Dear Abby: خواهر دو بار فکر می کند در مورد تبدیل شدن به یک کلیه اهدا کننده

عزیز ابی: من در حال حاضر در انتظار به من اهدا کلیه به خواهرم که یک سال از من بزرگتر هستم. من و همسرم سفر ساعت

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من در حال حاضر در انتظار به من اهدا کلیه به خواهرم که یک سال از من بزرگتر هستم. من و همسرم سفر ساعت های بسیاری برای ارزیابی و آزمایش در درمانگاه بنابراین بیمه پوشش هزینه.

قبل از رفتن به خانه ما دولت ما تصمیم به متوقف کردن او را به پرداخت یک سفر و صادقانه او چیزی است که من تجدید نظر در تصمیم من. او از خوردن پیتزا و نوشیدن یک قوطی نوشابه. ابی که در دیالیز و قرار بود پس از یک رژیم غذایی سخت. آن را ناراحت شوهرم, اما او نمی گویند هر چیزی به او به خاطر ما تا به حال فقط یک استدلال ماشین در مورد من تصمیم به کمک به او. آن را ناراحت من بیش از حد, اما من نمی صحبت کردن یا.

من شده اند با نظم تمام زندگی بزرگسالی من, زندگی سالم, زندگی و انتخاب های هوشمند به نفع من بدن. در حال حاضر که خواهر من نیاز به یک کلیه, من احساس می کنم این ممکن است دلیلی برای عادات خوب. چگونه می توانم استرس به او چقدر مهم است برای من که او اتخاذ عادات غذا خوردن بهتر است که اگر او به من کليه? من نمی باید یکی دیگر را به کمک اگر او خرابه این یکی. من و همسرم را نیز به خطر انداختن زمان دور از ما چهار کودکان و نوجوانان (سنین 1 تا 15) برای عمل جراحی و بهبودی. — افکار دوم در تگزاس

عزیز افکار دوم: نگرانی های خود را معتبر هستند. اهدای کلیه یک تصمیم است که باید به خوبی فکر شده. آن را نیز یک تصمیم گیری است که در نهایت به تنها شما. نباید آن را ساخته شده است زیرا شما احساس می کنید فشار بر اساس که شما در حال اهدای, به, در مورد, خواهر خود را. نگه داشتن در ذهن آن را غیر ممکن است برای کنترل رفتار فرد دیگری. هنگامی که این هدیه گرانبها داده شده است وجود ندارد بازگشت. صحبت کردن در حال حاضر و اجازه دهید او را می دانم که چگونه شما احساس در مورد آنچه شما را دیدم اما آن را درک نمی لزوما تضمین کند که او را به هر گونه تغییر.

پیشنهاد من این است که ادامه این گفتگو را با زندگی دهنده مددکار اجتماعی یا ILDA (زندگی مستقل دهنده مدافع) در مرکز پيوند که در آن شما مورد بررسی قرار گرفت. این حرفه ای می تواند کمک به راهنمای شما به سمت ساخت بهترین تصمیم بیشتر بررسی نگرانی های خود را نه تنها برای شما بلکه خانواده خود را.

در حالی که زندگی یک کلیه اهدا کننده می تواند مثبت و زیبا تجربه به همان اندازه مهم است برای اطمینان از که آن را حق تصمیم گیری برای شما. همان درست است برای هر کسی با توجه به اهدا. برای کسانی که علاقه مند بودن پتانسیل های کلیوی کمک کننده است و می خواهم به محرمانه ارتباط با کسی که در حال حاضر اهدا تماس بگیرید اطلاعات بیمار کمک خط از بنیاد ملی کلیه ((855) 653-2273). با این حال: این است یک جایگزین برای صحبت کردن با یک زندگی دهنده مددکار اجتماعی یا ILDA.

عزیز ابی: من درک می کنم که nonbinary مردمی ترجیح می دهند ضمیر "آنها" به جای "او" یا "او." آن را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به, اما این خوب است. سوال من این است که با استفاده از "آنها" اما اشاره به یک فرد آیا شما استفاده از یک مفرد یا جمع فعل? منحصر به فرد برای تلفن های موبایل عجیب و غریب, اما جمع گیج کننده است. — دستور زبان NERD

عزیز GRAMMAR: من با شما موافقم که استفاده خواهد شد برخی از مردم در حالی که برای دریافت استفاده می شود اما زبان به طور مداوم در حال تغییر است. با استفاده از فرم جمع از فعل هنگامی که صحبت کردن در مورد یک nonbinary یا جنسیت-مایع کسی که ترجیح میدهد "آنها." مثال: "آنها یک عضو جدید از شرکت ما است." یا "من دوست دارم خواننده Sam Smith. آنها موفق به کسب چهار جایزه گرمی."

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن