مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند بودجه برای دولت, کاهش, رای گیری در همه گیر - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به نگه دارید تا بودجه فدرال برای دو می

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به نگه دارید تا بودجه فدرال برای دو میدان نبرد متحده زیرا آنها در حال تلاش برای آن را آسان تر برای رای دادن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

رئیس جمهور توییتهایی هدف قرار دادن میشیگان و نوادا شد آخرین سالوو در برابر رای گیری از طریق پست یک عمل است که او علنا نگران منجر خواهد شد بسیاری از مردم به رای دادن است که جمهوری خواهان از دست خواهد داد در ماه نوامبر.

مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز کرد و با هدف قرار دادن میشیگان اشتباه توصیف دموکراتیک وزیر امور خارجه Jocelyn بنسون اعلام روز شنبه که او ارسال خواهد absentee ballot برنامه های کاربردی برای هر رای دهنده در دولت است.

"میشیگان می فرستد غیابی به 7.7 میلیون نفر جلوتر از مقدماتی و کلی انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی چهارشنبه. "این انجام شد به طور غیر قانونی و بدون مجوز توسط سرکش وزیر امور خارجه. من را بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات راه!"

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد ساخته شده مشابه تهدید علیه نوادا است که در واقع ارسال برگه های رای به رای دهندگان خود در ماه ژوئن 9 حالت اولیه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. یک قاضی فدرال به تازگی پاک نوادا تصمیم به پست الکترونیکی رای گیری شد ارسال شده توسط جمهوریخواه از دولت است.

"ایالت نوادا 'فکر می کند که آنها می توانند ارسال غیر قانونی رای از طریق پست رای ایجاد یک تقلب انتخابات سناریویی برای ایالتی و آمریکا نمی توانند! اگر آنها "من فکر می کنم" من می توانید نگه دارید تا بودجه به دولت است. اما شما نباید تقلب در انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

آن را بلافاصله روشن نیست چه بودجه تهمت ارجاع شد. کشورهای در حال پرداخت خود را برای انتخابات تغییرات از طریق coronavirus امداد صرف اقدامات رئیس جمهور امضا و به قانون است. تهمت و برچسب خود اقدام مدیر بودجه خود را رئیس ستاد و وزارت خزانه داری در توییت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید درو فوری تیز پاسخ از دموکرات ها که اشاره به impeaching رئیس جمهور برای خود تهدید به خودداری از کمک به اوکراین در صورتی که کشور کمک نمی کند خود را از انتخاب مجدد تلاش کنید.

"مغلوب ساختن پیشی جستن رفته اوکراین در میشیگان و نوادا و تهدید به قطع کمک های مالی خود را برای جسارت را ندارد و رای دهندگان را انتخاب کنید بین حفاظت از سلامت خود و اعمال حق خود برای رای دادن" کالیفرنیا وزیر امور خارجه الکس پدیللا یک دموکرات در بیانیه ای گفت. "ما نمی خواهد اجازه می دهد تا دموکراسی ما برای تبدیل شدن به یک قربانی از این بیماری همه گیر."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده آوازی خود را در مورد مخالفت با رای گیری از طریق پست و ادعا عمل رسیده است برای تقلب اگر چه شواهد اندکی از تخلف گسترده با پست الکترونیکی-در رای گیری. مغلوب ساختن پیشی جستن خود را درخواست پست الکترونیکی رای گیری برای فلوریدا توافق اولیه در ماه گذشته و او رای دادند غایب در انتخابات قبلی است.

در حالی که جمهوری خواهان اصرار دارند که مغلوب ساختن پیشی جستن بر موضوع متنوع و نه به سادگی تلاش برای سرکوب دموکراتیک رای رئیس جمهور تضعیف آن استدلال صبح روز چهارشنبه.

بنسون اشاره کرد تهمت بود فرستاد و او را به انجام چیزی است که جمهوری خواهان نیز انجام می دهند و در کشورهای دیگر. ""سلام! من نیز نام آن را Jocelyn بنسون. و فرستاديم برنامه های کاربردی نمی دانند ، درست مثل من GOP همکاران در آیووا, گرجستان, نبراسکا, و, غرب ویرجینیا"' او توییتی در رئيس جمهور.

روز دوشنبه ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel به تصویر کشیده است $20 میلیون مبارزه دموکراتیک تلاش برای گسترش پست الکترونیکی رای گیری به عنوان موضع اصولی برای حفاظت از حرمت رای گیری. McDaniel گفت که او تا به حال هیچ اعتراضی به یک سیستم مانند یک بنسون اعلام خواهد کرد روز بعد به دلیل وجود تفاوت بین ارسال تمام رای دهندگان یک فرم برای درخواست یک رای مخالف واقعی انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تحت فشار قرار دادند تا هواداران خود را به رای دادن از طریق پست و می گوید: اصلی آن اعتراض به پستی برگه های رای برای رای دهندگان می باشد. پنج کشور که با استفاده از این روش تا به حال هیچ توجهی رای دهندگان موارد تقلب. کالیفرنیا در اوایل این ماه گفت: آن را می خواهم ایمیل آراء به همه رای دهندگان در ماه نوامبر.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود مراکز کنترل بیماری ها توصیه می کند رای گیری از طریق پست در طول همه گیر برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به این ویروس در حوزه های رأی گیری.

ایران-کنترل سنا تا کنون متوقف دموکرات از الزامی گسترش ایمیل و رای گیری اولیه به عنوان بخشی از coronavirus امداد صورتحساب استدلال متحده باید قادر به تصمیم گیری خود به خود سیستم انتخابات. نبرد تا حد زیادی از نقل مکان به دادگاه با دموکرات تشکیل پرونده حداقل 15 دعاوی به زور متحده به گسترش برنامه های خود را.

ایران با اتحاد می جنگیدند. در تگزاس دادستان کل کن Paxton یک جمهوری خواه گفته است که این ویروس باید به طور خودکار حق رای دهندگان به درخواست یک absentee ballot. یک قاضی فدرال روز سه شنبه حکم داد در غیر این صورت سفارش دولت به اجازه دهید همه رای دهندگان به استناد به این بیماری به عنوان یک حقوقی بهانه ای برای درخواست رای گیری. پکستون قول داده است یک تجدید نظر شود.

از نیم دوجین میدان نبرد متحده انتظار برای تصمیم گیری در انتخابات ریاست جمهوری تنها آریزونا به گسترده پست الکترونیکی رای گیری. اما کلید نوسان متحده مانند میشیگان در حال تقلا برای گسترش عمل در پاسخ به رای دهندگان تقاضا است.

پست الکترونیکی رای گیری در ویسکانسین 7 آوریل اولیه پنج برابر افزایش یافت. میشیگان شاهد افزایش تقاضا برای رای غیابی در آن مقدماتی در اوایل این ماه کمک کرد که منجر به یک رکورد مشارکت در انتخابات حتی اگر دولت یکی از سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

میشیگان صرف $4.5 میلیون در فدرال بودجه اختصاص داده شده برای کمک به کشورهای تنظیم برای رای گیری در طول coronavirus به ایمیل absentee ballot برنامه های کاربردی برای همه 7.7 میلیون ثبت نام رای دهندگان برای آن اوت اولیه و نوامبر انتخابات عمومی. مغلوب ساختن پیشی جستن دقت برنده دولت در سال 2016 و جمهوری خواهان باید سوال که آیا بنسون دارای اقتدار برای ارسال درخواست ها بدون تصویب قوه مقننه که ایران با گروه شاهد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت دموکراتیک فرماندار گرچن Whitmer اند درگیر شدند و بیش از کمک های فدرال در طول بحران و برنامه ریزی رئیس جمهور برای بازدید از دولت دوشنبه در قبلا برنامه ریزی شده سفر به تور فورد یک کارخانه مونتاژ در میشیگان. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی جمعه به عنوان دولت دست و پنجه نرم کردن با آن آخرین چالش شدید و جاری شدن سیل در یکی central Michigan شهرستان پس از دو سد شکست خورده هزاران نفر مجبور به تخلیه.

سه ساعت پس از تهدید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "تیم من است که از نزدیک نظارت بر جاری شدن سیل در اروپای مرکزی میشیگان – ایمن ماندن و گوش دادن به مقامات محلی. شجاع ما اولین پاسخ دهندگان یک بار دیگر پله تا خود را برای خدمت شهروندان با تشکر از شما!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن