wc_200727_spotlight - شنبه, 25 Jul 2020 PST

هنگامی که شما در یک دوره از مبارزه آن می تواند موجب خشم و شرم هنگامی که کسی به شما می گوید به "فقط مثبت باشد."

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

هنگامی که شما در یک دوره از مبارزه آن می تواند موجب خشم و شرم هنگامی که کسی به شما می گوید به "فقط مثبت باشد."

بیشترین متوسط هست. آمریکایی ها یک نفر بود که به تشویق یکی دیگر است. و مطمئن شوید که آن را به نظر می رسد با توجه به این که چشم انداز مثبت کمک خواهد کرد که وضعیت شاید فوق العاده. اما به سختی آن است که ساده است.

برخی از مردم که عمدتا افکار مثبت. دیگران را عمدتا منفی است. اکثر انسان ها جایی در میان. هیچ ذاتی یا مطلق اخلاق به آن و این افکار می تواند بنیادی از انواع منابع خارجی برخی از, برخی, داخلی, برخی از مواد شیمیایی برخی از رفتاری احتمالا حتی معنوی. به عنوان آن را در زمان واقعی آن به نظر می رسد در نهایت به یک تلاقی آن همه است.

مثبت است و نه فقط سحر و جادو اما این خوب است. این به این معنی ترین انسان باید پتانسیل واقعی برای تجربه آن در یک احتمالا پایدار و قابل اجرا در راه است.

این همه گفت: برای کسانی که رنج می برند از بیماری های مزمن بیماری های روانی این مفهوم "مثبت" ممکن است دشوار و یا غیر ممکن است. شیوه زندگی راهنمایی هستند که هیچ جایگزینی حرفه ای برای درمان و یا حرفه ای مراجعه کننده دارو زمانی که آنها مورد نیاز است بنابراین با استفاده از این در ذهن, آن را خوب است برای تشخیص نکاتی مانند این را نمی خواهد کار دقیقا در همان راهی برای هر فرد و برای برخی از آنها ممکن است کار نمی کند در تمام. همانطور که هیچ دو نفر وجود داشته باشد در مطلق همان راه است. گوش دادن به خودتان و همیشه به دنبال کمک به زمانی که مورد نیاز است حتی اگر این بدان معناست که ساده رسیدن به یک دوست.

فقط به عنوان آن نیاز به عضلات صورت را به شما لبخند و عضلات معده به خندیدن آن اغلب نیاز به برخی از انرژی و تلاش برای مثبت فکر می کنم. به همین دلیل نکات زیر را می توان به عنوان تمرین به دلیل آن را به معنی قرار دادن یک کمی از کار. آن را با سرعت خود را. به یاد داشته باشید تلاش کوچک هستند بهتر از هیچ است و یا به عنوان آن می رود و قوام و کلیدی است. در اینجا چند ایده استراتژی ها و ابزار است که شما می توانید برای کمک به پرورش بیشتر فکر مثبت.

را انتخاب کنید و تمرکز خود را. این به این معنی شما باید آگاه باشید از تمرکز خود را برای اولین بار. قبل از تلاش برای تغییر یک چیز را متوجه افکار و محتوا است که پر کردن روز خود را. از خود بپرسید که چگونه کسانی که همه چیز شما را احساس و مهم ترین نترس با خودتان صادق باشید. آن را هنوز هم می شود به راز خود را اگر شما می خواهید, اما وعده خود را صداقت را محبت و احترام به خودتان است. که می تواند بسیار سخت در زمان, اما سرگرم کننده است که پس از.

هنگامی که شما درک چگونه تمرکز خود را تحت تاثیر قرار خود را خود انتخاب سطح انرژی و پس از آن افکار و آن را تقریبا به خودی خود باعث می شود شما می خواهید به بیشتر گفتن در این موضوع است. ممکن است وجود دارد چیزی است که طول می کشد تا مقدار زیادی از تمرکز خود را به دلیل آن را برای شما مهم است اما در دوز آن می تواند تخلیه و یا زمان را به دور از چیز دیگری که مهم به شما. شاید وجود دارد برخی از چیزهایی که شما را خوشحال یا راضی است که خواهد بود مفید برای تمرکز بیشتر است. آن را کاملا به شما است. گوش دادن به شهود خود را و اگر شما سعی می کنید چیزی و آن کار نمی کند آن را OK به اجازه دهید آن را بروید و حرکت را با تمرکز بر روی چیز دیگری است.

استفاده از قدردانی به عنوان یک ابزار. فکر می کنم در مورد و یا نوشتن هر روز یکی از چیزهایی که شما سپاسگزار هستند. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک کلاس مدرسه شکرگزاری نوشتن سریع اما عمدا گرفتن یک لحظه به چیزی فکر می کنم شما سپاسگزار برای یک راه قدرتمند برای نفوذ حتی یک لحظه از روز خود را. این اغلب منجر به افکار چند مانند یک اثر گلوله برفی. حتی اگر آن است که همان چیزی که هر روز آن را هنوز هم می شمارد.

خود صحبت کنید. همه ما آدرس ما خود فرد متفاوت است. چه داستان می توانم به شما بگویم خودتان ؟ آیا شما به خودتان بگویید که شما موفق خواهد شد که شما به اندازه کافی خوب نیست و این که شما موفق نخواهد شد. حتی اگر شما بر این باورند که به حقیقت در حال حاضر این است که خود بحث ساخت هر چیزی برای شما بهتر است? چه کسی می تواند به شما می گویم که شما احساس اعتماد به نفس در حال حاضر ؟ می گویند این به خودتان حتی اگر شما آن را باور نمی. افکار و احساسات خود را به اشتراک گذاری بسیاری از اتصالات بنابراین شروع به توجه کنید که چگونه خود را به صحبت کردن با خود آغاز می شود, برای اطلاع از اقدامات شما را کوچک یا بزرگ است.

خنده. خنده یک نیروی قدرتمند است. نه تنها شما باید به دنبال طنز, اما شما همچنین باید اجازه می دهد خود را به باز کردن به طنز. اعطای خودتان اجازه به احساس طنز, مهم نیست چقدر بالا و ابرو و یا پایین و همچنین پیدا کردن آن را در لحظه از روز خود را. این کمک می کند به خصوص در مشکل یا موقعیت های شرم آور. نمی نوشتن احساسات خود را در مورد وضعیت, اما همچنین نترس به آن خنده زمانی که ممکن است.

اینها فقط تعداد کمی برای شروع, اما آنها ساده و قابل تنظیم است. شروع با مورد علاقه خود را و شاید سعی کنید چند تا ببینید که چگونه از آن می رود. تعادل کار خود را با برخی از استراحت و می دانم که آن را برخی از زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن