وجود خواهد داشت بازی — بسیاری از بازی ها — به همه حفظ اشغال این هفته

چند چیز کمی است که احتمالا باید بزرگتر چیزهایی که ما شروع یک هفته است که شامل – من نمی توانم باور کنم که من با

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

چند چیز کمی است که احتمالا باید بزرگتر چیزهایی که ما شروع یک هفته است که شامل – من نمی توانم باور کنم که من با تایپ این! – یک بازی بسکتبال شامل رپتورز در شب جمعه.

فکر می کنم که در مورد دوم در تصویر بزرگتر.

رپتورز بازی هوستون در شب جمعه در مورد دقیقا همان زمان جیز آبی در حال بازی به طور منظم خود را باز فصل در فلوریدا. TFC پخش در gawdawful ساعت 9 صبح فردا در MLS مسابقات کهکشانی ها در اورلاندو برای دیدن اگر آنها در حرکت و افرا برگها عمیق خود را به اردوگاه تابستانی هستند فقط بیش از یک هفته از پخش خود را تنها نمایشگاه بازی برابر مونترال.

هر چهار تیم. همه با بازی برخی از تغییر درجه اهمیت بیش از 10 روز آینده.

ما هنوز از این بیماری همه گیر ظروف سرباز یا مسافر و نه خارج از آن توسط یک longshot و ما می توانیم هرگز از دست دادن بینایی از این واقعیت است اما وجود دارد بیشتر ورزشی عادی خزنده به زندگی ما.

من نمی دانم که چگونه همه آنها را دریافت کرد – فکر اولیه من این است که طرفداران را خوش آمد و آنها را با آغوش باز و یک دوز سالم از روی کنجکاوی و بدبینی اما نوع آن به خوبی می دانیم که بازی های در حال آمدن است ،

و رک و پوست کنده اگر آنها را امن نگه داشتن مردم در خانه های خود و تماشای آنها و نه با یکدیگر است که یک چیز بد نیست در همه.

صحبت از کسانی که رپتورز ما تا به حال چند سوال در دیروز گسترده کیسه مراسلات پستی (یک سوال در مورد بارها و comportment در آن بود مانند ترنجبین از آسمان!) در مورد تلویزیون وضعیت.

من اعتقاد دارم که شما را به همه امروز می شنوید که کانال را نشان می دهد که از هشت بذر بازی که شروع on Aug.1 و من از شنیدن آخرین شب است که هر سه مرحله خواهد بود پخش over-the-air شبکه و نمی توان صرفا در دسترس بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما.

پخش خواهد شد توسط صدای آشنا اما گوینده در اینجا خواهد بود در تورنتو کار کردن تلویزیون و مانیتور که نیست وضعیت مطلوب اما با توجه به واقعیت های آن زمان به تنها چیزی که حس می شود.

من مطمئن هستم که آنها انجام یک کار خوب فقط به عنوان ما در حال تلاش برای انجام یک کار خوب در واقع بدون اینکه در نزدیکی هر یک از افراد هر یک از داستان ما اما آن را به فرد باشد و این قطعا سخت است بنابراین اگر شما می خواهید را به همه ما شکستن قدردانی می شود.

اما وجود دارد در حال رفتن به بازی خود را در تلویزیون و من شرط می بندم که به اندازه کافی برای نگه داشتن بسیاری از شما مبارک.

-

آره ما نیز ممکن است شروع به دنبال ورودی برای آخر هفته پست در هفته آینده اگر چه شما در حال رفتن به مجبور به کار سخت برای بالا دیروز تلاش.

فقط با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و ارسال به همراه یک توجه داشته باشید من خوشحال خواهید بود به آن را دریافت. و پس از رپتورز نیست نیاز روزانه خود را به زوم در دسترس بودن رسانه ها تا بعد از 8:30 امشب به خاطر عمل است تا اواخر من مطمئن شدم زمان به نگاه بیش از آنچه که شما ارسال.

-

من احساس می کنم بد که جیز آبی در حال تقلا کمی برای پیدا کردن یک خانه قبل از فصل باز می شود این جمعه.

این آسان نیست و آن را سرگرم کننده نیست اما این منصفانه است و این را باید به هر گونه تعجب به مالکیت است که آنها نیاز به آن را انجام دهد.

من نمی توانم باور است که به صورت تمام وقت آنها در تلاش برای متقاعد کردن دولت فدرال که برنامه آنها این بود شایسته که اجرای آنها نیست و همچنین کاوش در گزینه های ما می دانستیم که برای هفته ها است که آنها ممکن است نیاز به.

این یک شکست تحقیرآمیز در بخشی خود را اگر آنها نبودند داشتن جدی مشروع بحث و گفتگو با تمام انواع ممکن است خانه برای هفته; اگر شنبه تصمیم از اتاوا آنها را آماده برای جایی که آنها ممکن است شروع بازی این آخر هفته شرم بر آنها.

آنها شناخته شده برای همیشه لطفا برای که بوفالو بود عام آنها شناخته شده برای هفته که فلوریدا است ظرف پتری از بیماری و contagions.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آن را ژرف به من که آنها نمی توانست به مراتب پایین جاده در طرح B و من کج بیل زدن آنها امروز قادر به گفتن آره معامله انجام می شود و این جایی است که ما در حال رفتن و ما کار کرده ام پشت کانال بر روی آن پس از حدود 1 جولای.

-

بی شماری وجود دارد دلیل برای نفرت داشتن NFL و من از نوع خسته از تند آنها را خاموش.

CTE

عدالت اجتماعی مسائل.

Khezri.

واشنگتن پست داستان هفته گذشته در درمان وحشتناک از زنان است.

بیشتر وجود دارد اما این به اندازه کافی برای در حال حاضر و در حالی که من مطمئن هستم که وجود دارد برخی از فوق العاده و مسئول زنان و مردان در داخل و اطراف لیگ به عنوان یک کل آن را به طوری کاملا ناقص و آره بد من خوشحالم که من پرداخت اندک با توجه به آن و من از همه شما به اشتراک گذاشته شده به نظر من.

اما فقط زمانی که شما فکر جمعی نمی تواند بدتر از دیروز اتفاق می افتد.

در آنچه که غیر مسئولانه ترین حرکت ورزشی لیگ پس کل این بیماری همه گیر را شکست – و شما حتی نمی توانید ببینید مقام دوم به دلیل آن تا کنون در آن مسابقه – لیگ خواسته های آن تیم باز اردوگاه های امروز بدون هر گونه به وضوح گذاشته طرح COVID-10 تست ردیابی و یا درمان.

تکان دهنده است. انده. فوق العاده غیر مسئولانه است. خطرناک است. فکر.

نه حداقل کمی برای من تعجب آور بود.

-

تاریخ گفتگو

س:

که بازی شما هیجان زده به تماشای این هفته ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب