برگها در مقابل Canadiens — هیچ NHL نمایشگاه بازی تا به حال به معنای بسیار

میچ Marner, Auston متیوز و بقیه افرا برگها همیشه احساس آنها تا حد زیادی به اثبات برسانند.شروع روز سه شنبه در 8

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

میچ Marner, Auston متیوز و بقیه افرا برگها همیشه احساس آنها تا حد زیادی به اثبات برسانند.

شروع روز سه شنبه در 8 p. m. در Scotiabank عرصه در نمایشگاه بازی برابر Montreal Canadiens آنها یک شانس برای شروع اثبات خود را بیش از همه دوباره.

"ما با هم برای یک مدت زمان طولانی" گفت: Marner ذکر بسیاری از برگها شده اند اسکیت هم پس از پایان ماه مه. "بنابراین من فکر می کنم ما واقعا گرسنه برای شروع این چیز ، ما گرسنه برای اثبات خودمان در اینجا, و من فکر می کنم ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که ما در حال آماده برای رفتن."

وجود دارد مقدار زیادی از سوالات در مورد برگها وقتی فصل متوقف شده در مارس 12 به دلیل همه گیر: بزرگ برخی از شب وحشتناک دیگران است. رژه از بازیکنان به آسیب لیست. سرد و گرم به ثمر رساند. گرم و سرد دفاع.

آنها در اواخر مرحله از فصل به طور منظم و آماده سازی برای پاسخ به این سوالات در پلی آف. در حال حاضر آنها کمتر از یک هفته دور از رو کلمبوس در بهترین پنج دور مقدماتی — قسمت های حذفی آماری به عنوان دور به عنوان NHL کتاب رکورد نگران است.

و آنها باید روز سه شنبه نمایشگاه بازی برای دریافت آماده شده است.

"من قطعا انتظار آن را به خود معمولی نمایشگاه بازی با توجه به آنچه در خطر است و از آنچه در اطراف گوشه و اینکه تنها لباس تمرین برای آماده شدن برای چیزی که واقعی است" گفت: مربی شلدون Keefe. "قطعا با ما تیم ما در حال انتظار برای آنها را به یک سطح بسیار بالاتر و شدت رقابت است.

"هدف نهایی این است که بیرون آمدن از آن سالم (با) همه آماده برای بازی."

هرگز یک NHL نمایشگاه بازی باید به معنای بسیار است.

"شدت خواهد بود" گفت: متیوز. "شما فقط باید یک بازی بسیار زیبا آماده شدن برای یک سری حذفی بنابراین من فرض کنیم تیم در حال رفتن به رفتن بسیار سخت است چرا که شما فقط پریدن به آن است."

وجود خواهد داشت چند تفاوت قابل توجه: هیچ طرفداران و به طور قابل توجهی بیشتر تبلیغات و دوربین های تلویزیونی. برگها را نیز با استفاده از بازدید کنندگان اتاق پانسمان و نیمکت برای اولین بار پس از حرکت به داخل ساختمان در سال 1999.

"ما شده اند در آن وجود دارد و در عین حال (پس از خاموش شدن) اما ما دیده ایم, تصاویر, پس از آن قطعا رفتن به متفاوت — بسیاری از صفحه نمایش" گفت: متیوز. "با طرفداران من فکر می کنم آنها در حال رفتن به سعی کنید برخی از چیزهای مختلف است که ما شاید دیده نشده قبل از تلاش برای آن را به عنوان سرگرم کننده که ممکن است برخی از."

اما کسانی هستند ستون های فرعی — احتمالا حواس او را پرت به بزرگتر هاکی مکالمات اطراف این تیم است.

"من فکر می کنم ما باید تا حد زیادی به اثبات" جنرال موتورز Kyle Dubas روز دوشنبه گفت:. "من فکر نمی کنم که هر کسی که سوالات استعداد گروه. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که ما نیاز به ادامه به گام با ما دفاعی بازی کند.

"بازیکنان می دانند شک و تردید است که بر روی آنها, آیا آن را از رسانه ها و یا از تیم های دیگر به طوری که آنها می دانند آنچه آنها را به اثبات برسانند. و من تصدیق آن و صحبت کردن در مورد آن است. این نشانه خوبی است زیرا آنها در حال منفی در مورد آن. آنها ناراحت نیست که مردم می گویند که در مورد آنها. آنها می دانند که آنچه آنها را به اثبات برساند و این چیزی است که ما به اینجا در هفته های آینده و سال است."

در برخی از راه های که برگها را تنها تا آنجا که خود رهبری آنها را ماتیوز و Marner رئیس در میان هسته که شامل کاپیتان جان Tavares جناح ویلیام Nylander, defenceman مورگان Rielly و دروازه بان Frederik اندرسن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آنها هنوز هم بازیکنان بسیار جوان در لیگ" Dubas گفت: از متیوز و Marner. "آنها هر دو به پایان فصل چهارم و آنها فقط ورود نخست خود را. آنها بسیار متفاوت از نظر آنها چگونه به مردم — که من فکر می کنم همه می دانند که مشاهده آنها — اما آنها به همان اندازه برای ما مهم رسیدن به پتانسیل ما.

"(آن را) در راه است که آنها را درایو این و یاد بگیرند که ما از بازیکنان کهنه اما همچنان به را بیشتر و بیشتر از یک نقش رهبری به خصوص به عنوان آنها را از رفتن بچه ها جوان را در حال حاضر نیاز به مربی بازیکنان جوان که در حال آمدن است."

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

آنچه از شما به امید دیدن از برگها به عنوان بازی رزومه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب