مایک لینچ Skywatch: مشتری و زحل در حال پریدن به جولای آسمان شب

جولای خیال پرستی است که همیشه فوق العاده با صور فلکی تابستان صعود بالاتر در آسمانها. این ماه ژوئیه است و حتی

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

جولای خیال پرستی است که همیشه فوق العاده با صور فلکی تابستان صعود بالاتر در آسمانها. این ماه ژوئیه است و حتی شیرین تر از آنجا که مشتری و زحل غول منظومه شمسی نیز در حال افزایش است. آنها خواهید بود در کنار هم مثل گربه چشم خودنمایی میکند و شما را از تاریکی. نه چندان دور پشت مریخ است. هر سه در دسترس خواهد بود برای استراحت در تابستان و پاییز. اگر شما همیشه می خواستم برای خرید یک تلسکوپ در حال حاضر خواهد بود زمان زیادی برای انجام آن است.

پس از 10 p. m. به دنبال این غول منظومه شمسی ما در حال افزایش هم در پایین جنوب شرقی آسمان است. شما می توانید آنها را از دست ندهید و آنها را ستاره درخشان مانند اشیاء که در بخشی از آسمان است. من آنها را به عنوان "چشم گربه است." این ماه و مشتری و زحل خواهد شد کمتر از 10 درجه از هم جدا نزدیکترین آنها بوده ام به هر یک از دیگر در آسمان در 20 سال.

این ماه ماه کامل منجر خواهد شد در مشتری و زحل. مدت کوتاهی پس از ماه افزایش می یابد و در هشتم ژوئیه 4 و مشتری و زحل به دنبال خواهد داشت, از پشت, در جنوب شرقی آسمان است. در جولای 5 ماه خواهد بود فقط زیر dynamic duo از سیستم خورشیدی ما است. از آن خواهد شد کاملا دید!

نه تنها هر دو سیاره آغوش رفقا در, آسمان, اما آنها همچنین رسیدن به نزدیکترین رویکرد به زمین این سال است. در جولای 14, مشتری خواهد بود کمتر از 386 میلیون مایل دور و بر جولای 20, زحل خواهد بود فقط تحت 837 میلیون مایل از ما حیاط.

از طریق حتی یک تلسکوپ کوچک شما دور باد هر دو مشتری و زحل اما نه در ابتدا. شما باید صبور باشید و اجازه دهید سیارات بالاتر در آسمان است. در غیر این صورت نظر شما خواهد بود کمی فازی به دلیل لایه ضخیم تر از جو زمین در نزدیکی افق. اوایل این ماه آنها را نمی خواهد به اندازه کافی بالا باشد تا بعد از نیمه شب. بعد در ژوئیه, شما نمی خواهد که به صبر طولانی. حتی با یک محدوده کوچک شما به راحتی ببینید مشتری و اقمارش همراه با برخی از آن ابر باند. اگر شما هرگز دیده می شود زحل را با تلسکوپ در حال حاضر. آن حلقه سیستم خیره کننده است. من باید بیشتر روی مشتری-زحل نشان می دهد در هفته های آینده.

ما باید اول ما ماه کامل از تابستان بعدی شنبه شب و در هفته آینده مهتاب خواهد بود سرقت نشان می دهد آن را به عنوان زیبا آسمان با نور است. پس از هفته اول ماه جولای خیال پرستی خواهد بود بسیار بهبود یافته با ماه از اوایل شب آسمان است. برای اولین بار ستاره پاپ به نظر Arcturus درخشان ترین ستاره در آسمان تابستان در نیمکره شمالی. به دنبال آن بالا در آسمان جنوب غربی. حتی با چشم غیر مسلح این غول سرخ ستاره نارنجی تب و تاب بودن به آن است. Arcturus همچنین ستاره درخشان در صورت فلکی داد bootes چوپان یا کشاورز. مانند بسیاری از صور فلکی, اما, داد bootes نیست واقعا شبیه آنچه در آن تبلیغ می شود. آن را در واقع به نظر می رسد مانند یک غول بادبادک با Arcturus در دم.

بالا در شرق آسمان می بینید نخست ستاره ها از تابستان در حال افزایش است. بهترین راه برای پیدا کردن راه خود را در اطراف ستاره های تابستان این است که برای قرار دادن "تابستان" مثلث ساخته شده از سه ستاره روشن درخشان در هر یک از مربوطه خود را صور فلکی. شما می توانید آنها را از دست ندهید. آنها درخشان ترین ستاره ها در نیمه شرقی آسمان در حال حاضر.

بالاترین و درخشان ترین ستاره وگا این ستاره درخشان در صورت فلکی کم نور به نام لیر چنگ. دومین ستاره درخشان در سمت راست و پایین مثلث است Altair درخشان در عقاب عقاب. Altair است در گوشه ای از الماس است که به تشریح بال این پرنده است. سوم-درخشان ترین ستاره موجود در گوشه سمت چپ تابستان مثلث است Deneb حداقل از 1500 سال نوری دور است. همچنین درخشان ترین ستاره در دم ماکیان قو. ماکیان نیز به عنوان شناخته شده "شمالی عبور" از آنجا که آنچه در آن واقعا شباهت دارد. Deneb است در سر از شمال عبور در حال حاضر دروغ گفتن در سمت خود به عنوان افزایش می یابد در شرق.

در شمال, به دنبال دب اکبر دار از دسته آن در شمال غربی آسمان و ضعیف در دب اصغر ایستاده روی دسته آن با ستاره قطبی, the North Star در پایان رسیدگی است. هر جسم آسمانی در آسمان از جمله خورشید و ماه, به نظر می رسد به دور ستاره قطبی در هر 24 ساعت.

در پایین آسمان جنوب این ماه کمی به سمت چپ مشتری و زحل وجود دارد روشن brick-red star به نام Antares که نشانه قلب عقرب عقرب یکی از کسانی که چند فلکی که در واقع شبیه آنچه در آن تصور می شود.

لذت بردن از جولای تابستان آسمان!

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته پخش هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن