مغلوب ساختن پیشی جستن مبارز برای کمک به سنگ می افزاید: به جنجال و هیاهو در واشنگتن - شنبه, 11 Jul 2020 PST

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دخالت در یک پرونده جنایی متصل به خود را انجام درو شدید در سو

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دخالت در یک پرونده جنایی متصل به خود را انجام درو شدید در سوئیس شنبه از دموکرات ها و چند تنهایی با داعش خواستار انجام تحقیقات و قانون.

اما آن باقی مانده است دیده می شود اگر تهمت های اخیر سرپیچی از قراردادهای خود را به رفت و آمد حکم سیاسی محرم راجر سنگ فقط چهار ماه قبل از روز انتخابات خواهد موضوع را به رای دهندگان دست و پنجه نرم کردن با یک کشنده COVID-19 خروش و یک گفتمان ملی در نژادی عدالت است.

مدت کوتاهی قبل از رفتن صبح روز شنبه برای خود ویرجینیا گلف باشگاه مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده بی اساس اتهامات علیه خود را سیاسی دشمنان در حالی که گرفتن یک ضربه تند وشدید زدن در ویژه مشاور رابرت مولر بررسی که منجر به محکومیت شش مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران و یا مشاوران از جمله سنگ های بزرگ تر از زندگی سیاسی شخصیت که در آغوش شهرت خود را به عنوان یک شیاد.

"راجر سنگ هدف قرار داده بود توسط یک غیر قانونی شکار ساحره که هرگز نباید جای گرفته اند" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "این است که طرف دیگر است که مجرمان از جمله بایدن و اوباما که در جاسوسی کمپین من – و گرفتار شدم!"

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی به دنبال انتقام در برابر روسیه بررسی است که به کمک تعریف دو سال اول ، در حال حاضر که این بیماری همه گیر کوروناویروس به افتتاح خود شانس انتخاب مجدد را با خرد کردن اقتصاد و ارسال خود نظرسنجی شماره کشویی او گرفته شده برای آزمایش محدودیت های قدرت خود را به منظور پاداش وفاداری و آتش تا خود را محافظه کار پایه.

مولر خودش صحبت کرد – نادر برای مدیر سابق اف بی آی – در یک op-ed نوشته شده در شنبه توسط واشنگتن پست که در آن او در دفاع از تحقیقات خود را به عنوان "اهمیت" و افزود: "سنگ بود محاکمه و محکوم شد زیرا او متعهد فدرال جنایات. او باقی مانده یک جنایت کار محکوم و به درستی چنین است."

تصمیم به رفت و آمد این جمله از 67 ساله سنگ بود که به جرم دروغ گفتن به کمک رئیس جمهور و تنظیم گزارش به زندان در روز سه شنبه شد و با صدای بلند جشن توسط برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن در مدار به عنوان یک پیروزی بیش از دولت عمیق دادستانی نفس بیش از حد.

اما این حرکت اعلام کرد جمعه شب آمد به توصیه تعدادی از رئیس جمهور و مشاوران ارشد که به او هشدار این امر می تواند به لحاظ سیاسی خود مخرب به پاداش سنگ برای سکوت خود. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال شناور ایده بخشش برای سنگ – و همچنین برای دیگر همکاران در مشکل قانونی از جمله سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین و مبارزات انتخاباتی رئیس پل Manafort – که خود مشاهده شد توسط برخی به عنوان شاهد دستکاری با تشویق آنها به همکاری با دادستان.

واکنش از دموکرات ها بود سریع و خشمگین.

مجلس نانسی پلوسی در روز شنبه آن را به نام "یک عمل سرسام آور فساد" گفت: قانون مورد نیاز است برای جلوگیری از یک رئیس جمهور از عفو یا تخفیف حکم کسی که عمل به سپر که رئیس جمهور از دادستان است. خانه هوش کمیته صندلی آدام شیف نام آن را "توهین آمیز به حاکمیت قانون و اصول عدالت است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک چلنجر جو بایدن مطرح یک 2019 صدای جیر جیر که در آن او گفت که "مغلوب ساختن پیشی جستن احاطه شده است خود را با افرادی که دست انداختن قوانین ما – ما نباید تعجب کرد که او فکر می کند او بالاتر از قانون است." وی افزود: "هنوز هم درست است."

جمهوری خواهان تا حد زیادی در آنجا ماند سکوت در شماره شنبه تمایلی دوباره به چالش رئيس جمهور که باقی می ماند محبوب با رنک و فایل ایران با رای دهندگان. اما یک صدای بلند بود یوتا بهداشت ، میت رامنی که او نیز تنهاست ایران سناتور برای رای دادن به محکوم کردن رئیس جمهور در طول استیضاح آزمایشی در اوایل این سال است.

"سابقه تاریخی فساد: رئیس جمهور آمریکا رفت و آمد این جمله از یک فرد محکوم به توسط یک هیئت منصفه از دروغ گفتن به سپر که خیلی جمهور" رامنی توییتی شنبه.

سناتور. پت Toomey پنسیلوانیا از حزب جمهوری خواه نشانه ترس با تخفیف گفت: در بیانیه ای در روز شنبه که این یک اشتباه بود در حالی که تماس با روسیه بررسی "به شدت ناقص" و یک منبع از "سرخوردگی." او افزود که سنگ شده بود و بموقع محکوم است و هر گونه اعتراض به محکومیت و محاکمه "باید حل و فصل از طریق روند درخواست."

مارک سنفورد سابق کارولینای جنوبی در کنگره که کوتاه مدت چالش اصلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: "بسیار برای حزب جمهوری خواه بودن حزب از قانون و نظم است. ما نه از دست ذهن ما در محکوم کردن به عنوان یک حزب رئیس جمهور فساد توسط راجر سنگ."

اما بسیاری از جمهوریخواهان که آیا صحبت کردن در مورد تصمیم گیری از آن حمایت کرد. سناتور. لیندزی گراهام تهمت محرم گفت: سنگ به اعدام محکوم شد یک "خشونت پرهیزی برای اولین بار جرم" و رئیس جمهور شد "توجیه" در رفت و آمد بود ،

مشاوران که قبلا صحبت کردیم مغلوب ساختن پیشی جستن از اقدام در سنگ نمایندگی در انتظار امکان خرید اینترنتی, اما آنها در نظر گرفته است که کنگره ممکن است بیش از حد مصرف با ویروس امداد بسته در حالی که اگر رای دهندگان پیش تنظیم کردن هر گونه بحث پیچیده روسیه تحقیقات به خصوص در طول یک بیماری همه گیر.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد نمی تواند استطاعت بیشتر آسیب های سیاسی. او قطعا انتهایی بایدن در مبارزات انتخاباتی خود را خصوصی پذیرش و تلاش خود را به راه اندازی مجدد خود را از انتخاب مجدد پیشنهاد در زمان یکی دیگر از ضربه هنگامی که او برنامه ریزی شده تجمع شنبه شب در نیوهمپشایر به تعویق افتاد. کمپین مقامات تا به حال عمیقا نگران پایین مردم در انتخابات. در حالی که طوفان قریب الوقوع سرزنش شد برای لغو, رو به آفتاب, آسمان دیده می شد در پورتسموث یک ساعت قبل از رئیس جمهور بوده است با توجه به می رسند.

با رفت و آمد و سنگ را از جمله تهمت برانگیخته دیگر بحث برانگیز اعمال عفو توسط پیشینیان خود او انجام شد و در ارتفاع یک انتخابات سال است.

رئیس جمهور جورج دبلیو بوش عفو سابق وزیر دفاع کاسپر Weinberger در شب کریسمس سال 1992 شش هفته پس از او شکست خورده بود برای انتخاب مجدد باعث داد و بیداد از دموکرات ها و مستقل مشاور بررسی Iran-Contra affair. و رئیس جمهور بیل کلینتون منتظر تا آخر ساعت در سال 2001 به موضوع یک قایق از عفو از جمله از سرمایه مارک غنی است.

اما یک رئیس جمهور که در برابر استفاده از عفو شد ریچارد نیکسون که بخش خصوصی مورد بحث و بررسی اعمال شود اما هرگز به دنبال از طریق حتی به عنوان بسیاری از همکاران خود را مواجه با مشکل قانونی در رسوایی واترگیت.

چند ماه پس از استعفای نیکسون خود را دریافت عفو از جانشین او جرالد فورد.

سنگ سابق نیکسون دستیار گفت: AP وی با بیان قدردانی خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن در یک تماس تلفنی.

"شما می دانید او یک حس بزرگ و انصاف" سنگ گفت. "ما شده است دوستان برای بسیاری از سال های بسیاری و او می داند که من هدف قرار داده بود به شدت به دلایل سیاسی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن