جری اسلوان سالن از شهرت مربی که هدایت جاز به NBA Finals دو بار می میرد 78 - Fri, 22 مارس سال 2020 PST

جری اسلوان سالن از شهرت مربی بود که یک ثابت برای چندین دهه در ایالت یوتا و در زمان جاز به نهایی NBA در سال 199

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

جری اسلوان سالن از شهرت مربی بود که یک ثابت برای چندین دهه در ایالت یوتا و در زمان جاز به نهایی NBA در سال 1997 و 1998 درگذشت جمعه. او 78.

جاز گفت: او از عوارض ناشی از بیماری پارکینسون و Lewy body dementia. اسلون شده بود در عدم سلامت برای سال های بسیاری است.

اسلون صرف 23 فصل مربیگری جاز. این تیم با جان استاکتون و کارل مالون پیشرو در بسیاری از این فصل به پایان رسید در زیر .500 تنها در یکی از آن سال ها. اسلون برنده 1,221 بازی در زمينة چهارم-بیشترین تعداد در تاریخ NBA. تنها لنی Wilkens, دان نلسون و Gregg Popovich باید پیروزی های بیشتر.

"این یک افتخار و یک امتیاز به یکی از بزرگترین و معتبرترین مربیان در تاریخ NBA مربیگری تیم ما" میلر خانواده که خود, جاز, در بیانیه ای گفت. "ما قدردانی رابطه ما با جری و اذعان فداکاری خود را به و شور و شوق برای یوتا جاز.

"او را ترک کرده است یک میراث پایدار با استفاده از این حق رای دادن و ما خانواده است. گسترده تاثیر خود را در زندگی ما را لمس وزارت امور خارجه و جهان و همچنین تعداد بی شماری از بازیکنان کارکنان و طرفداران."

یوتا به فینال رفت دو بار تحت اسلون هر دو بار سقوط به Michael Jordan و شیکاگو بولز.

اسلون وارد سالن از شهرت در سال 2009.

"من نه به اعداد و چیزهای مانند آن" اسلون گفت: هنگامی که او در گذشت پت رایلی برای ردیف 3 در NBA all-زمان برنده شدن لیست در سال 2010; Popovich است پس از پیشی گرفتن او را برای آن نقطه است. "من هرگز بوده است. من یک سازمان بزرگ به کار برای این که به من یک فرصت برای اقامت وجود دارد برای مدت زمان طولانی. من بسیار سپاسگزار برای آن و مربیان که من آن را با من. آن را در مورد من نیست."

او 34 سال در جاز سازمان به عنوان سر مربی و دستیار دیده بانی یا ارشد بسکتبال مشاور. اسلون آغاز شده به عنوان یک طلایه دار ترویج شد و به عنوان دستیار تحت فرانک انگشت در سال 1984 شد و ششمین مربی تاریخ حق رای دادن در دسامبر. 9, 1988 پس از انگشت خود استعفا داد.

"مانند استاکتون و مالون به عنوان بازیکن جری اسلوان کاملی از سازمان" جاز در بیانیه ای گفت. "او خواهد بود تا حد زیادی از دست رفته است."

اسلوان را طول عمر با جاز قابل توجه بود. در طول زمان خود را در ایالت یوتا وجود دارد 245 مربیگری تغییرات در اطراف لیگ و پنج تیم – شارلوت, Memphis, تورنتو, اورلاندو و مینه سوتا – حتی نمی وجود دارد زمانی که او در زمان راس با موسیقی جاز.

او همچنین مربی تیم بود در شیکاگو برای بخش از سه فصل رفتن 94-121. اما روابط خود را با گاو نر بسیار عمیق تر است. او شماره 4 نیوجرسی بازنشسته شد این تیم پس از یک بازی حرفه ای است که در آن او به طور متوسط 14.0 امتیاز 7.5 ریباند و 2.5 کمک در 755 بازی بیش از 11 فصل NBA.

آنها حتی او را به نام "اصل گاو" از آنجا که او انتخاب شد و در سال 1966 توسعه پیش نویس شد و دو بار همه ستاره شناخته شده برای او سختی و شن. او باقی می ماند تنها بازیکن NBA به طور متوسط بیش از هفت ریباند و بیش از دو دزد یک بازی در حرفه خود.

"جری شد چهره Bulls سازمان از آغاز به کار آن از طریق اواسط 1970s و بسیار مناسب خود را یکنواخت شماره 4 اولین نیوجرسی بازنشسته توسط تیم" گاو رئیس جری رینسدرف روز جمعه گفت. "یک بازیکن بزرگ و یک تالار مشاهیر NBA مربی مهمتر از جری شد و یک فرد بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب