دادخواستها به صورت صفحه - Mon, 22 Jun 2020 PST

تقریبا یک سوم از شیل تولید کنندگان نمی خواهد بود قادر به پوشش پرداخت بدهی با نفت خام معاملات در 35 دلار در هر

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

تقریبا یک سوم از شیل تولید کنندگان نمی خواهد بود قادر به پوشش پرداخت بدهی با نفت خام معاملات در 35 دلار در هر بشکه رسید. قیمت تقویت شنبه به $40.06 اما چهره صنعت حاد فشار مالی به گفته یک تحلیلگر.

قیمت ارتجاعی دوشنبه انجام خواهد شد کمی برای جلوگیری از 15 سال از بدهی سوخت رشد تولید با ابتلا به بسیاری از شیل تولید Deloitte گفت: در مطالعه است.

شیل و تنها در یک جای پای محکم و یادگیری برای زندگی با 50 دلار در هر بشکه نفت قبل از COVID-19 همه گیر پاره پاره از طریق جهانی نفت خام تقاضا باعث می شود که قیمت به شیرجه رفتن. در حال حاضر شیل تولید کنندگان ممکن است مجبور به نوشتن دارایی های خود را با 300 میلیارد دلار در این سال شرکت Deloitte گفت.

Bayer AG برنده خلاصه حاکم

Bayer AG برنده یک حکم دادگاه مسدود کردن کالیفرنیا از نیاز این شرکت به مصرف کنندگان بگوید که یک ماده شیمیایی در آن خلاصه علف کش شناخته شده است به علت سرطان است.

یک قاضی فدرال در ساکرامنتو در دوشنبه اعطا بایر درخواست برای جلوگیری دولت از نیاز به شرکت و یا هر کسب و کار از ارائه یک "روشن و معقول هشدار قبل از افشای هر فردی به glyphosate."

بایر را مونسانتو واحد به شدت مقاومت کالیفرنیا حرکت می کند به اضافه کردن glyphosate به یک لیست ایجاد شده توسط رای دهندگان تایید رای گیری ابتکار عمل.

از سیم, گزارش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن