شهردار: نیویورک گرفته شده 'گام به جلو' در بازگرداندن نظم - Tue, 03 Jun 2020 PST

نیویورک – نیویورک شهرستان, شب دوم تحت مقررات منع رفت و آمد بود آرامتر از اول با بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز راهپ

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

نیویورک – نیویورک شهرستان, شب دوم تحت مقررات منع رفت و آمد بود آرامتر از اول با بیشتر تظاهرات مسالمت آمیز راهپیمایی در اعتراض به مرگ جورج فلوید و پراکنده گزارش خرابکاری.

"شب گذشته ما در زمان یک گام به جلو در حرکت از این دوره دشوار ما تا به حال چند روز گذشته و در حال حرکت به یک زمان بهتر" شهردار, بیل د Blasio گفت.

در سراسر شهر بود منع رفت و آمد از 8 بعد از ظهر سه شنبه تا ساعت 5 شنبه تحمیل شد برای جلوگیری از شب هرج و مرج و تخریب که به دنبال تظاهرات مسالمت آمیز برای چند روز در یک ردیف. رئیس گروه ترنس موناهان گفت: به منظور پاک کردن خیابان ها در 8 بعد از ظهر و سه ساعت زودتر از روز دوشنبه 11 بعد از ظهر حکومت نظامی اجازه پلیس برای کنترل خیابان های شهر و حذف مشکل.

شبانه حکومت باقی خواهد ماند و در اثر از طریق پنج شنبه با برنامه ریزی شهرستان برای بلند کردن آن را در همان زمان آن را وارد فاز اول بازگشایی پس از بیش از دو ماه از خاموش شدن ناگهانی به دلیل coronavirus.

"من می خواهم که ما هرگز به استفاده از آن دوباره اگر ما کارها را درست انجام دهید" د Blasio گفت.

موناهان گفت: ان بی سی "امروز" است که ماموران اجازه تظاهرات مسالمت آمیز برای ادامه پس از 8 p. m., اما افزود: "هنگامی که یک گروه از مردم که به دنبال به علت ضرب وشتم شکست ما قادر به مراقبت از آنها بسیار به سرعت."

پلیس گفت که آنها دستگیر حدود 280 نفر در اعتراض به اتهامات مرتبط با, در مقایسه با 700 شب گذشته بود.

د Blasio محکوم پلیس برای درخشش روزنامه نگاران پوشش این تظاهرات از جمله در دو از آسوشیتد پرس.

بیش از یک و نیم دوجین افسران احاطه راندند و نفرین در videojournalist رابرت Bumsted و عکاس Maye-E وانگ و دستور داد آنها را به رفتن به خانه سه شنبه شب نادیده گرفتن Bumsted توضیح است که مطبوعات در نظر گرفته "ضروری کارگران" و اجازه داده می شود در خیابان.

"هیچ روزنامه نگار همیشه باید بازداشت تا کنون" د Blasio گفت: به جز در آنچه که او تلقی یک "نابجا" وضعیت یک روزنامه نگار ارتکاب یک عمل غیر قانونی.

"باید وجود داشته باشد هیچ بیماری که تحت آن هر روزنامه نگار بازداشت توسط پلیس این شهر یا هر شهر در ایالات متحده آمریکا, دوره," او اضافه شده خواستار تحقیق و تفحص است.

کمیسر پلیس درموت شیا گفت: افسران "انجام بهترین ما می توانیم تحت شرایط دشوار" و اضافه کرد که برخی از مردم توسط پلیس متوقف شد دروغ گفتن در مورد روزنامه نگاران.

"گاهی اوقات این چیزها را در یک ثانیه شاید بیش از حد طولانی به مرتب کردن بر اساس" شیا گفت. "ما در حال کامل ما انجام بهترین ما می توانیم در یک وضعیت است."

د Blasio را رد کرد و اصرار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پیشنهاد از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو را در گارد ملی برای سرکوب ناآرامی.

راهپیمایان شعار می دادند شعارهای آنها به عنوان زخم را از طریق خیابان های منهتن و بروکلین به سه شنبه.

"من فکر نمی کنم آنها از تو اجازه دهید ما در رفتن" گفت: Risha Munoz بود که راهپیمایی در منهتن فوقانی سمت غرب پس از حکومت نظامی "اما ما فقط نگه داشته در حال حرکت هستیم و نه توقف."

این راهپیمایی بودند بخشی از موج اعتراضات در سراسر این کشور از مارس 25 مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در Floyd گردن.

"چیزی به شکستن آن نخواهد بود به ما گفت:" اوان کوچر یکی از صدها نفر از تظاهر کنندگان شعار فلوید نام خارج از مرکز بارکلیز در بروکلین.

بسیاری از فروشگاه ها در سراسر شهر سوار شد تا برای جلوگیری از سر و صدا-و-چنگ زدن به غارت و چپاول قرار گرفت که یکشنبه و دوشنبه شب. Saks Fifth Avenue گل سرسبد منهتن فروشگاه پوشانده بود تخته سه لا و خاردار و محافظان امنیتی خصوصی شده بودند خارج است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن