این Jayhawks بازگشت با یک آغوش و یک بوسه - Thu, 09 Jul 2020 PST

فاشیسم است که معمولا عرف موفق گروههای راک. ترانه سرا و یا پشت سر هم از songsmiths معمولا قانون است. بهترین مثا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

فاشیسم است که معمولا عرف موفق گروههای راک. ترانه سرا و یا پشت سر هم از songsmiths معمولا قانون است. بهترین مثال است بیتلز. من یک بار خواسته فاب چهار افسانه ای تولید کننده جورج مارتین اگر او تا به حال احساس گناه برای کشت آهنگسازی نبوغ جورج هریسون.

من مشغول کار با بزرگترین آهنگسازان قرن" مارتین پاسخ داد.

Gary Louris اما نمی جورج مارتین. این underheralded خواننده و ترانه سرا است که انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین برای Jayhawks از همکار سابق خود علامت اولسون سمت چپ گروه در سال 1995 و دوباره پس از یک اجرا از سال 2008 تا سال 2014 تصمیم گرفت به یک موسیقی سوسیالیستی است.

به عنوان یک نتیجه Jayhawks آخرین آلبوم "XOXO" که قطره جمعه است Americana band ترین پروژه های مشترک.

"ما اغلب خواسته ما چگونه نگه داشتن چیزهای تازه بعد از با هم بودن برای مدتی طولانی" نوازنده بیس مارک پرلمن گفت: در حالی که تلفن خود را از مینیاپولیس صفحه اصلی. "ما انجام آنچه ما می توانیم به چیزهای جالب و, در این زمان از همه ما کمک بیش از ما تا کنون داشته است."

این Jayhawks' 11 آلبوم استودیویی نیز آن است ترین سبک های گوناگون.

"است که حس می کند پس همه ما تأثیرات مختلف و ما آن را انداخت همه در" پرلمن گفت.

به عنوان یک نتیجه ده ها آهنگ ها و صدا های مختلف از هر چیزی Jayhawks ایجاد کرده اند اما این آهنگ هنوز هم ویژگی های آن آشنا هستند. تعدادی از کاهش باقی می ماند تند و تلخ و پاییزی اما این گروه هنوز هم مقدار زیادی از عضلات.

"Dogtown روز" احشایی پانچ به روده. "سپس شما رفت" گیج کننده است. این کشور زرق و برق دار با طعم لحن. این واضح است که همان گروه پدید آمده است که با 1992 استثنایی "برای تلفن های موبایل سالن شهر."

"این امر می تواند خسته کننده اگر ما تکرار خودمان" پرلمن گفت. "ما هیجان زده در مورد ساخت چیزی متفاوت است. آهنگ رفتن در بسیاری از جهات مختلف است. آن آسان نبود توالی این آلبوم اما ما از آن ساخته شده کار می کنند."

بیتلز منفجر طرفداران ذهن تا حدودی با ایجاد آهنگ ها که نوسان شدید از هر یک از دیگر.

"این درست است که آن کار برای بیتلز اما مهم نیست که چقدر متفاوت هر یک از آهنگ های آنها ایجاد شد شما هنوز هم رینگو (استار) بازی (درامز) و آن را صدا مانند بیتلز" پرلمن گفت. "ما همان نوازندگان ما تا به حال برای سال و بدون توجه به آنچه ما در نوشتن و ثبت و من فکر می کنم آن را برای تلفن های موبایل مانند Jayhawks."

این Jayhawks' وارد زمین است که متشکل از Louris پرلمن کیبورد کارن Grotberg درامر تیم O'Reagan و چند نوازنده جان جکسون, لگد کردن این آلبوم با "این شهر فراموش شده" که برای تلفن های موبایل به عنوان اگر آن را کشیده از Jayhawks' کانن. جاذب آهنگ نوشته شده توسط پرلمن Louris و O'Reagan. حالت دوم و به اشتراک گذاری این آوازی سرب.

O'Reagan که نشده تا به حال نوشتن اعتباری از سال 2003 را "روز بارانی, موسیقی," طول می کشد یک گام به جلو در سراسر "XOXO." دمدمی ضربی می درخشد با کمک های خود را به عنوان یک نویسنده و خواننده است. آن را تعجب آور نیست پس خود 2006 eponymous آلبوم کامل از سبک باروک و گرم کشور-سنگ. O'Reagan نیز مناسب و معقول خواننده. Louris خوب است با O'Reagan را آوازی سهم و حتی پرلمن می شود و به نوبه خود پشت میکروفون با زیبا و فراموش نشدنی "را به مزرعه."

"ما تا به حال چنین انفجار ساخت این آلبوم" پرلمن گفت. "همه لذت می برد داشتن دست خود را در روند ساخت آن است. آن را سالم به صورت یک گروه به ایجاد برخی از تغییرات پس از همه این سال است. آن را سخت به این باور است که گری شده اند و من با این گروه برای مدت طولانی (از زمان Jayhawks آغاز به کار در سال 1984). ما فقط در حال رفتن به نگه داشتن رفتن و ما را ببینید که چگونه ما تکامل است.

"این ناامید کننده است که ما نمی توانیم با تور, اما ما تا به حال به انتشار این آلبوم است. من می بینم که برخی از هنرمندان ضبط در حال برگزاری به آلبوم های خود را اما فقط با قرار دادن آنها. ما تا به حال آلبوم های منتشر شده در زمان هنگامی که آن را بهترین زمان کسب و کار عاقلانه, اما شما فقط آنها را آزاد کند. شما در حرکت است و شما می توانید موسیقی های جدید. ما خوش شانس هستید از آنجایی که ما تا به حال هرگز خلاق مسائل. موسیقی آمده است از ما و من انتظار آن را به باقی می ماند که راه در آینده است."

پرلمن با بهره گیری پویا در گروه.

"ما واقعا نزدیک شده است و منجر به ایجاد" او گفت:. "من واقعا لذت بردن از ساخت موسیقی با دوستان من است. تنها کشیدن است که ما نمی توانیم در جاده ها بروید و بازی این آهنگ.

"اما در نهایت ما می شود وجود دارد. همه ما در برخورد با شرایطی که خارج از کنترل ما هستند. اما آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که انتشار موسیقی ما, و به طوری که این آلبوم خواهد بود در خارج وجود دارد و آن خواهید بود چیزی برای مردم به گوش دادن به. ما بسیار هیجان زده در مورد آنچه در آینده. ما در حفظ و یادگیری است."

تاب برداشتن آیکون ری دیویس به حال تاثیر بر Jayhawks که کمک به "آمریکا" آلبوم منتشر شده در سال 2017.

"این جذاب کار با اشعه" پرلمن گفت. "آن را مانند یک درمان تماشای او در استودیو است. ما خیلی با کار کردن با این افسانه است.

"نکته جالب این است که ری می خواست ما است. به این خاطر نبود که ما بهترین گروه. چون ما یک گروه. که یکی از چیزهایی که بوده است و بی تردید که در ادامه به شود. شما می توانید ببینید که با این آلبوم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب