Coronavirus شنبه به روز رسانی: 840 بیشتر موارد و 10 بیشتر مینه سوتا مرگ و میر

مینه سوتا را آزمایش کرده است به طور متوسط بیش از 5 ، 000 ساکنان هر روز برای coronavirus در سراسر ممکن است به ع

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

مینه سوتا را آزمایش کرده است به طور متوسط بیش از 5 ، 000 ساکنان هر روز برای coronavirus در سراسر ممکن است به عنوان دولت مورد اعداد و مرگ و میر صعود به طرز چشمگیری.

مینه سوتا اضافه شده است بیش از 15000 coronavirus موارد از ماه مه آغاز شد و 509 مرگ و میر.

شنبه مشخص شده یکی دیگر از روزانه بالا برای موارد جدید با وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, گزارش 840 جدید عفونت آوردن این دولت در مجموع به 19,845 آزمایشگاه تایید موارد در سطح ایالت. یکی دیگر از 10 مینه سوتا مرگ نیز گزارش شده است افزایش مرگ و میر به 852 بیمارانی که فوت کرده اند از COVID-19.

کسانی که مرگ و میر گزارش شده بود روز شنبه در سن از محدوده 50s خود را به خود را در 90s.

وجود دارد 568 بیماران در حال حاضر در بیمارستان بستری با 215 در وضعیت بحرانی است. که ممکن است شروع 368 بيماران بستری با 118 در بخش مراقبت های ویژه.

"ما باید این را بسیار جدی" مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت. "سریع مورد افزایش برخی از آن و نه همه آن است که سوخت افزایش یافته و آزمایش است که ما در حال دیدن. ما در حال رفتن به نگه داشتن چشم ما به شدت بر روی آن تست مثبت هستند."

وجود دارد 13,485 بیماران 68 درصد از دولت را تایید موارد که بهبود به اندازه کافی آنها دیگر نیازی به جدا شده است.

با وجود این افزایش سریع در تست بیش از 8,500 نتایج آزمون گزارش شد شنبه, دولت, رهبران می گویند coronavirus عفونت به احتمال زیاد بسیار گسترده تر از غربالگری نشان داده است. این ویروس عنوان شده است در بر داشت در تمام سه دولت 87 شهرستانهای استان است.

مینه سوتا می تواند بالا 1,000 coronavirus مرگ و میر تا پایان مارس یک گریم نقطه عطف اما به طور قابل توجهی کمتر از دولت فعلی مدلهای آماری پیشنهاد کرده اند. Coronavirus عفونت انتظار می رود به اوج در مینه سوتا ماه ژوئیه.

دولت COVID-19 مرگ و میر همچنان تا حد زیادی در میان افراد مسن و کسانی که دارای شرایط بهداشتی اساسی و ساکنان جمع امکانات مراقبت. حدود 81 درصد از مرگ و میر شده است ساکنان خانه های سالمندان زندگی کمک و مراکز توانبخشی.

وجود دارد در حال حاضر بیش از 200 تسهیلات مراقبت دراز مدت با شیوع کروناویروس. دولت شناسایی امکانات آن خانه 10 یا بیشتر مردم که در آن حداقل یک مقیم و یا کارمند دارای آزمایش مثبت برای coronavirus.

ساکن در یک جمع تسهیلات مراقبت دومین علت coronavirus قرار گرفتن در معرض در مینه سوتا امور خارجه داده ها را نشان می دهد. به علت بالا است جامعه انتقال — هنگامی که یک ارتباط مستقیم بین عفونت های جدید و شناخته شده coronavirus موارد است.

با وجود این دولت رشد تعداد coronavirus عفونت و مرگ و میر رهبران دولت هستند با احتیاط شل شدن محدودیت در سفارش به بازگشایی بخش هایی از دولت شده اند که بسته به سرعت گسترش یافته است. که شامل کوچکتر فرد در خدمات کلیسا شروع مارس 27 و محدودیت های کمتری در رستوران و سالن شروع ژوئن 1.

"هر بار که ما یک حرکت, ما درک می کنیم وجود دارد ذاتی خطر گسترش COVID-19," رژیم صهیونیستی. تیم Walz هشدار داد. "بدترین هنوز تصویب از نظر عفونت یا عفونت نرخ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب