده در این منطقه است.

آن را شامل یک "بیش از حد پاسخ به" از این کودک سیستم ایمنی بدن به ویروس به گفته دکتر مایکل پورتمن که هدایت اطفال تحقیقات قلب و عروق در کودکان.

آن می تواند منجر به التهاب عروق خونی و بر قلب عروق منجر به آنوریسم عروق کرونر. در بیماری های مشابه است که می تواند منجر به مادام العمر قلب مسائل پورتمن گفت. سندرم نادر است و اکثر کودکان مبتلا به این ویروس توسعه تنها بیماری خفیف است.

این بیماری است که مربوط به COVID-19 پورتمن گفت: از آنجا که تقریبا تمام بیماران باید تا به حال تایید موارد این ویروس مثبت آنتی بادی آزمون های شناخته شده و یا قرار گرفتن در معرض.

پورتمن گفت: آن مشابه است و در زمان به نظر می رسد تقریبا یکسان به یک بیماری به نام "کاوازاکی" که مشخص شد در ژاپن در دهه 1960 است. با توجه به Portman, کاوازاکی بیماری نسبتا شایع در کودکان سیاتل.

حدود 30% بیماران در کودکان مبتلا به بيماری کاوازاکی هستند آسیایی تبار پورتمن گفت. اما این بیماری "به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار اسپانیایی و کودکان بیشتر به شدت" با توجه به "قوی تر پاسخ التهابی."

بسیاری از موارد جدید مبتلا به سندرم شده اند در منطقه نیویورک و یک تعداد انگشت شماری منجر به مرگ شده است.

پورتمن مشاوره به پدر و مادر است "نه به دمدمی مزاجی" اما اگر یک کودک دارای یک تب مداوم است که یک علامت و او توصیه می کند شدن آن بررسی می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن