خرده فروشان محلی بیان احساسات متناقضی در مورد بازگشایی میان coronavirus بحران

فساد فروشگاه اسباب صاحبان Dan Marshall, چپ, Millie Adelsheim مرکز و دختر خود و مدیر فروشگاه ابی Adelsheim-مارش

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399
فساد فروشگاه اسباب صاحبان Dan Marshall, چپ, Millie Adelsheim مرکز و دختر خود و مدیر فروشگاه ابی Adelsheim-مارشال, ژست برای عکس در Grand Avenue مغازه در خیابان در روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. وقتی مینه سوتا فروشگاه های خرده فروشی مجاز به بازگشایی دوشنبه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش منقضی خانواده قصد دارد در ادامه با محدود کردن-خدمات جانبی و اتخاذ کرده است صبر کنید و ببینید موقعیت در باز کردن فروشگاه به مشتریان. پس از چند ماه از تعطیلی گسترده به سرعت گسترش COVID-19 دولت را به آرامی شروع به بازگشایی در هفته آینده به عنوان محدودیت های زیر "ایمن ماندن مینه سوتا" نظم سست. (جان Autey / پایونیر پرس)

به عنوان سپاسگزار به عنوان Dan Marshall این است که گزینه ای برای بازگشایی کسب و کار خود را در هفته آینده او باقی مانده بود با سوالات بیش از پاسخ پس از یادگیری است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz به شما اجازه اقامت خود را در خانه سفارش منقضی بیش از آخر هفته.

حتی اگر خرده فروشان در سراسر کشور قادر خواهد بود برای باز کردن back up شروع در روز دوشنبه تحت "ایمن ماندن مینه سوتا" سفارش فساد فروشگاه اسباب بازی در خیابان را نمی توان بخشی از آن موج اولیه.

تا آنجا که مارشال نگران است, وجود ندارد, نزدیک به اندازه کافی راهنمایی های داده شده در مورد نحوه خرده فروشان باید با خیال راحت بازگشایی و او را احساس نمی کند راحت اجازه می دهد مشتریان در کاملا رتبهدهی نشده است.

"ما آماده نیست و ما نمی بازگشایی تا زمانی که ما برای آن آماده هستند گفت:" مارشال, یک شرکت صاحب مغازه در Grand Avenue. "ما بنا ادعای ما را در یک آجر و ملات مقصد است که اجازه می دهد تا مردم به در آمده و کشف همه چیز. ما مشتریان چیدن و قرار دادن آنها را به پایین تقریبا به طور مداوم. آن را احساس نمی کند که باید انجام شود با خیال راحت در این مرحله پس تنها انتخاب ما این است که به عنوان احتیاط به عنوان ما می توانیم."

در همین حال هزاران نفر از خرده فروشان دیگر را بازگشایی در هفته آینده به عنوان طولانی به عنوان آنها را اجتماعی فاصله برنامه در محل و راه اندازی در 50 درصد ظرفیت برای آینده قابل پیش بینی.

مگ Brownson صاحب استخر استخر خارج از منزل گاه به گاه زندگی در مرکز شهر Stillwater در هیجان زده به بازگشایی و انجام همه چیز را او می تواند از فکر می کنم برای ایجاد یک خرید امن در فضای هنگامی که او به او باز می شود درب.

او تا به حال ست سپر نصب شده توسط فروشگاه خود را ثبت پول نقد; خریداری ماسک یکبار مصرف برای مشتریان که فراموش کرده اند که ایشان ($1, مسترد با 25 دلار خرید); خریداری شده دست ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب; ارائه دستکش یکبار مصرف به کارکنان و تمیز است این فروشگاه از بالا به پایین.

او همچنین قصد دارد به منظور محدود کردن تعدادی از مشتریان مجاز در فروشگاه در یک زمان واحد و اجازه خواهد داد که خریداران در فروشگاه کارمند منطقه آشپزخانه برای شستن دست های خود را قبل یا بعد از خرید.

"ما آماده هستند" گفت: Brownson که متعلق به فروشگاه برای 17 1/2 سال است. "من علامت های آینده این بعد از ظهر است که بیش از همه در مورد اجتماعی فاصله و چیزهای دیگر."

او گفت: مطیع اقامت در خانه سفارش برای چند ماه گذشته بوده است خسته کننده و در حالی که او به نام اقدامات "ناعادلانه و خودسرانه" به کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور او را هیجان زده برای هفته آینده با این وجود.

"من در انتظار یک سیل از مردم" Brownson گفت. "من فکر می کنم وجود خواهد داشت برخی از افرادی که در حال گرسنگی برای خرید و یا آنها فقط نیاز به چیزی. من انتظار نیست به هر نقطه در نزدیکی عادی احتمالا برای کل تابستان. من واقعا انتظار هر چیزی را به عقب خواهد بود به "طبیعی" اگر ما خوش شانس هستید تا تابستان آینده شاید."

صادقانه آن می تواند طبیعی جدید بدون توجه به آنچه حداقل زمانی که آن را می آید به چه خرده فروشان عمل در حال حرکت رو به جلو است.

مینه سوتا اتاق بازرگانی با تکیه بر دستورالعمل های فدرال به موضوع بهترین شیوه برای اعضای بازگشایی. برخی از پیشنهادات عبارتند از سرسام آور کارمند شیفت به حداکثر رساندن اجتماعی, فاصله, قرار دادن نشانگر در طبقه اجتماعی را حفظ فاصله تشویق کارکنان به استراحت ناهار در وسایل نقلیه به جای سالن های غذاخوری و ساختمان موقت دیوارهای بین ایستگاه های کاری.

سوزی Fruncillo شرکت مالک Lake County کتابفروشان در وایت بیر لیک قصد دارد به دنبال این پیشنهادات به عنوان بهترین او می تواند در هفته آینده. او را به درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک هنگامی که او به او باز می شود درب و همچنین نصب پلاستیک عطسه-محافظت در مقابل ضد.

با وجود آماده سازی Fruncillo است که هنوز هم کمی عصبی به بازگشت به کار.

"من باید بگویم من احساس امن تر به آن قفل شده است و تا" Fruncillo گفت. "من در اواسط 70s و در این گروه آسیب پذیر."

که احساس نگرانی است که برخی از خرده فروشان است که بزرگترین دلیل مارشال تصمیم به بازگشایی فساد فروشگاه اسباب بازی هفته آینده. او در ادامه با منظقه وانت و تحویل خدمات است و تلاش برای کشف کردن راه برای مردم قادر به پنجره مغازه.

فساد فروشگاه اسباب صاحبان Millie Adelsheim مرکز و دن مارشال, حق صحبت کردن با پدر و مدیر فروشگاه ابی Adelsheim-مارشال در Grand Avenue مغازه در خیابان در روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. وقتی مینه سوتا فروشگاه های خرده فروشی مجاز به بازگشایی دوشنبه به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش منقضی خانواده قصد دارد در ادامه با محدود کردن-خدمات جانبی و اتخاذ کرده است صبر کنید و ببینید موقعیت در باز کردن فروشگاه به مشتریان. (جان Autey / پایونیر پرس)

"ما در حال رفتن به دریافت خلاق" مارشال گفت. "تا آنجا که باز کردن کل فروشگاه به نظر می رسد که یک راه برای ما است."

او را از دست داده و بیش از 50 درصد در فروش بیش از چند ماه گذشته و امیدوار است همه چیز را به فصل تعطیلات.

"بدیهی است که زمان مهمی برای ما" مارشال گفت. "من امیدوار هستم که دولت این است که به دنبال پایین جاده و مطمئن شوید که هر آنچه ما انجام می دهند ما نمی رسید در اکتبر و نوامبر سخت تر از ما بودند آمار در ماه های مارس و آوریل است."

خسته کننده ترین برای مارشال است که وجود ندارد, هر حکم از دولت است. او احساس می کند مانند خرده فروشان مختلف هستند فقط تا چیز به عنوان آنها بروید و که می تواند عوارض جانبی پایین جاده.

"من احساس می کنم اگر وجود دارد مقدار زیادی بیشتر راهنمایی و آن را توسط همه قابل درک در سراسر هیئت مدیره من احساس خیلی بهتری در مورد این" مارشال گفت. "آن را به عنوان در حال حاضر همه به این عنوان اگر ما همه اپیدیولوژی و من نمی دانم که چگونه به انجام این کار است."

که گفت:, مارشال شده است فروش اسباب بازی در خیابان برای چند دهه گذشته است و با اعتماد به نفس کسب و کار خود را زنده خواهد ماند.

"ما شده اند از طریق رکود اقتصادی بزرگ و ما رو از طریق که" مارشال گفت. "ما می دانیم که ما را از این طریق دریافت کنید بیش از حد."

مریم الهی و باب شاو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب