شبکه' اسپنسر Dinwiddie طولانی-شات کمپین crowdfunding به آهسته شروع

اسپنسر Dinwiddie تلاش در crowdfunding خود را رایگان آژانس نشده گرفته نشده است.از بعد از ظهر یکشنبه, کسب و کار

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

اسپنسر Dinwiddie تلاش در crowdfunding خود را رایگان آژانس نشده گرفته نشده است.

از بعد از ظهر یکشنبه, کسب و کار محور Dinwiddie مطرح کرده بود کمتر از 1000 $در GoFundMe صفحه به خوبی از سرعت لازم را به پایان برساند با او اظهار داشت: هدف از $24,632,630. او باز صفحه جمعه و جمع آوری 1000 $در هر دو روز نیاز به 136 سال جمع آوری کمک های مردمی برای رسیدن به هدف.

دومین کمک مالی از بعد از ظهر یکشنبه بود $69 از یک شبکه فن که اضافه شده پیام "نیکز در حال Poopiepoopbuttbuttsoup."

بنابراین شاید این است که گرفته شده است تا به طور جدی. یا یک kindergartner دارای درآمد قابل تصرف. تنها یک دلار و 88 کمک مالی از چارلز نکرا بالاتر از "Poopiepoopbuttbuttsoup" اهدا کننده.

اسپنسر Dinwiddie همچنان به ایده های منحصر به فرد در مورد چگونه به مسئولیت رسیدگی به کسب و کار از بسکتبال.

اگر او به نحوی بازدید هدف Dinwiddie می گوید او اجازه خواهد داد که طرفداران خود را تعیین مقصد بعدی او را نشانه یک سال قرارداد با این تیم است. او انتظار می رود به آمار رایگان آژانس در 2021.

اگر خود را جمع آوری کمک های مردمی می افتد کوتاه Dinwiddie گفت: او را اهدا همه پول را به موسسه خیریه. او اعلام کرد این پروژه با درک او احتمالا نمی خواهد به هدف برسد.

"به طور کلی پتانسیل FA تحت تاثیر قرار است توسط بسیاری از چیزها است. خانواده, برنده, دولت, مالیات, شرکت کفش, آژانس, اندازه بازار و غیره" او هنوز توییتی. "من به سادگی می خواهید به انتخاب من را تحت تاثیر قرار و دموکراتیزه این دسترسی در این فرآیند است. ...بدیهی است که (ریشه یابی لغات)24M بسیار تند است و آن را بر روی هدف است. به همین دلیل 100% از درآمد حاصل از رفتن به موسسه خیریه اگر ما حتی یک سکه از هدف ما در این پروژه است چرا که من درک می کنم احتمال یا عدم آن در این آزمایش است.

"امیدوارم ما باز برخی از چشم و می توانید با انجام برخی از خوب در روند میان یک بیماری همه گیر."

فراتر از unlikelihood از Dinwiddie افزایش بیش از 24 میلیون دلار NBA تقریبا قطعا کشتن این ایده از یک بازیکن وردپرس خود را رایگان آژانس. برای شروع, آن را در یک دور زدن از حقوق و دستمزد کلاه. اگر Dinwiddie بالقوه All-Star, نشانه برای حداقل آن را فراهم می کند پوش کردن تیم ها یک مزیت است.

لیکرز به عنوان مثال می تواند نشانه Dinwiddie به بازی در کنار LeBron James و آنتونی دیویس حتی اگر آنها هیچ کلاه فضا. این یک چیز برای یک بازیکن به تصمیم گیری برای پول کمتری را برای بازی با یک تیم دیگر به جمع آوری پول برای چنین تصمیم گیری. لیکرز نیز یک پایه فن و Dinwiddie است از L. A. (این نبود که احتمالا یک تصادف است که Dinwiddie فتوشاپیه خود را به سه لباس در GoFundMe صفحه — شبکه های لیکرز و کلیپرز).

این یک سوال از تعادل رقابتی.

اما Dinwiddie هیچ غریبه ای به مبارزه با NBA. 27 ساله را جداگانه طرح به نوبه خود قرارداد خود را به دیجیتال نشانه و فروش آن نشانه — رد شد لیگ به عنوان غیر قانونی است. او گفت: اخبار روزانه در ماه فوریه که NBA تا به حال حفظ مشاور خارج از سازمان در سال گذشته در حالی که تهدید به فسخ قرارداد خود را.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من صدمه دیده بود که آنها استخدام مشاور خارج از سازمان و جلب چنین سخت خط," او گفت:.

که سرمایه گذاری شده است به تعویق افتاد برای ماه و معلوم نیست که در آن می ایستد. نوآورانه خود را رایگان آژانس ایده ممکن است اگر او نقش خوبی در فصل آینده و فن پایه می بیند نیاز برای کاهش گارد نقطه. در عین حال او باید به تکیه بر تصادفی "poopiepoopbuttbuttsoup" اهدا کنندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب