مشارکت زنان در ورزش در حال کاهش است با توجه به کانادا و, ورزش, بررسی

مزایای مشارکت ورزشی فراتر از میدان استخر و یخ برای دختران و زنان, اما آنها به ورزش و گرفتن آنها را به ماندن در

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

مزایای مشارکت ورزشی فراتر از میدان استخر و یخ برای دختران و زنان, اما آنها به ورزش و گرفتن آنها را به ماندن در آنجا باقی می ماند یک موضوع با توجه به گزارش منتشر شده در پنج شنبه توسط کانادا زنان و ورزش است.

بیش از 10 ، 000 کانادایی 75 درصد از آنها زنان و دختران در سن 13 تا 63 بودند مورد بررسی برای این تجمع گزارش که به بررسی روند فعلی در ورزش مشارکت تعریف شده به عنوان بازی برگزار شده تیم یا ورزش های فردی حداقل یک بار در هفته در طول 12 ماه گذشته با تمرکز خاص دختران شش تا 18.

گزارش های پشتیبانی شده توسط Canadian Tire Jumpstart موسسات خیریه و اولین از نوع خود پس از سال 2016 در بر داشت تلاش های اخیر برای گسترش فرصت ها برای زنان و دختران در ورزش هنوز برای ترجمه به تغییر عمده. برخی از این یافته ها شامل:

  • کمتر از 60 درصد از کانادا دختران و پسران شرکت کننده در ورزش است. و نرخ مشارکت بسیار پایین تر است برای دختران به عنوان بسیاری از 62 درصد از کانادا دختران نه شرکت در ورزش از هر نوع.
  • هجده درصد از زنان در سن 16 تا 63 درگیر در ورزش را از 35 درصد در سال 2010. کمی بیش از نیمی از زنان 15 ساله و یا مسن تر بودند شرکت کننده در ورزش در سال 1992.
  • مشارکت اعداد شیب به عنوان دختران سن: 57 درصد از دختران در سن 6 تا 12 فعال هستند هفتگی. که تعداد افت به 47 درصد دختران 13 تا 15 و 38 درصد برای دختران 16 تا 18. مشابه تعدادی از دختران و پسران شروع کردن در ورزش اما در یکی دو قطره از, ورزش در دوران بلوغ نسبت به یک در 10 پسران.

آلیسون Sandmeyer-گور مدیر عامل شرکت کانادایی زنان و ورزش گفت: او را دیده است برای حمایت از زنان و دختران در ورزش رشد در کانادا با افزایش آموزش و سرمایه گذاری است. اما این تجمع گزارش نشان می دهد توجه بیشتر سیاسی و منابع هنوز هم مورد نیاز برای ایجاد برابری جنسیتی در ورزش در کانادا 2035.

"آنچه ما می دانیم این است که حادثه اتفاق می افتد نیست," Sandmeyer-گورهای گفت. "ما نمی توانیم تعداد آهسته مارس زمان و پیشرفت اجتماعی ما را به عدالت و برابری برای زنان و دختران. آن را برای رفتن به نیاز به صورت عمدی و مداوم تعهد و عمل است."

که هدف برای صاحبان سهام تنظیم شده توسط دولت فدرال در ماه مه سال 2019 زمانی که کرستی دانکن و سپس کانادا وزیر علوم و ورزش اعلام کرد که 3 میلیون دلار در بودجه طی چهار سال آینده برای کانادا زنان و سپس به عنوان شناخته شده کانادا انجمن برای پیشرفت زنان و ورزش و فعالیت بدنی برای حمایت از تلاش های خود برای افزایش مشارکت زنان و دختران در ورزش به ورزشکاران و رهبران. این بخشی از 30 میلیون دلار اعلام کرد که در سال 2018 بودجه فدرال به "پشتیبانی از داده ها و تحقیقات و شیوه های نوآورانه برای ترویج مشارکت زنان و دختران در ورزش و به ارائه پشتیبانی به ملی سازمان های ورزشی برای پرورش مشارکت بیشتر زنان و دختران در تمام جنبه های ورزشی."

Sandmeyer-گورهای گفته است که با فروتنی به دیدن کمی به هیچ تغییر در مشارکت اعداد با وجود همه کار سازمان خود و دیگران در سراسر کشور قرار داده اند ،

"در این سرعت ما قطعا نمی خواهید برای دریافت وجود دارد," او گفت:.

بزرگترین موانع برای دختران در ورزش بودند و دسترسی ارزان و با کیفیت. وجود دارد محدود است داده ها در چه نژاد و قومیت و گرایش جنسی, اجتماعی و اقتصادی موقعیت و توانایی جنسیتی قطع با مشارکت ورزشی.

سلامت جسمی لذت و سلامت روان در میان بزرگترین مزایای دختران گزارش شده است. زنانی که در ورزش گزارش بهتر درک خود نسبت به کسانی که هرگز شرکت در ورزش است. دیگر دختران ماند در بیشتر آنها گزارش تجربه مزایای آن را ارائه کرده است. اما در اواخر دوران نوجوانی کمتر از دختران شرکت کننده در ورزش برای به اشتراک گذاشتن در آن تجربه.

"اگر آنها می تواند غلبه بر این موانع و سپس مزایای که آنها در حال گزارش ها گفت:" کاترین Sabiston به کانادا صندلی پژوهش در فعالیت فیزیکی و سلامت روان در دانشگاه تورنتو که نویسنده این گزارش است.

نگه داشتن دختران در ورزش می تواند یک تاثیر طولانی مدت در تمام نقش ها گفت: Sabiston از جمله مربیگری داوری و مدیریت ورزشی, در میان دیگران. نرخ زن رهبری در کانادا ورزشی شده اند "افزایش تدریجی" پس از سال 2016 در این گزارش گفت: اما تنها 43 درصد از سطح ملی بودجه سازمان های ورزشی رسیده اند برابری. زنان نیز در زیر ارائه شده در مربیگری با تعدادی از مربیان کاهش به عنوان سطوح رقابتی تر است.

این تجمع گزارش ذکر شده 32 استراتژی با هدف حفظ دختران به عنوان شرکت کنندگان در حال گسترش رهبری توسط زنان بهبود حضور زنان در ورزش و ایجاد شرایط برای سهام و ورود.

"لیست طولانی است زیرا همه آنها در نظر گرفته می شود برای ما مهم است" Sabiston گفت. "بسیاری از آنها را می توان در همان زمان ... و در هر نقش شما در."

یک مکان برای شروع است با گرفتن بیشتر زنان در سراسر شهرستان جداول ورزشی-سازمانهای مرتبط گفت: Sandmeyer-گور.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اینجا جایی است که استراتژی سرمایه گذاری تمام کسانی که همه چیز اتفاق می افتد که به شکل امکانات برای دختران و زنان در ورزش," او گفت:.

این COVID-19 pandemic تهدید های اخیر حمایت از دختران و زنان در ورزش, اما Sandmeyer-گور امیدوار است این تجمع گزارش سطح از تعهد و تلاش مورد نیاز برای ایجاد تغییر.

"ما و دیگران به اشتراک بگذارید نگرانی که وجود دارد خواهد بود backtrack حقوق صاحبان سهام و ورود برای دختران با توجه به کاهش هزینه و محدودیت های دیگر بنابراین آنچه که ما واقعا به دنبال در حال حاضر مردم در سراسر سیستم ... خود را متعهد به انجام آنچه آنها می توانند در حوزه نفوذ خود را برای بهبود گنجاندن دختران است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن