چند Blue Jays تست مثبت برای COVID-19 منبع می گوید

متعدد بازیکنان و حمایت از کارکنان با Blue Jays باید آزمایش مثبت برای COVID-19 یک منبع تایید شنبه و تیم دوباره

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

متعدد بازیکنان و حمایت از کارکنان با Blue Jays باید آزمایش مثبت برای COVID-19 یک منبع تایید شنبه و تیم دوباره برنامه های خود را برای زمستان آموزش.

اعتقاد بر این است جیز شد رفتن به آماده شدن برای فصل به طور منظم در Dunedin, Fla., مجتمع شروع چهارشنبه آینده اما نگرانی هایی است که منجر به تست در هفته گذشته نیز آنها را مجبور به تعطیل کردن هر دو از این تیم امکانات جمعه. شده اند وجود دارد هیچ تست مثبت پس از آن گفت: این منبع که اعطا شد گمنامی به عنوان تیم هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده یک اطلاعیه رسمی.

جیز جمهور مارک شاپیرو است که انتظار می رود برای برگزاری یک کنفرانس خبری جمعه.

جیز بودند که در حال حاضر در بحث و گفتگو با دولت فدرال در مورد بازی به طور منظم فصل بازی در این راجرز مرکز نیز درخواست میزبانی خود را در سه هفته اردوگاه آموزشی در تورنتو ورزشی را کن روزنتال گزارش اواخر روز چهارشنبه. هر تیم دیگر در بیس بال خواهد شد میزبانی اردوگاه های خود را در شهرستانها شروع چهارشنبه آینده.

هر کسی از ورود به کانادا به صورت غیر ضروری دلایل باید قرنطینه به مدت 14 روز و در ایالات متحده و کانادا مرز باقی می ماند بسته به غیر از سفر ضروری است حداقل تا جولای 21. اما دولت فدرال به تازگی اعطا NHL گسترش یافته یا همگروهی قرنطینه روند باید یک شهر کانادا تبدیل به مرکز شهر برای از سرگیری این فصل است. تورنتو ادمونتون و ونکوور در میان شش شهرستانها در سمت چپ در حال اجرا برای دو دهانه.

آنا Maddison یک سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا گفت: آسوشیتد پرس در روز چهارشنبه که جیز' راه اندازی مجدد طرح در حال بررسی است. "این آژانس بهداشت عمومی کانادا دریافت کرده است و در حال حاضر در حال ارزیابی یک راه اندازی مجدد طرح از لیگ اصلی بیس بال."

این تیم و این لیگ نیز نیاز به حمایت مقامات بهداشتی در انتاریو است.

آبی جیز اولویت خود را برای بازگشت بود به حدود 60 بازیکن به Dunedin, اما تعداد آزمون مثبت در فلوریدا افزایش یافته است به طور چشمگیری در چند روز اخیر. دولت گزارش 5,508 مورد جدید از این ویروس در یک شب به صبح روز چهارشنبه مخربی قبلی یک روز رکورد 4,049 از شنبه.

فیلادلفیا فیلیز که بهار پیچیده است که در ویکی دقیقه از Dunedin, تا به حال ده ها بازیکنان و کادر تست مثبت است.

جیز' Dunedin امکانات در حال بررسی در طول خاموش کردن و می تواند بازگشایی به بازیکنان که در آن برخی از بازیکنان باقی مانده پس از بیس بال در انتظار قرار داده شد در اواسط ماه مارس. اگر آنها جیز نمی تواند نگه داشتن اردوگاه وجود دارد و یا در تورنتو امکانات دیگر می تواند شامل بوفالو خانه جیز' Triple-یک تیم و سنت پترزبورگ فلوریدا., جایی که آنها را برای به اشتراک گذاشتن Tropicana زمینه با Tampa Bay Rays.

MLB اعلام کرد 60 بازی فصل به طور منظم برگزار خواهد شد در خالی ballparks شروع جولای 23 یا 24. اما این خبر به سرعت به دنبال یک گزارش از دنور پست که چارلی Blackmon یکی از سه رشته کوه های راکی کلرادو برای تست مثبت برای COVID-19. Blackmon تنها بزرگ-لیگ بازیکنی که نامگذاری شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با فایل های از کانادا مطبوعات

Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم MLB قادر خواهد بود به پایان برساند از 60-بازی فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب