سهام گزاف گویی بالاتر در وال استریت یک روز پس از تار و مار

توسط ALEX VEIGAسهام به شدت افزایش یافت و در اوایل معاملات در وال استریت جمعه به عنوان بازار جبران برخی از ضرر

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

توسط ALEX VEIGA

سهام به شدت افزایش یافت و در اوایل معاملات در وال استریت جمعه به عنوان بازار جبران برخی از ضرر و زیان خود را یک روز پس از آن بزرگترین تار و مار از اواسط ماه مارس.

S&P 500 بود تا 2.2% یک روز پس از حذف 5.9%. معیار و شاخص است که هنوز هم رهبری برای یک هفته از دست دادن پس از سه هفته از سود جامد. کوچک-شرکت سهام و اوراق قرضه منتقل گسترده بالاتر, نشانه هایی که بدبینی در مورد چشم انداز برای یک بهبود اقتصادی از coronavirus همه گیر شد کاهش.

شرکت های فن آوری اختصاص یک تکه بزرگ از دستاوردهای. مالی مراقبت های بهداشتی و صنعتی شرکت نیز کمک بالابر بازار است. بسیاری از سهام در شاخص S&P 500 افزایش یافت. شرکت هایی که در میان بزرگترین بازندگان شنبه بزرگ بود برندگان در رفتن زود هنگام از جمله شرکت های هواپیمایی و خطوط کروز.

ارتجاعی برای سهام اصلاحی برای بازار که به فروش می رسد برای سه روز در یک ردیف به عنوان یک افزایش در COVID-19 نفر در آمریکا و یک دلسرد چشم انداز اقتصادی از سوی فدرال رزرو نقش برآب خوش بینی سرمایه گذاران برای سریع اقتصادی بهبود می یابند به عنوان متحده آسانسور stay-در-خانه سفارشات و کسب و کار بازگشایی شده است.

خوش بینی که بازگشایی اقتصاد خواهد بود نسبتا سریع هنگامی که محدودیت های اعمال شده در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری کاسته کمک کرد تا قدرت بازار سهام را داغ باز گشت از اواخر ماه مارس است. اما معلوم نیست اگر شنبه بازار فروش منعکس اساسی ارزیابی مجدد از چشم انداز اقتصادی و یا یک قطره به معامله گران نقد در بازار را از دستاوردهای اخیر.

"ما ادامه خواهد داد برای دیدن نوسانات در سراسر بازارهای وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در چه بازگشایی اقتصاد ایالات متحده به نظر می رسد" گفت: Julie فاکس, شمال, ثروت خصوصی بازار سر در UBS خدمات مالی.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 653 امتیاز یا 2.6% به 25,797. نزدک که صعود بالای 10000 امتیاز برای اولین بار در روز چهارشنبه شد تا 2.2%. این شاخص راسل 2000 از شرکت های کوچک بود, تا, ترین, بالا رفتن از 3.5 درصد در اوایل رفتن. بازارهای اروپایی نیز افزایش یافت اما بازارهای آسیایی به پایان رسید گسترده پایین تر است.

بازده اوراق قرضه به رهبری گسترده بالاتر نشانه آن است که بدبینی در مورد اقتصاد بود ebbing. عملکرد در 10 سال عملکرد خزانه داری افزایش یافت تا 0.71% از 0.70% اواخر پنج شنبه.

بسیاری از ناظران بازار شده اند و گفت که باز گشت در بازار از اواخر ماه مارس بود که بیش از حد و منعکس نمی مبرم دولت از اقتصاد را در بدترین بحران در دهه. S&P 500 بسیج 44.5% بین اواخر ماه مارس و جمعه پاک کردن بسیاری از ضرر و زیان خود را به همه گیر.

سرمایه گذاران شده است متعادل خوش بینی در مورد بازگشایی اقتصاد در برابر احتمال این که آرامش بخش از محدودیت منجر به افزایش جدید کروناویروس عفونت و مرگ و میر. موارد در حال بالا رفتن در تقریبا نیمی از این ایالت با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل روند نگران کننده است که می تواند به شدت به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

قیمت نفت افزایش یافت. معیار آمریکا نفت خام در ماه ژوئیه تحویل شد تا 1.4 ٪ به $36.82 در هر بشکه رسید. نفت خام برنت برای تحویل در ماه آگوست بود تا 1.9 ٪ به $39.28 در هر بشکه رسید.

شاخص CAC 40 در فرانسه در پاریس افزایش 1.5% در حالی که آلمان داخ اضافه 0.9 درصد بوده است. بریتانیا FTSE 100 بود تا 1.4% دوره نقاهت بعد از اوایل ضرر و زیان در اخبار است که اقتصاد بریتانیا قرارداد با 20.4% در ماه آوریل, پاک کردن نزدیک به دو دهه ارزش رشد داشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب