Montoyo امید Blue Jays می توانید تماس بگیرید تورنتو خانه در کوتاه MLB فصل

تورنتو بلو جیز مدیر چارلی Montoyo می داند که در آن او می خواهم این تیم به بازی بازی های خانگی خود را در این فص

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

تورنتو بلو جیز مدیر چارلی Montoyo می داند که در آن او می خواهم این تیم به بازی بازی های خانگی خود را در این فصل: دوستانه محدوده تورنتو Rogers Centre.

Montoyo خواسته شده بود در روز شنبه در مورد گزارش که جیز آبی در حال بررسی بازی در بازی های خانگی خود را در Buffalo, n. y., به طور معمول از سه گانه-A وابسته به عنوان یک راه از مرور مداوم مرز و قرنطینه محدودیت در جای خود قرار داده و در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این گزارش پس از دو بازیکن توییتی که هزینه های تمام فصل در قرنطینه که در تورنتو را در حال حاضر چالش های قابل توجهی.

"آنها تمرکز آماده بازی در هر کجا که است" گفت: Montoyo. "البته همه ما امید آن را در اینجا. ما عاشق این شهر ما عشق تورنتو و ما امیدواریم که آن را برای رفتن به اینجا."

آموزش بهار برگزار شد با راجرز در مرکز در مرکز شهر تورنتو با بازیکنان نیاز به انجام آزمایشات منظم برای رمان coronavirus. بازیکنان در حال اقامت در هتل داخل ورزشگاه.

لیگ اصلی بیس بال منتشر کرده است که در کوتاه 60-بازی برنامه ای که تنظیم شده است برای شروع در کمتر از دو هفته و آبی جیز تنها تیمی است که هنوز شرکت خانه زمینه است. دولت فدرال به چراغ سبز برای Blue Jays به برگزاری اردوی آموزشی در تورنتو است اما نه یک تصمیم در بازی.

آبی جیز باز فصل جولای 24 در خلیج تمپا. خانه درب بازکن ژوئیه 29 در برابر واشنگتن است.

"ما قصد داریم به بهار آموزش (در تورنتو) است که خبر خوبی برای همه ما به دلیل این است که امن ترین مکان شما می توانید در حال حاضر به همین دلیل من خیلی خوشحال هستم که ما در اینجا در حال حاضر گفت:" Montoyo.

چند رسانه ای روز جمعه گزارش داد که آبی جیز بازیکنان و کادر هشدار داده شده بود که اگر آنها گرفتار شده بودند خارج از حباب خود را در خیابان های تورنتو در اردوگاه که آنها می تواند به صورت بالقوه $750,000 خوب و بالقوه زندان هم که ذکر شده به عنوان مجازات تحت دولت فدرال را قرنطینه کنند.

Infielder تراویس شاو که امضا شده با Blue Jays به عنوان یک عامل رایگان در دسامبر توییتی خشم خود را به طور بالقوه در هزینه های کل تابستان داخل ورزشگاه.

"به ما گفته شد دو هفته ... همه تابستان ... تمام تابستان کمی زیاد است," او گفت:. "تمام تابستان قصد ندارم به اتفاق می افتد. یک گزینه نیست."

Outfielder Randal Grichuk پاسخ به شاو را صدای جیر جیر.

"من می خواهم به آن را حذف ما در حال درخواست برای درمان ویژه" گفت: Grichuk. "ما درک می کنیم که ما نیاز به اقامت در یک قرنطینه حباب.' ما می خواهم به مطمئن شوید که هر کس امن است. سخت ترین بخش این است که آنها اجازه می دهد نه خانواده ما به آمده تا با ما. چیزی که باعث می شود آن را دشوار برای بسیاری از بچه ها."

در ایمیل پاسخ این باشگاه تایید کرد که قبل از ورود در تورنتو بازیکنان درک حداکثر مجازات برای ترک راجرز مرکز ردپا در اردوگاه.

Montoyo گفت که او با صحبت شاو زودتر شنبه و infielder ادعا کرد که آنچه او گفت بیرون آمد اشتباه است.

اولین baseman/تعیین hitter وظیفه Rowdy Tellez همچنین خطاب به رسانه ها در روز شنبه و او گفت که در این تیم بازی می کند خانه خود بازی نیست بالا از ذهن به عنوان Blue Jays عجله برای آماده شدن برای فصل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر نمی کنم کسی واقعا متمرکز است که در حال حاضر" گفت: Tellez. "من فقط فکر می کنم ما در حال تمرکز بر بهترین بودن تیم ما می تواند باشد.

"من فکر نمی کنم که کسی در ذهن در حال حاضر. ما فقط تلاش به بازی برخی از توپ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن