رابین Evans-Agnew و جی رس: مراقبت های بهداشتی غیر انتفاعی باید نقش حیاتی بازی - Sun, 14 Jun 2020 PST

آمریکایی ها سزاوار بهتر سیستم مراقبت های بهداشتی است که در آن علم درایوهای تصمیم گیری های ما را به ما جلوگیری

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

آمریکایی ها سزاوار بهتر سیستم مراقبت های بهداشتی است که در آن علم درایوهای تصمیم گیری های ما را به ما جلوگیری از بیماری های مزمن است که مردم را در راه آسیب است و ما باید از این نیروی آماده و مجهز برای جلوگیری از بیماری هایی مانند COVID-19 قبل از آنها حتی یک تهدید. آن است که واقعا به عنوان ساده به عنوان آن است اما ما نمی توانیم صبر کنید برای دولت به لرزش چیز. حیاتی سوم پا به سیستم بهداشت و درمان مدفوع سلامت سازمان های حمایتی است که اطمینان حاصل شود و بیماران باید یک صدا در پیشرفت علم و تغییر سیاست برای چنین سیستم.

جی و من تصمیم به نوشتن این ستون از آنجا که ما در نظام سلامت است که نیاز به یک تکان به ریشه های آن است. جی همسرش را از دست داده به سرطان ریه و من منجر به یک انجمن pulmonologists پرستاران و درمانگران تنفسی در حال حاضر مشغول به کار در داخل بخش های مراقبت ويژه و در جامعه به نجات همه از تهدیدات برای سلامت ریه از جمله COVID-19.

آن را یک سازمان حمایت است که در سال 1913 ساخته شده اسپوکن خانه به بهداشت عمومی دانشکده پرستاری در واشنگتن است. پزشک به رهبری واشنگتن سل ارتباط هماهنگ الهام بخش, منشی, نام Bethesda Beals, Buchanan موفقیت ما متقاعد شده دولت برای توانمند سازی شهرستان برای ساخت TB بیمارستان در سراسر کشور از جمله Edgewood در اسپوکن. او با همکاری پزشکان برای راه اندازی سه بخش کمپین: آموزش های عمومی درگیر در تحقیق و مدافع برای نهادینه شدن بهداشت عمومی پرستاری نیروی کار است. و آن کار می کرد. که انقلابی در سیستم مراقبت های بهداشتی مغلوب سل 20 سال قبل از درمان کشف شد.

بیماران و خانواده ها را تحت تاثیر بیماری تبدیل شدن به قوی ترین طرفداران برای سیستم مراقبت های بهداشتی را تغییر دهید. برای جی همسر خود را به حال شناخته شده وجود دارد مشکلی برای مدتی: از آن آغاز شده بود با سرفه به دنبال آن تنگی نفس است که پیشرفت به نفس راه رفتن پسر خود را به ایستگاه اتوبوس. اما آن را در زمان او برخی از تلاش های متمرکز برای پیدا کردن یک دکتر در سیستم که در نهایت به تشخیص خود با مرحله 4 سرطان ریه است. این بیماری شد frighteningly swift; پس از سه ماه از شیمی درمانی و پرتو او به پایان رسید تا از دست دادن نبرد خود را. چپ بودند Jay پسر خود را, و صدها نفر از حمایت دوستان و خانواده. این بیماری نه تنها تاثیر خود را به تنهایی در آن نهفته همه زندگی او را لمس کرده بود.

COVID-19 جدیدترین تهدید برای کسانی از ما که مبارزه با تنگی نفس و ما در حال یادگیری است که در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به همراه پشتیبانی از پزشکان دولتی و سازمان های جامعه برای زنده ماندن. سپاه از آمریکایی ها باقی می ماند به شدت در معرض خطر این عفونت به خصوص کسانی که از گروه های به حاشیه رانده شده. سازمان های حمایتی است که مبارزه برای بیماران مبتلا به این بیماری مزمن و حاد بیماری باید یک صدای پیشرو در شکل دادن به مبارزات انتخاباتی برای سیستم بهداشت و درمان اصلاحات: زنان مبتلا به سرطان ریه; سیاه و سفید, قهوه ای و تجاوز افراد مبتلا به بیماری های قلبی و آسم و دیابت; و عدالت زیست محیطی جوامع شده اند که مسموم آلودگی در هوا و آب است. جوامع بیشتر بر دوش آلودگی هوا ممکن است بیشتر در معرض خطر مرگ و میر از COVID-19. اما سلامت سازمان های حمایتی هستند به خصوص در معرض خطر در این اقتصاد نامشخص زمانی که توجه ما متمرکز شده است (به درستی) در پاسخ کسانی که توان پرداخت اجاره و یا پیدا کردن کار و در حال حاضر این فاجعه از نژادپرستی نظاممند.

فرماندار و وزیر بهداشت می گویند که آنها متعهد به پرداختن به نژادی سلامت, نابرابری در معرض توسط COVID-19 اما که وجود دارد به نگه داشتن آنها را پاسخگو? علم مبتنی بر سازمان های حمایتی ضروری در برگزاری این دولت به تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و نه تعصب. از طرف پزشکان ما با کار در ریه, سلامت, صحنه, آرامش, اقامت خانه سفارش در اسپوکن باید هدایت بهداشت عمومی علم است. اما سیاستمداران سیاستمداران هستند و ما با زنگ این آشفته عقبگرد اتفاق می افتد در سراسر نقاط دیگر کشور است. بهم ریختگی نژاد بد داده و علاوه بر تشدید بی عدالتی. جوامع بستگی به هدایت و پشتیبانی و حمایت از پزشکان عمومی بهداشت و سازمان های جامعه به حرکت در روز های آینده.

در این postshock لحظه ای که ما با توجه به آنچه در آینده باید انجام شود ما باید به خودمان یادآوری کنیم که سازمان های غیر انتفاعی در رابطه با سلامت ما نقش حیاتی بازی در بازیابی. به دلیل آن است که از طریق همکاری با پزشکان در خط مقدم پیشرفت علم مبتنی بر آموزش و حمایت دولتی اصلاحات که ریه ها و قلب و زندگی کسانی که بیشتر در معرض خطر محافظت خواهد شد.

رابین Evans-Agnew رئيس جمهور از واشنگتن جامعه قفسه سینه و استادیار پرستاری در دانشگاه واشنگتن تاکوما دانشکده پرستاری و بهداشت و درمان رهبری

Jay خاک رس است که یک مدیر در Expeditors و به عنوان محلی رهبری رئیس هیئت مدیره برای آمریکا ریه در ارتباط است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب