برادران جری و جیک ناپ علامت خود را با شکست رپتورز قیام GC

رپتورز قیام GC واقعا یک امر خانوادگی در این فصل با برادران جری و جیک نزدیک اضافه کردن به کم-تعمیر و نگهداری پا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

رپتورز قیام GC واقعا یک امر خانوادگی در این فصل با برادران جری و جیک نزدیک اضافه کردن به کم-تعمیر و نگهداری پایین-نفس احساس شکست نخورده NBA 2K تیم لیگ.

در حالی که گارد نقطه کنت (Kenny کردم کار) هایلی و مرکز جری (بیمار) از نزدیک, ستاره تیم, برادر کوچکتر جیک (حلال 973) نپ اتحاد پیوست مستند مدافع ترنت (Timelycook) دونالد و موریس (ReeceMode) گل مسلما در این لیگ بهترین پنجگانه.

"راه که شما فرم NBA 2K تیم های لیگ است و شما رو به یک تعادل از ستاره ها و نقش بازیکنان گفت:" شین تالبوت esports مدیر در برگ افرا ورزش و سرگرمی. "شیمی است که یک چیز بزرگ به خصوص در محیط زیست ما که در آن آنها همه زندگی در یک خانه با هم.

"قطعا ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما با قرار دادن مردم در اطراف کنی و جری ما احساس خواهد درایو شیمی که ما احساس آنها می تواند همراه با احساس امن و که آنها می توانند اعتماد هر دو در بازی و خارج از بازی. اما ما همچنین نیاز به مطمئن شوید که آنها می تواند بازی کند."

رپتورز (7-0) بازگشت به اقدام روز شنبه در برابر Blazer5 بازی (4-3 رفتن به جمعه بازی) قبل از مواجهه با سلتیکز متقاطع بازی (0-5 رفتن به جمعه بازی) در روز جمعه.

هایلی بود این لیگ بازیکن از ماه مارس زمانی که او به طور متوسط 32.9 امتیاز 6.4 کمک و 3.1 دزد و دو بار برنده هفتگی افتخارات

از طریق 16 بازی (تیم بازی بهترین-از-سه سری در بازی از راه دور) جری نزدیک به 12 دو-دو برابر و چهار سه دو برابر است.

تالبوت می گوید جیک نزدیک مانند دیگران است بازی بخشی خود را به کمال — ثانویه نقش به عنوان یک قدرت رو به جلو است.

جری 27 می گوید که هیچ مشکلی برای جیک که تبدیل 19 روز یکشنبه.

"از آنجا که بر خلاف بسیاری از بازیکنان در لیگ برادر من هیچ نفس" او گفت:.

تالبوت می گوید زمانی که مورد نیاز جیک نشان داده است "فوق العاده کارآمد تیراندازی است."

"ما دیده نمی شود یک بازی بد از تیراندازی او را," او گفت:.

بازی های دیگر جیک ممکن است مشخصات پایین "به سادگی از آنجا که ما لازم نیست برای رفتن به این گزینه است."

"به منظور به بازی که نقش شما نیاز به واقعا کم-نفس بازیکن — اجازه می دهد تا تیم خود را به انجام آنچه که به آن نیاز دارد را از دیگر مواضع در حالی که شما بازی بیشتر ثانویه نقش" تالبوت گفت. "بلکه فقط به تیز باقی می ماند که در طول کل دوره است. شما ممکن است ببینید توپ برای در اختیار داشتن پس از در اختیار داشتن و سپس ناگهان آن را به لگد به شما در آنچه که می تواند به طور بالقوه یک بازی و شما باید آماده را که به ضرب گلوله کشته و دست کشیدن پایین است."

هایلی و جری نزدیک نیز کم-تعمیر و نگهداری.

"آنها بسیار پایین به زمین بچه ها هر دو بسیار کم نفس بچه ها گفت:" تالبوت. "من می خواهم بگویم هر دو باید همیشه برای پیروزی به عنوان فردی stats."

جری می گوید او و هایلی با هم بازی حداقل 10 ساعت در هفته در طول فصل به ساخت خود را در شیمی است.

نپ برادران آمده از ورونا, N. J. — که کد منطقه است 973 رو جیک را اداره کند.

جری فراخوانده شد در دور دوم (19 کلی) از سال 2018 پیش نویس توسط Cavs لژیون GC و به دست آورد رپتورز قیام در مارس 2019 در ازای Trevion (All Hail Trey) هندریکس.

تورنتو در زمان جیک در دور سوم (52 کلی) از سال 2020 پیش نویس در فوریه. 22 راه اندازی لیگ را به برادر دسته کوچک موسیقی جاز در این تیم است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این یک پیش نویس عاطفی شب برای برادران که تا به حال دست مادر خود را به طور غیر منتظره در دسامبر. 23. او تا به حال تحت پیوند کلیه از یک سال قبل بود اما در سلامت خوب است. پدر خود گذشت چند سال پیش.

"در این فصل من واقعا نیاز به او را در اینجا با من" جری گفت: از برادر خود. "و من فکر می کنم او مرا مورد نیاز بیش از حد. من نمی خواهم به اینجا می آیند و بدون او. من نمی خواهم به ترک او را به خانه در نیوجرسی به تنهایی."

پیش نویس شب جری گفت که او بیشتر هیجان زده. عصبی و ترس در مورد جیک سرنوشت از او خود را در پیش نویس شب در سال 2018 است.

"هنگامی که من شنیده ام او نام من فقط دیوانه رفت گفت:" جری.

تالبوت گفت: در حالی که روابط خون, شد, خوش آمدید, جیک نزدیک بود شایسته انتخاب کنید. در بررسی های آی بی ام اطلاعات بازیکن جیک رتبه در بالای نقش خود را.

"و برای یک بازیکن که نیست گرفتن زیادی صحبت ما احساس می کردم که او احتمالا گرفتن نادیده گرفته" تالبوت گفت.

هنوز جیک بود و انتظار می رود این تیم ششم ، که تغییر زمانی که همکار rookie آنتونی (Wuan) ریواس کار نمی کند و به خانه رفت به میامی.

"او در طبقه پایین در حال تماشای ما بازی را در حالی که او ششمین مرد" جری گفت: از جیک. "او فقط همه چیز را یاد گرفته. در نهایت او از فرصت و زمانی که او در وجود دارد فقط بدون در نظر گرفتن او را."

رشد جری شروع به بازی NBA 2K برای مقدار کمی از پول نقد در GamerSaloon سایت. هنگامی که او را نگه داشته و در پیروزی او شروع به رها کردن بازی های دیگر و با تمرکز بر 2K.

جری می گوید: برادران نیست با هم بازی بسیار به دلیل تفاوت سن هر چند که تغییر کرده است در سال های اخیر است.

قبل از پیوستن به لیگ NBA 2K جری مشغول به کار در YMCA به عنوان یک مربی بسکتبال برای کودکان و نوجوانان. جان سخت New York Giants از طرفداران او نیز مشغول به کار امنیت در MetLife Stadium.

جیک به پایان رسید دبیرستان قبل از پیوستن به رپتورز قیام.

"این همه چیز من می خواستم و بیشتر گفت:" جوان نزدیک که شروع به بازی بازی رقابتی با 2K16.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن