رمزی شهرستان در حال حاضر نیاز به بازدید کنندگان به امکانات خود را به پوشیدن ماسک; کمیسیون در نظر countywide فرمان

در انتظار موج دوم COVID-19 موارد رمزی شهرستان در زمان مراحل جمعه برای تقویت آن ماسک سیاست.بازدید کنندگان به هر

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

در انتظار موج دوم COVID-19 موارد رمزی شهرستان در زمان مراحل جمعه برای تقویت آن ماسک سیاست.

بازدید کنندگان به هر شهرستان در مالکیت و یا اجاره امکانات در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک. اگر بازدید کننده ندارد, ماسک, یک ارائه خواهد شد. تنها county کارکنان نیاز به پوشیدن ماسک.

بازدید کنندگان به شهرستان فضاهای باز مانند پارک ها را تشویق به پوشیدن ماسک اگر آنها در تماس نزدیک با دیگران است.

تنها استثنا در کودکان زیر دو, هر کسی که, مشکل در تنفس و یا کسانی که نمی توانند حذف ماسک بدون کمک.

به عنوان برای اجرای این شهرستان گفت: در صورت وجود یک فرد با پوشیدن یک ماسک ارائه خواهد شد یک و یادآوری از سیاست.

این سیاست ممکن است اولین گام در یک گسترده تر فرمان به چندین کمیسیون صحبت در حمایت از یک countywide دستور.

"من فقط می خواهم بگویم که من به طور کامل در حمایت از گسترده تر فرمان است که نیاز به ماسک. من فکر می کنم این کمک خواهد کرد که در وضوح" کمیسر Trista MatasCastillo گفت. "مهم این است که ما را به این تصمیم گیری های جسورانه است که از ساکنان ما."

St. Paul, رزویل و خرس سفید دریاچه در حال حاضر ماسک احکام در محل. چند کسب و کار, مانند, هدف, Costco, باشگاه سام و خارج همه نیاز به ماسک.

هیئت مدیره در مورد جوانب مثبت و منفی از یک countywide فرمان, گفته, آن را به آن را آسان تر برای شهرستانها اما اذعان کرد که برخی از شهرستانها ممکن است احساس آن است که overreaching.

"در منطقه شهر خطوط روشن نیست. آن را بسیار گیج کننده برای تعیین آنچه در شهر شما هستند" گفت: کمیسر نیکول شادی Frethem که نشان دهنده نه شهرستانها در شمال شهرستان رمزی. "به درک که بله برخی از افراد ممکن است از جا در رفته اگر ما از حد خود تجاوز محلی مرزهای فرد آنها به احتمال زیاد به دریافت دیوانه در مورد آن من است و من مایل به را سرزنش می کنند که چرا من فکر می کنم اگر بهداشت عمومی ارشاد می گوید که ماسک ها واقعا به چه محدودیت این آینده افزایش, انتقال, اگر این چیزی است که رفتن به نگه داشتن ما ساکنان امن و ما به عقب بر گردیم در مسیر به پایین انتقال و به ما نزدیک تر به چیزهایی که قادر به باز پس من به آمار است."

شهرستان خواهد شد و رسیدن به شهرستانها در درون مرزهای آن این هفته به افکار خود را در یک countywide فرمان. هیئت مدیره آن بحث خواهد شد گام بعدی در جولای 28 نشست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن