گرفتن آن برگها خط ترکیب مناسب

این احساس تقریبا مثل من باید نوشتن در مورد خط ترکیب.مطمئن شوید که ما یک ماه خوب و یا بیشتر به دور از خط واقعی

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

این احساس تقریبا مثل من باید نوشتن در مورد خط ترکیب.

مطمئن شوید که ما یک ماه خوب و یا بیشتر به دور از خط واقعی ترکیبات اما آن احساس خوبی به نوشتن "خط ترکیب."

من استفاده می شود به نفرت نوشتن خط ترکیب (هر چند قبل از من متنفر بودم من آن را دوست دارم اگر که باعث می شود هیچ حس.) در حال حاضر من فقط آن را از دست.

این نوع از سرگرم کننده برای تماشا و بخشی از یک گروه تلاش – با بقیه کسانی که در برگها ضرب و شتم به فشار چشم ما به دیدن که در سمت دور بال خط چهارم یا که فوق العاده بازیکن اسکیت در دفاع و آیا کسی متوجه خواهید شد که در آن جیسون Spezza صف ؟ آنها همه وجود دارد ؟ من فقط تعداد شش پیراهن سیاه و سفید? من می دانم که آنها تنها نیاز به شش defencemen اما معمولا هفت. چه کسی است که دیگر دروازه بان? این Zamboni راننده ؟ شما معنی دیگری وجود دارد Zamboni, راننده, چون که دیوید Ayres. نگو کلمبوس. آن' s Kaz. او یکی از مطلب. که فقط در سمت چپ ؟ او صدمه دیده است ؟ آیا کسی را ببینید ؟ آه او را به عقب. باید یک اسکیت چیز. من آن را دوست داشت بهتر در روز که هر خط تا به حال رنگ های مختلف. سبز و قرمز است. در حال حاضر آن را فقط آبی و سفید.

آه پس از آن Marner-ماتیوز-هایمن درست است ؟ درست Keefe می خواهد خود را درست کنار در سمت چپ و چپ خود را کنار در سمت راست. مهم نیست که هیچ کس واقعا نقش یک موقعیت هر بیشتر. سپس Mikheyev-توارث-Nylander? آن را Nylander-توارث-Mikheyev. اوه راست. خوب به سوپ مرد برگشت. چگونه بسیاری از مردم خواهد صدای جیر جیر برگها نیاز به تجارت Nylander امروز ؟

بنابراین Spezza با Kapanen و Kerfoot? که پسر کوچک? همه آنها کم است. بدون, جدید پسر کوچک, جناح? منظور شما Malgin? هیچ, هر چند که من فراموش کرده ام او برگ. شما معنی نیک رابرتسون? اوه تا کجا ؟ با Kerfoot? بنابراین Spezza نه با Kapanen بنابراین Spezza را با کلیفورد و بز ؟ نه بز اضافی. خدای چرا آنها پوشیدن رنگ های مختلف مانند آنها استفاده می شود. بنابراین Spezza را با Engvall و کلیفورد? به طوری که آن خط سوم یا چهارم? Dunno, Engvall واقعا سوار پس از او کردم که قرارداد. آن را چهارم. من فکر می کنم بز تحت امتیاز. آیا شما می گویند 'تحت عنوان' امتیاز ؟

Henny تشکر برای داشتن Zize را پیراشکی. اما به یاد داشته باشید من سلیاک من نمی توانم آنها را ندارد. آره, آن را بمکد. هیچ تیم هورتون یک سلیاک کابوس. من از دست صبحانه ساندویچ.

هر کسی دریافت D-جفت ؟ Rielly را با چه کسی ؟ Holl? پس Muzzin-Ceci. واقعا ؟ من می خواهم بازی Sandin وجود دارد. Nah او بیش از حد جوان است. آنها در حال رفتن به بازی رابرتسون و او تنها 18. او رو به جلو است که متفاوت است. Whaddya منظور Sandin شده است خوب است. بنابراین Dermott-بری? من از ذهن نیست که.

من می خواهم به جای دیدن Dermott با Rielly. بگویید مربی من مطمئن هستم که او می خواهم قدردانی ورودی. او را به بازی وجود دارد در سال آینده باری نه آینده را. سال آینده ؟ بیایید از طریق این سال است.

اوه کارشناسی ارشد توییتی است ، من فقط پاسخ او.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی. خوب است که بسیار نزدیک به خالی ، بنابراین در حال حاضر زمان خوبی است. آیا نمی شود خجالتی است.

آن را مشکوک است که هر یک از کسانی که در بالا مکالمات خواهد بود در هر زمان به زودی. من مطمئن هستم که چگونه بازگشت-به-بازی بازی چیزی که در حال رفتن به محل کار تا آنجا که به رسانه ها دسترسی می رود, اما من می خواهم که من شک و تردید است که رسانه ها گروه ترکان و مغولان اجازه خواهد داشت از این نوع در فرد دسترسی ما یک بار لذت می برد.

من مطمئن هستم که برگها روابط عمومی اداره خواهد صدای جیر جیر از خط ترکیبی از شیوه های. آن را می تواند به همان اطلاعات است. اما مطمئن نمی تواند به عنوان بسیار سرگرم کننده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن