دامین Cox: سوال بزرگ برای بزرگ-لیگ قهرمانان در یک حباب: می توانید به آنها اعتماد به بازیکن بعدی به آنها ؟

برای کسانی که نمی پیدا کردن وجود خود را بسیار متفاوت از آنچه در آن بود قبل از COVID خوب شما باید در زندگی به ظ

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

برای کسانی که نمی پیدا کردن وجود خود را بسیار متفاوت از آنچه در آن بود قبل از COVID خوب شما باید در زندگی به ظاهر بی اعتنا فلوریدا. که فقط اتفاق می افتد که در آن ستاره NBA و لیگ فوتبال در حال ارسال بازیکنان ستاره به عنوان آنها در تلاش برای برگزاری رقابت های نجومی در میان جهانی همه گیر.

موفق باشید با آن.

جوئل Embiid star مرکز فیلادلفیا 76ers به نظر می رسد مشکوک.

"من فکر نمی کنم از آن خواهد بود به اندازه کافی امن است," او گفت: از NBA حباب در دیزنی جهان. "من می دانم من قصد دارم به انجام همه چیز درست است. من می دانم که من اصلا تا به حال هر چیزی را انجام دهید. من فقط بازی های ویدئویی من همیشه home — من هیچ کاری انجام نمی. اما پس از آن دوباره به من اعتماد ندارند کسانی که دیگر بچه ها را به انجام همان."

Embiid نشان داد تا به فرودگاه در روز پنج شنبه برای سفر به اورلاندو حجاب کامل haz-حصیر کت و شلوار کامل با دستکش و ماسک. احتیاط یا شوخی ؟ روشن نیست.

ما می دانیم که صدها NHL, NBA, لیگ و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان بازگشت به کار در هفته آینده بسیاری از آنها را به اشتراک گذاری Embiid احساسات. تعدادی از بیس بال و بسکتبال بازیکنان در حال حاضر تصمیم گرفتند از خود فصل است. تمام این ورزشکاران گلف بازان دیده می شود تست مثبت برای coronavirus پس PGA فصل از سر گرفته و با وجود عدم طرفداران. آنها را دیده ام دو MLS تیم Nashville و دالاس, بیرون از MLS برگشت مسابقات به دلیل شیوع بیماری در خود فهرست اسامی. آنها همه می دانیم این علم است اما نه علم به خوبی توسعه یافته.

این غیر قابل پیش بینی virus ما هنوز در حال یادگیری در مورد و این ورزشکاران حرفه ای بسیاری از آنها بسیار پرداخت می شود که استفاده نمی شود به زندگی رهبانی سبک زندگی که مورد نیاز خواهد بود. تصور کنید درخواست 1986 متس به حباب. تصور کنید گفتن Dennis Rodman او می تواند یک سفر سریع به وگاس زمانی که او در گرفتن antsy در وسط برگشتی. قطعا وجود دارد یک زمان هنگامی که شما ممکن است اعتماد یک بازیکن مثل شان اوری به رفتار در چنین سناریویی.

بنابراین ما پیدا کردن که چقدر این ورزشکاران واقعا می تواند اعتماد به یکدیگر است.

بخشی دیوانه است این همه نگرانی قبل از هر کسی در واقع نقش بازی می آید و در تماس با یک بازیکن مخالف. شده است وجود دارد همه نوع از کار انجام شده در چگونه به سفر با خیال راحت, چگونه به جمع آوری مناسب ضد عفونی روش و نحوه صحیح تمیز کردن دنده تمرین.

اما آنچه در مورد قوانین واقعی از رقابتی تعامل? زمان زیادی صرف شده در احداث کامل coronavirus جای اما تقریبا به همان اندازه در مردم چگونه باید بازی را یک بار در داخل.

NFL پنج شنبه اعلام کرد که پس از بازی تعامل نزدیک تر از شش فوت بین بازیکنان مخالف را مجاز نمی باشد. همان می رود برای تبادل کشباف.

"این یک مثال کامل از NFL تفکر در یک کلام" توییتی صریح دفاعی بازگشت ریچارد شرمن. "بازیکنان می تواند در تعامل با یک تماس بازی و انجام آن را با خیال راحت. اما, آن است که تلقی نا امن برای آنها به تبادل کشباف گفت: پس از بازی."

بیس بال انجام داده است کمی بیشتر. شما می توانید نزدیک تر از شش پا اگر شما می خواهید به استدلال می کنند با داوری. هر توپ در بازی و یا لمس چند بازیکن جایگزین خواهد شد. اما هیچ چیزی در مورد به عنوان مثال در صفحه. یا اگر مایک ماهی قزل آلا ایده پوشیدن ماسک به عنوان او اجرا می شود پایگاه های خوب است.

NBA است که بیشترین مقدار واقعی پوست به تماس پوست با پوست بین بازیکنان به دلیل عدم وجود دنده محافظ هنوز به ارائه هر گونه رقابتی تغییر حکومت و یا تغییرات. اگر همه باقی می ماند حباب همه را بی خطر به نظر می رسد این تفکر است.

NHL در ضمن انجام داده است فوق العاده دقیق کار بر روی راه هایی برای از سرگیری بازی در تورنتو ادمونتون. اما وجود دارد هیچ چیز جدید که تا کنون در چه خواهد بود انتظار می رود از بازیکنان نظر بر روی یخ انجام زمانی که در بازی های واقعی آغاز خواهد شد.

شما می توانید تف روی یخ ؟ شما می توانید مبارزه با ؟ شما می توانید چوب دستکش خود را در یک بازیکن دیگر ، کامل ماسک های صورت صلاح است ؟ می Zdeno Chara هنوز هم پوشیدن هیچ گیر و در همه ؟ خواهد لیگ اجازه می دهد کسانی که scrums در مقابل خالص پس از سوت? می توانید شادی بازیکنان پیش از بازی با گسترش گروه آغوش مانند قبل از ؟ چه در مورد کسانی که پس از بازی handshakes?

پاسخ به نظر می رسد این است که زمانی که بازی شروع آن خواهد بود کسب و کار به عنوان معمول است. شده اند وجود دارد با توجه به بازیکنان NHL' Association سخنگوی Jonathan Weatherdon هیچ اساسی بحث در مورد تغییر NHL قوانین به جای coronavirus نگرانی.

"من فکر نمی کنم ما در حال رفتن به می گویند شما رو به خط دو پا از هم جدا و یا شما نمی توانید مبارزه" Weatherdon گفت. "به این دلیل که از آنچه در محل قرار داده است. شما نمی توانید هر چیزی را تضمین اما به اعتقاد ما این حباب خواهد شد امن ترین مکان در جهان است."

NHL فکر بدیهی است در صورتی که اگر شما در آزمون های روزانه و قرار دادن تهاجمی احتیاطی در محل همه ورزشکاران خواهد بود ویروس رایگان. بنابراین وجود دارد هیچ دلیلی برای تغییر شیوه بازی ایفا کرده است. که طرز فکر تنها آزمایش می شود اگر و هنگامی که یکی یا بیشتر از بازیکنان تست مثبت است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان با Embiid نظرات خود را تا حد زیادی پایین آمده به NHL بازیکنان قادر به اعتماد به یکدیگر است. ما به برخی از حس است که در روزهای آینده اگر هر NHLers تصمیم به انتخاب کردن از برنامه ریزی فصل با وجود تمام پروتکل ها در محل قرار داده.

این می تواند بزرگترین تهدید برای NHL فصل دوره بین در حال حاضر و زمانی که بازیکنان گزارش به مرکز شهرستانها در اواخر این ماه. اگر 24 تیم می تواند به ادمونتون و تورنتو با چند تست مثبت و اگر NHL هاب واقعا به عنوان مهر و موم شده به عنوان لیگ و اتحادیه مقامات معتقدند این می تواند کار کند.

اگر نه خب مهم نیست که چه قوانین بازی هستند. وجود خواهد داشت نه هر بازی.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب