قطر علاقه مند در مناقصه برای 2032 بازی های المپیک, پارالمپیک

قطر و کویت در میزبانی 2032 المپیک و پاراالمپیک است.گاز غنی از خلیج فارس کشور ابراز علاقه کرده در میزبانی از بز

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

قطر و کویت در میزبانی 2032 المپیک و پاراالمپیک است.

گاز غنی از خلیج فارس کشور ابراز علاقه کرده در میزبانی از بزرگترین رویدادهای ورزشی در نامه ای به کمیته بین المللی المپیک.

قطر در حال گردش است تمرکز خود را برای آوردن بازی های تابستانی به خاورمیانه برای اولین بار آن را به عنوان آماده به میزبانی منطقه اولین جام جهانی در سال 2022.

"اعلام امروز نشانه آغاز یک معنی گفت و گو با کمیته بین المللی المپیک آینده میزبان کمیسیون به بررسی منافع ما بیشتر و شناسایی چگونه بازی های المپیک می تواند حمایت قطر را در دراز مدت اهداف توسعه" شیخ Joaan بن حمد بن خلیفه آل ثانی رئیس کمیته المپیک قطر در بیانیه ای گفت:.

"برای سال های بسیاری از ورزش بوده است عامل عمده برای کشور ما توسعه است. ... آن است که این اثبات شده و رکورد و ثروت از تجربه همراه با تمایل ما به استفاده از ورزش برای ترویج صلح و تبادل فرهنگی است که به صورت پایه ای از بحث های ما با این کمیسیون است."

علاقه مناقصه برای بازی های المپیک می آید که قطر همچنان به صورت فساد بیش از چگونه آن را به دست آورد حقوق به میزبان جام جهانی در فیفا رای در دسامبر 2010.

در آوریل آمریکایی دادستان نشان داد جزئیات جدید از اتهام پرداخت رشوه به فیفا اعضای هیأت اجرایی برای به دست آوردن رای خود را.

قبلی فیفا تحقیقات نشان داده برخی از قطر انجام "ممکن است ملاقات استانداردهای مورد نیاز" توسط فیفا اما به این نتیجه رسیدند هیچ "وجود دارد شواهد از هر نادرست و فعالیت با پیشنهاد تیم است." قطر را رد کرده است هر گونه تخلف.

فیفا تا به حال به حرکت در جام جهانی از آن معمول ژوئن-ژوئیه اسلات نوامبر-دسامبر 2022 با توجه به صحرا کشور شدید گرمای تابستان.

در حالی که بازیهای المپیک تابستانی است که به طور معمول برگزار می شود در ماه های ژوئیه و اوت قطر انجام مرحله جهانی دو و میدانی قهرمانی سال گذشته در سراسر ماه های سپتامبر و اکتبر در ورزشگاه با استفاده از تهویه مطبوع است.

بعدی بازی های المپیک تابستانی هستند موکول توکیو بازی در سال 2021 به دنبال پاریس در سال 2024 و لس آنجلس در 2028.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب