Coric می شود دومین بازیکن تنیس برای تست مثبت برای coronavirus

زاگرب کرواسی—برنا Coric تبدیل به دومین بازیکن تنیس برای تست مثبت برای coronavirus پس از شرکت در یک نمایشگاه رو

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

زاگرب کرواسی—برنا Coric تبدیل به دومین بازیکن تنیس برای تست مثبت برای coronavirus پس از شرکت در یک نمایشگاه رویداد در کرواسی.

Coric یک کرواتی بازیکن رتبه 33 در جهان بود و در میان چند ده ها تن از افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند برای این ویروس پس از گریگور دیمیترو اعلام کرد که او مثبت بود. که منجر به لغو این نمایشگاه رویداد در کرواسی که در آن برتر نواک جوکوویچ برنامه ریزی شده بود به بازی در فینال.

Coric بازی یک مسابقه در برابر دیمیترو در دریای آدریاتیک رفت و آمد مکرر از زدر در روز شنبه در دور دوم این نمایشگاه سری.

"سلام به همه, من می خواهم به اطلاع شما که من مثبت برای COVID-19. لطفا هر کسی که شده است در تماس با من برای چند روز گذشته می شود!" Coric ارسال شده در توییتر.

او گفت که او احساس خوب و بدون علائم است.

دیمیترو سه بار گرند اسلم کسیکه است بالاترین-مشخصات بازیکن فعلی می گویند او دارای ویروس است. او اعلام روز شنبه در Instagram صفحه می آید در پایان یک هفته زمانی که ایالات متحده باز گفت: آن را به جلو بروید.

پس از دیمیترو اعلام جوکوویچ با هواپیما به بلگراد برای دریافت تست شده است. دیگر شرکت کنندگان و مخاطبین خود را مورد آزمایش قرار گرفتند و در روز یکشنبه در زدر.

"او (جوکوویچ) انجام خواهد شد تمام آزمون" برتر بازیکن تیم رسانه در بلگراد گفت: در بیانیه ای در روز دوشنبه. "سپس ما منتظر نتایج. او خوب است و او هیچ نشانه ای ندارند اما با این وجود او نیاز به انجام آزمایش و پس از آن ما را ببینید چه خبر است."

جوکوویچ است گفت: اگر او را بازی در ایالات متحده باز از اوت. 31 سپتامبر. 13 با استناد به سخت anti-virus اقدامات در گرند اسلم رویداد.

برخی از اسامی بالا از جمله دفاع از مردان قهرمان رافائل نادال و برتر خاکستر Barty را بیان رزرو در مورد عنوان جایی که یک نقطه داغ برای COVID-19 شیوع. دیگران ابراز اشتیاق به بازگشت به عمل است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن