راشل مارسدن: امریکا وام گرفته از چین راهکار در برخورد با معترضان

VANCOUVER, British Columbia — وزارت امنیت داخلی ایجاد شده در پی 9/11 حملات به عنوان یک مرکز مهد کودک برای تشوی

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

VANCOUVER, British Columbia — وزارت امنیت داخلی ایجاد شده در پی 9/11 حملات به عنوان یک مرکز مهد کودک برای تشویق FBI و CIA به بازی خوب و به اشتراک گذاری تروریسم هوش با یکدیگر به جای احتکار آن است. اما امنیت داخلی جدید تمرکز این روزها تحت ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

این نقش جدید است که برای محافظت از اموال فدرال مانند مجسمه ها و courthouses از معترضان. در عمل این به معنی گرفتن شهروندان آمریکایی را در خیابان ها و تنه زدن آنها را به بینام و وانت.

مجهز در آنچه به نظر می رسد مازاد دنده از یک پنتاگون صرف ولگردی و قانونی شکنی برآورد 2,000 افسران از یک درهم آمیخته از سازمان — گارد فدرال حفاظتی خدمات گمرک و حفاظت از مرزها مهاجرت و گمرک و اداره امنیت حمل و نقل (مردمی که frisk شما در امنیت فرودگاه) — در حال حاضر در حال اعزام توسط دادستان کل ویلیام بار در اعتراض به flashpoints در سراسر کشور است.

این دقیقا یک کشش برای امنیت ایجاد شده برای مبارزه با تروریسم به حال در مبارزه با داعش است. Antifa جدید جهادگران.

"ایالات متحده امریکا خواهد بود تعیین ANTIFA به عنوان یک سازمان تروریستی" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در مه 31. این دولت می بیند antifa در هر اعتراض — پس از آن معتقد است که این باعث به درمان هر یک از اعتراض به عنوان یک پتانسیل تهدید تروریستی.

به عنوان کسی که مستقر در فرانسه است که صرف ده سال با بهره گیری از خنک نوشیدنی از طریق نی از یک ماسک ضد گاز در حالی که رعایت اعتراض پویایی آن را روشن است که تنها بخش کوچکی از اعتراض شرکت کنندگان antifa یا بلوک سیاه, آنارشیست نوع که فقط وجود دارد برای شکستن همه چیز. نه این که آنها نباید در برخورد با, اما آن را بیش از حد راحت به تار هر کس با همان افراطی قلم مو و اخراج نگرانی های مشروع معترضان.

زمانی که تظاهرات رخ می دهد در غیر کشورهای متحد دولت ایالات متحده به ندرت می بیند هر پرداخت آشوبگران و یا تروریست ها تنها قربانیان یک "رژیم است." بدون دانستن اینکه آیا وجود دارد پرداخت می شود آشوبگران در تظاهرات در هنگ کنگ و روسیه ایران و ونزوئلا, امریکا, مارک تمام این معترضان به عنوان مبارزان راه آزادی.

در حالی که نیروهای داخلی از امنیت داخلی و برخورد با پورتلند معترضان, اورگان, دادستان, الن روزنبلوم "طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای فدرال را متهم به ماموران فدرال از درگیر شدن در تاکتیک های غیر قانونی و به دنبال یک سفارش محدود" با توجه به نیویورک تایمز. در ضمن Barr شده است انتقاد رهبری چین در تلاش برای دریافت یک دسته در ناآرامی ها در آن کشور است.

پس از چند ماه از هنگ کنگ در اعتراض به دولت چین, پکن, بود که بانک مرکزی با یک قطعه از خاک خود را تحت سلطه بودن محبوب شورش. معترضان ظاهرا احساس قدرت توسط "یک کشور و دو سیستم" خودمختاری اعطا شده به هنگ کنگ بود که آن را دست بازگشت از انگلستان در سال 1997.

بسیار شبیه به تهمت و مارک antifa یک گروه تروریستی — تشریفات است که تسهیل تحقیقات این گروه ممکن است خارجی یا داخلی منابع مالی — دولت چین بسته هنگ کنگ راه گریز است که باعث می شود آن را در معرض دخالت خارجی با عبور جدید هنگ کنگ قوانین امنیت با هدف مجازات جنایات براندازی تروریسم تجزیه طلبی و تبانی با نیروهای خارجی در حال حاضر با مجازات جملات به عنوان شدید به عنوان زندگی در زندان است.

پکن این است که دست زدن به ناآرامی های داخلی در همان راه بر می خواهد برای مدیریت اعتراضات در ایالات متحده ارسال در فدرال آمريکا بینام دنده. اما زمانی که چین آن را, آن را غیر قابل قبول به Barr.

"را به عنوان آن را بی رحمانه سرکوب هنگ کنگ نشان می دهد یک بار دیگر چین است و نزدیک به دموکراسی امروز از آن در سال 1989 زمانی که مخازن مواجه معترضان طرفدار دموکراسی در میدان تیان آن من," Barr گفت: در یک سخنرانی در هفته گذشته.

اگر آمریکا مجاز است برای سرکوب تروریسم نباید کشورهای دیگر قادر به انجام همان? البته وجود این استدلال که برخی از کشورها می تواند با استفاده از مبارزه با تروریسم به عنوان بهانه ای برای برچسب زدن به مخالفان سیاسی به عنوان تروریست. اما نیست که چه چیزی اتفاق می افتد با معترضان در آمریکا که همه در حال قیری با antifa قلم مو ؟

دولت ایالات متحده است و هاردی در یک موقعیت به انتقاد یکی دیگر کشور بهره برداری از جنگ علیه تروریسم نیاز ذکر شده سوال برانگیز امنیت ملی تهدید به عنوان یک ساختگی و بهانه و برای همه چیز از بی ثمر تهاجم خارجی به عظیم جهانی داده dragnets — شما می دانید این نوع از جمع آوری داده ها که بر هشدار بوده است که چین ممکن است با انجام Huawei 5G فن آوری است.

Barr داخلی ضد تروریستی تاکتیک های متفاوت دولت چین تاکتیک ها در هنگ کنگ است. این واقعیت است که بار و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هستند و حتی تلاش برای تصویب قضاوت — اجازه دهید به تنهایی تحریم های اقتصادی -- یک کار بیهوده.

راشل مارسدن یک مقاله نویس سیاسی استراتژیست و میزبان از یک به طور مستقل تولید شده به زبان فرانسه برنامه که ايران در Sputnik فرانسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب