پلیس پاک کردن معترضان با گاز اشک آور و نارنجک پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند توسط یک کلیسا

در اولین سخنان از کاخ سفید پس از تظاهرات گسترده را جاروب کشور رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جمعه شب که از غا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

در اولین سخنان از کاخ سفید پس از تظاهرات گسترده را جاروب کشور رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جمعه شب که از غارت و تظاهرات خشونت آمیز در واکنش به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس بودند "اعمال داخلی و ترور است."

صحبت کردن در باغ گل رز به عنوان معترضان و اجرای قانون برگزار تنش بن بست خارج آقای ترامپ گفت که او برنامه ریزی شده برای پلیس و اجرای قانون حضور به "تسلط بر خیابان" و گفت که او در پاسخ با "قریب به اتفاق اجرای قانون حضور تا خشونت شده است quelled."

اگر فرمانداران قادر به پایان دادن به خشونت او گفت: او ارسال خواهد در ارتش "به انجام این کار برای آنها است."

آقای ترامپ گفت که او در میان آمریکایی ها "به درستی بیمار و شورش" با مرگ آقای فلوید. اما او را صرف بیشتر از خود بسیار پیش بینی آدرس ارائه خود را به عنوان یک قانون و دستور رئیس جمهور است. "اگر یک شهرستان و یا دولت حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان آن من خواهد شد استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها را" او گفت:.

قیام قانون 1807 اجازه می دهد تا برای یک رئیس جمهور برای استقرار نیروهای نظامی در خاک داخلی به اجرای قانون است. به گفته کارشناسان آن در نظر گرفته شده مورد استفاده قرار گیرد برای شرایطی مانند یک فاجعه طبیعی است. اما رئیس جمهور می تواند به طور یک جانبه در ارسال نیروهای داخلی برای اهداف اجرای قانون.

فقط بعد از آقای مغلوب ساختن پیشی جستن به این نتیجه رسیدند سخنرانی خود پلیس از گارد ملی چادری در استتار و شورش سپر رسید در مقابل یک خط از مأموران اجرای قانون هل دادن معترضان را از دهان لافایت مربع در خارج از کاخ سفید است.

پلیس با استفاده از گاز اشک آور و نارنجک به روشن کردن جمعیت پس آقای تهمت می تواند بازدید از نزدیکی کلیسای جان که در آن وجود دارد یک محله خانه زیرزمین آتش سوزی یکشنبه شب. رئیس جمهور ایستاده بود در مقابل سوار کردن کلیسا نما برای عکس با یک کتاب مقدس بعد از پلیس پراکنده معترضان مسالمت آمیز.

او به یک گروه از مشاوران از جمله مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین دادستان کل William P. بر او دستیار ارشد و پسر در قانون Jared کوشنر و دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany به مطرح کردن با او را در مقابل کلیسا.

آقای ترامپ رفت و برگشت به کاخ سفید بعد از چند دقیقه. او در پاسخ به فریاد سوال از خبرنگاران. دیگر مشاوران از جمله Ivanka Trump و امید هیکس همراه او در راه رفتن در سراسر پارک.

رژیم صهیونیستی. Andrew M. Cuomo, نیویورک از حزب دموکرات بود سریع به انتقاد از رئیس جمهور در یک کنفرانس خبری بعد شنبه. "فراخواندن نظامی آمریکا برای یک عکس فرصت است. که آنچه در آن بود. منظورم این شرم آور بود. آن را واقعا شرم آور است."

در روز قبل از آن آقای مغلوب ساختن پیشی جستن به حال berated امریکا فرمانداران خود در واکنش به تظاهرات در سراسر کشور تماس با معترضان را "تروریست" و خواستار "مجازات" و هشدار فرمانداران که آنها را مانند "تالارهای" اگر آنها نمی, سفارش معترضان دستگیر و زندانی شده است.

صحبت در خصوصی کنفرانس صوتی که به دست آمده توسط نیویورک تایمز آقای ترامپ شروع گفتگو با تمدید عصبانی diatribe.

"شما باید برای تسلط," او گفت: فرمانداران در تماس است. "اگر شما نمی تسلط شما در حال اتلاف وقت خود را — آنها در حال رفتن به اجرای بیش از شما, شما در حال رفتن به مانند یک دسته از پرشهای."

رئیس جمهور ادامه داد: "شما باید به دستگیری مردم و شما باید سعی کنید و آنها را مجبور به رفتن به زندان برای مدت طولانی از زمان."

آقای ترامپ که نه خطاب به ملت پس از ناآرامی ها آغاز شد گفت که او با قرار دادن ژنرال Mark A. Milley رئیس ستاد مشترک ارتش "در اتهام" اما بلافاصله مشخص کردن آنچه که به معنای, و یا اگر او را استقرار نظامی برای سرکوب خشونت در این کشور شهرستانها.

اشاره به تلویزیون و فیلم از خشونت و غارت آقای مغلوب ساختن پیشی جستن به نام مردم ارتکاب آن عمل می کند و "تفاله" و درخواست از فرمانداران: "چرا شما تعقیب آنها است؟" در سخنان بی پرده به ندرت شنیده می شود از رئیس جمهور آمریکا او بکند فرمانداران نباید "بیش از حد مراقب باشید."

مصرف بیش از یک تماس که قرار بود به ویژگی های معاون رئیس جمهور مایک پنس رئیس جمهور گفت: مینه سوتا تبدیل شده بود "مایه خنده در سراسر جهان است."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz از مینه سوتا بود که در این تماس گفت: در یک کنفرانس خبری پس از آن که او استثنا به آقای تهمت سخن گفتن. "من گفت: هیچ کس خنده در اینجا ما در درد" آقای Walz به خبرنگاران گفت:. "من همچنین مشترک با رئیس جمهور است که یک وضعیت نیروی بر روی زمین است که هر دو ناپایدار نظامی — آن را نیز ناپایدار اجتماعی, چرا که آن را نقطه مقابل ما چگونه زندگی می کنند."

آقای ترامپ گفت: در باغ گل رز است که اظهارات خرابکاری که ضربه پایتخت کشور بیش از آخر هفته درگیر "اقدامات تروریستی" و افزود که "نابودی زندگی مسالمت آمیز و ریختن خون علیه بشریت و خدا."

رئیس جمهور دستور داد که ارتش برای استقرار یک فعال وظیفه پلیس نظامی گردان برای واشنگتن یک حوزه قضایی در کشور که در آن می توانید انجام دهید و بدون مشورت با فرماندار یک ایالت وزارت دفاع مقامات روز دوشنبه گفت:.

استقرار پلیس نظامی واحد — برخی از 200 به 500 سرباز از فورت براگ NC — تیز است تنش در پاسخ به شورش و تظاهرات که فوران بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

فرماندار Tim Walz از مینه سوتا به حال کاهش یافته است آقای تهمت پیشنهاد پلیس نظامی برای پاسخ به اعتراضات در دولت خود و دیگر فرمانداران باید به دنبال سرب خود را به عنوان به خوبی به جای انتخاب به خود تکیه می کنند سرباز گارد ملی. اما در واشنگتن تصمیم به استقرار پلیس نظامی سقوط به صلاحیت این دادگاه ها از ارتش, منشی, رایان مک کارتی و آقای ترامپ روشن ساخته مقامات وزارت دفاع گفت که او می خواست پنتاگون به عقب راندن به زور در برابر تظاهرات در پایتخت کشور است.

این تصمیم "همه Potus" یک وزارت دفاع گفت: با استفاده از مخفف ها برای رئیس جمهور ایالات متحده است.

استقرار اولین گزارش سی ان ان خواهد بود برای تامین امنیت نه اجرای قانون مقامات وزارت دفاع گفت: اما مشخص نیست که چگونه این دو عملکرد باقی خواهد ماند جداگانه.

آقای Barr نیز به شدت پاسخ از اجرای قانون فدرال. با توجه به وزارت دادگستری مقامات سارنوالی احضار نجات گروگان تیم به واشنگتن حدود نیمه شب روز یکشنبه و بخش گفت: این امر افزایش حضور فدرال اجرای قانون در این شهر دوباره سه شنبه شب ،

آقای Barr همچنین کارگردانی اداره زندانها به ارسال عملیات ویژه تیم های واکنش یا شورش تیم به پایتخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب