بانی Blodgett: در علف های هرز-مبارزه با آرسنال:, آتش, سرکه, پای مرغ. و تداوم

من خیره شده ام و شاید اگر باغ را تا به حال ظهور. من مشورت عکس خودم را متقاعد کند که آن را در اینجا بود سال گذش

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

من خیره شده ام و شاید اگر باغ را تا به حال ظهور. من مشورت عکس خودم را متقاعد کند که آن را در اینجا بود سال گذشته است. من فقط آن را تشکیل می دهند.

من منطقی خود می داند که این اضطراب تکرار است نشانه ای از بهار تب. این هستا همیشه آهسته به بهم زدن تا از اعماق سیاه و سفید.

به عنوان روز گرم می رسند در گروه دو و سپس سه متوالی ایمان من است که تا کنون چندان به آرامی دوباره بازسازی شد.

آزار دهنده نگرانی این بهار است که جوجه ها را خراشیده و pecked باغ من به مرگ است. چرا من نگه داشتن آنها را در اجازه دادن به آنها در قفس پرواز?

مطمئنا خود مشغول پا نابود شد هر آنچه که باقی مانده بود که آنها تا به حال خورده. چرا تا به حال آن را گرفته و من برای همیشه لطفا برای به تحقق بخشیدن به خود را پی در پی سلسله مراتب نیست در تعقیب کرم اما دانه ؟

در سمت روشن ترین دانه های آنها foraged در غیر این صورت باید جوانه زده قاصدک, خرفه, خال فرفیون, سیر, خردل و دیگر مضر علف های هرز.

به علاوه جوجه انجام یک کار فوق العاده از به سوی کم نفوسی مرده گزنه. یک بار باارزش groundcover این گیاه به عنوان مشخص به عنوان آنها هستند. کشیدن آن را با دست اتحاد موفق به نجات چند درختچه گل رز از اختناق و خزنده junipers که پس از فرود در جذاب rivulets پایین آفتابی شیب به پیاده رو در حال حاضر درخت عرعر اسکلت چکیدن با مرده گزنه.

خواندن یک عضو از قبیله به نام henbit که هاردی در انگلستان و محبوب انگلیسی, جوجه, من تعجب اگر من مرده گزنه (یک.k.a., lamium) ممکن است همان اثر مست. Lamium متعلق به خانواده نعناع.

من تا قلم قابل حمل که در آن گل و junipers پس از رونق گرفت و قرار داده شده جوجه ها در داخل.

به شوق من آنها رفت و پس از مرده گزنه با مزه — تا زمانی که آنها متوجه شدم که آنها آزاد بودند-اعم و گران خود را موقت از زندان.

حول lamium به قفس خود را با چنگال است تقریبا به عنوان کارآمد حتی اگر دختران بلعیدن علف های هرز سریع تر از من می تواند آن را حفاری تا.

وجود دارد راه های بهتر و به دور از علف های هرز از جوجه. برای مثال شما می توانید آنها را بخورید. علف های هرز, من چیست.

با بیشتر و بیشتر باغبان کاشت باغ پیروزی — بذر بازرگانان در سراسر کشور گزارش رکورد فروش — آن را باید به ذکر است که بسیاری از علف های هرز خوراکی هستند.

شما می توانید بهبود عطر و طعم خود را فقط به عنوان شما انجام دهد که از معمولی سبزی توسط sauteing آنها را در روغن و سیر, برای مثال, و یا اضافه کردن این مواد به سالاد می گویند برگ قاصدک. قاصدک سیر و خردل هستند به خصوص مغذی است.

وجین ابزار است که سوگند به نام حولا کج بیل زدن در حساب از آن سر swiveling. بهار زمان مناسب برای اجرای این کج بیل زدن را تیز مربع شکل تیغه بیش از تخت خود را. آن را بسیار موثر در پاره کردن علف های هرز با ریشه های کم عمق.

شما همیشه می توانید خود را علف های هرز برخی از رقابت. گياه گونه گياه پوششی که تهاجمی مانند قدومه, کالیفرنیا خشخاش, گل ناز-که-من-nots بومادران ، geraniums ، gazania و حتی توت فرنگی های وحشی.

سپس پوشش علف هرز با تکه های چوبی مالچ که حداقل 4 اینچ عمیق برای محافظت از خاک از ورودی دانه های علف های هرز.

مالچ با خرد و یا کل برگ و یا حتی مقوا در واقع تغذیه خاک به عنوان آن را می گذارد روی ترمز بر روی علف های هرز ... اگر نه دانه های خود را.

من اصلا استفاده از علف کش ها اما من هیچ مشکل مبارزه با آتش با آتش در بوتان مشعل.

هر دو آب جوش و سرکه نیز کشتن علف های هرز, و, دوباره, اگر شما اونا در زمانی که آنها جوان و نگه داشتن آن در طول تابستان شما هم می توانید یک علف های هرز-رایگان آجر پاسیو.

فقط به یاد داشته باشید آب داغ و سرکه نمی توانید بگویید یک قاصدک از گل صد تومانی.

اما پس از آن نه می تواند خلاصه.

هیچ باغ همیشه خواهد بود به طور کامل علف های هرز-رایگان. اما علف های هرز می تواند اداره می شود. همیشه پاک کردن گل های خود را, مهم نیست چقدر قشنگ قبل از آنها فرصتی برای ضرب یک عامل . . . شما نمی خواهید به می دانم.

علف های هرز تعریف عناصر نامطلوب. این گیاهان ما نمی خواهیم که در حال پرورش به استریل — بیش از حد از یک چیز خوب است و تمام.

است که دقیقا در این نقطه است. باغبانی یک کسب و کار به یاد داشته باشید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب