منگنز بالا جمهوریخواه: 'رهبری شکست خورده بد'; بهداشت ، پل Gazelka می خواهد برای پایان دادن به Walz اورژانس قدرت و همه گیر ترس'

مینه سوتا قدرتمند ترین جمهوریخواه جمعه وارد یک سری از انتقادات علیه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خود را برای د

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

مینه سوتا قدرتمند ترین جمهوریخواه جمعه وارد یک سری از انتقادات علیه رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خود را برای دست زدن به شورش های اخیر و coronavirus پاسخ.

"رهبری شکست خورده بد" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: از Walz و مینیاپولیس شهردار یعقوب فری هر دو حزب دموکرات; با هم Gazelka گفت: آنها موفق به عمل به زودی به اندازه کافی برای بازگرداندن صلح یک بار خشونت را گرفت.

در گسترده ترین نظرات عمومی پس از مرگ جورج فلوید Gazelka لمس بر روی یک میزبان از مسائل از نیاز به یک حساب از روابط به Walz اورژانس قدرت به سیاست آینده جلسه ویژه قوه مقننه که در آن اکثریت سنا می ایستد به عنوان دولت تنها به بررسی نامحدود دموکراتیک حکومت در تمام ادارات و نهادهای دولت در مینه سوتا است.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake

Walz گفت: او می خواهد برای دیدن یک میزبان جدید پلیس اصلاحات و نژادی صورتحساب مربوطه تحت فشار قرار دادند به جلو به طوری Gazelka را در وضعیت بحرانی به عنوان پرده بالا می رود در آینده عمل از آنچه که در حال حاضر بی سابقه ای بهار از همه گیر و اعتراض و سقوط از انتخابات که در آن هر دولت قانونگذار صندلی خواهد بود در انتخابات.

به سختی firebrand, Gazelka است به طور کلی تا به حال یک ارتباط صمیمی با Walz و دیگر پیشرو دموکرات ها اما خود را در "مینه سوتا خوب" رفتار نسبت به یکدیگر دیده می شود محدودیت های آن در مسائل متعدد در گذشته است.

در اینجا برخی از Gazelka را امتیاز:

رهبری شکست خورده " در شورش

پینوشت: یک گاهشناسی از نحوه اعتراض به خشونت و سپس به غارت و آتش سوزی و دو تا سه شب از بی قانونی گسترده هفته گذشته Gazelka گذاشته مسئولیت مستقیما در Walz که او مقصر نیست فراخوانی گارد ملی هر چه زودتر و در تعداد بیشتر است.

"رهبری شکست خورده بد است و آن را مخدوش مینه سوتا, شهرت," او گفت:.

او اشاره کرد که مینیاپولیس شده است تحت کنترل دموکراتیک برای یک نسل و گفت: Frey باید سرزنش و همچنین برای کاستی نه تنها از پاسخ به ناآرامی اما از شرایطی که منجر به آن بیش از سال به عنوان به خوبی.

"کسی می تونه عذر خواهی به مردم مینه سوتا برای حفاظت از مردم در مینه سوتا?" Gazelka گفت.

یک سخنگوی فری بازگشت نیست یک درخواست برای نظر جمعه شب.

در مورد خواسته Gazelka سخنان را در یک کنفرانس خبری Walz گفت: آنها "نه مفید."

"باک متوقف می شود, با من" Walz گفت: از تصمیم گیری های او ساخته شده است. "اما به نظر می رسد کمی نارس که postmortem انجام شده است و ما در حال رفتن به رفتن به آن محل. ... من فکر می کنم آن را آسان به مربی از کرسی است."

'پایان اپیدمی ترس ،

Walz نهایی اقتدار بیش از نظم و قانون در مینه سوتا است به خصوص روشن در حال حاضر از او برای ماه عمل با جارو اورژانس قدرت او اعطا شده خود را تحت قانون دولت زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس رسید.

این زمان برای پایان دادن به کسانی که قدرت Gazelka گفت: با استناد به هر دو پاسخ به ناآرامی و Walz تمایل به حفظ یک سطح کنترل بر جامعه بازگشایی میان همه گیر. او گفت: سنا خواهد رای به نوار Walz از قدرت اگر چه او اذعان کرد که حرکت بود که بعید است به اندازه کافی برای جلب, اگر هر گونه حمایت از دموکرات ها به موفقیت است.

رهبر اقلیت سنا سوزان, Kent, DFL-وودبری به نام ایده "کوته بینانه است."

سست شدن محدودیت Walz اعلام کرد بعد از آن در روز به اندازه کافی نخواهد بود گفت: Gazelka که در حال حاضر جریان شده توسط Walz دولت او پس از اظهارات.

"فرماندار باید بلافاصله پس از رفع تمام محدودیت" Gazelka گفت. "او باید تصمیم بگیرد که می شود برای رفتن به یک مراسم تشییع جنازه و چه کسی نیست. ... اجازه دهید افراد برای خودشان تصمیم بگیرند که چگونه به نگه داشتن امن است."

تاکید بر این که اکثریت قریب به اتفاق از مرگ و میر بوده است در دراز مدت مراقبت از تنظیمات مانند خانه های سالمندان Gazelka ابراز احساسات بیان شده توسط بسیاری از جمهوری خواهان: "این بیماری همه گیر ترس باید پایان یابد."

جورج فلوید و مسابقه

Gazelka یک مسیحی انجیلی است که گفت: "من ایمان جدایی ناپذیر از که من هستم" صحبت معنوی و نظر شخصی در مورد فلوید مرگ و اعتراض پس از آن.

او گفت که او خالی از سکنه شده توسط تصویری از فلوید 46 ساله غیر مسلح و دست به دستبند, سیاه, زیر, زانو, سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس است. در روزهای اخیر او گفت: او بازدید با تعداد زیادی از سیاه و سفید شبان و اقلیت صاحبان کسب و کار. او با حضور فلوید یادبود پنج شنبه و او گفت که او ساخته شده یک صبح زود مراجعه به سایت که در آن فلوید تسخیر شد.

او گفت: او در گچ "آزادی و عدالت برای همه."

"و من تاکید 'همه', " او گفت: "به دلیل آن را باید برای همه است."

Gazelka گفت که او امیدوار مینه سوتا "می تواند منجر ملت در مسابقه آشتی" و گفت: او در چند وقت اخیر شده را صرف گوش دادن به نگرانی های کسانی که درگیر.

"من معتقدم که ما در یک سفر همه ما است. ... من معتقدم که این یک نفس خدا رویا برای همه مردم است," او گفت:.

پلیس اصلاحات

اما Gazelka به شدت پیشنهاد لیست طولانی از اصلاحات طولانی به دنبال اقلیت مجلس و اعضای جامعه و همچنین دیگر لیبرال دموکرات نمی خواهد آمد به تصویب این تابستان.

"من فقط می دانم که چگونه این فرایند طول می کشد او گفت:" قوه مقننه را مشورتی روش. وی با اشاره به آموزش و اجرای قانون اصلاحات که جمهوری خواهان باید مورد علاقه در گذشته به عنوان او به دنبال دفاع از خود از Walz را تعيين روز قبل از جمهوری خواهان به عنوان موانع را تغییر دهید.

کسانی که احساسات خود جلب کرد پاسخ از کنت: "پیشنهاد او در آهسته و کشیده شده است-از قوه مقننه پاسخ این است که نه تنها نشان دهنده این دلیل ما شده اند قادر به عبور تحول عدالت و قانون در گذشته, اما آن را کاملا بی اعتنا از ضرورت برای حفاظت از جامعه سیاه و سفید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب