3 بیشتر افسران متهم در جورج فلوید مرگ

توسط امی FORLITI و TIM SULLIVANمینیاپولیس (AP) — دادستان در چهار شنبه ظ تحریم اتهام علیه این افسر پلیس در مرکز

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توسط امی FORLITI و TIM SULLIVAN

مینیاپولیس (AP) — دادستان در چهار شنبه ظ تحریم اتهام علیه این افسر پلیس در مرکز جورج فلوید پرونده و اتهام سه نفر دیگر از افسران ارائه یک پیروزی به معترضان گالوانیزه با مرگ است که در roused تنش های نژادی و انداخته ساحل به ساحل ناآرامی.

جدی ترین اتهام علیه Derek چوین بود که فیلمی از فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن و در حال حاضر باید به دفاع از خود در برابر اتهام قتل درجه دوم. سه دیگر ماموران در صحنه — توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao — متهم شدند برای اولین بار با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس. هر چهار نفر از کار اخراج شدند در هفته گذشته.

این اتهامات جدید بودند به دنبال مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون که به نام تظاهرات به راه انداخته با مرگ "دراماتیک و لازم است" و گفت: فلوید "باید در اینجا و او نیست."

"زندگی او ارزش و ما به دنبال عدالت" گفت: الیسون که هشدار داد که برنده اعتقادات خواهد بود و گفت که فشار افکار عمومی تا به حال هیچ ارتباطی با تصمیم گیری خود را.

صدها نفر از معترضان در شهر نیویورک واشنگتن مربع پارک زمانی که اتهامات اعلام شد.

"این کافی نیست" از معترضان Jonathan Roldan گفت: اصرار تمام چهار افسران باید متهم شده اند از شروع. "در حال حاضر ما هنوز در حال راهپیمایی به دلیل آن را به اندازه کافی که آنها را دستگیر کردند. وجود دارد باید به طور منظم تغییر دهید."

بنیامین Crump یک وکیل برای Floyd خانواده آن را به نام "یک لحظه تلخ و شیرین" و "یک گام مهم رو به جلو در جاده ها به عدالت است." Crump گفت Elison گفته بود خانواده او را ادامه تحقیقات خود به Floyd مرگ و ارتقا به اتهام قتل درجه اول اگر موجه باشد.

چوین در ابتدا به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

این حرکت با قدرت مربوط یک هفته بی سابقه در تاریخ آمریکای مدرن که در آن تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت حملات خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران شایع دزدی و آتش سوزی در برخی از مکان های.

برخی از rockiness روز پس از فلوید را مارس 25 مرگ از بین می رود سه شنبه شب با ادامه تظاهرات در سراسر کشور اما بدون گزارش مهم از خشونت است.

حکومت و تلاش های معترضان شامل زودتر شعله ور شدن یو پی اس از بی قانونی اعتبار شد با جلوگیری از گسترده تر آسیب به کسب و کار در نیویورک و شهرهای دیگر یک شبه.

"شب گذشته ما در زمان یک گام به جلو در حرکت از این دوره دشوار ما تا به حال چند روز گذشته و در حال حرکت به یک زمان بهتر" شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت.

پلیس نیویورک گفت: حدود 280 نفر دستگیر شده بودند در اعتراض به اتهامات مرتبط با سه شنبه شب در مقایسه با 700 یک روز پیش از آن. در سراسر کشور بیش از 9,000 دستگیر شده اند در ارتباط با ناآرامی های.

حداقل 12 مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن.

برخی از زمان حوادث ادامه داد: سهشنبه شب اما به مراتب کمتر شایع تر از روز قبل. پلیس و نیروهای گارد ملی با استفاده از گاز اشک آور فلش-انفجار نارنجک nonlethal دور و به معنای دیگر از متفرق کردن جمعیت در نزدیکی یک پلیس حوزه در سیاتل در نزدیکی گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در آتلانتا و در تظاهرات در تمپا و سنت پترزبورگ ،

مینه سوتا باز کرده است یک حقوق مدنی رسیدگی به اینکه آیا مینیاپولیس اداره پلیس یک الگوی تبعیض علیه اقلیت ها ،

در جای دیگر پاپ فرانسیس خواستار آشتی ملی و صلح و گفت که "شاهد با نگرانی بسیار نگران کننده ناآرامی های اجتماعی در آمریکا

"من دوستان ما نمی تواند تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت در هر شکل و در عین حال ادعا می کنند برای دفاع از تقدس هر انسانی در زندگی,' او گفت.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند تا ملت فرمانداران و فقر را در برابر خشونت و گفت و گفت "lowlifes و بازندگان" شد مصرف بیش نیویورک خیابان.

او دوباره توییتی گفت: "LAW & ORDER!"

هزاران نفر از معترضان بار دیگر به خیابان ها دوباره در این کشور سرمایه آواز "گریس شگفت انگیز" را به عنوان آنها زانو زد. "ما قرار نیست در هر نقطه!" آنها شعار می دادند.

مأموران اجرای قانون در شورش دنده تماشا جمعیت است. واشنگتن شهردار موریل Bowser خود تحمیل 11 بعد از ظهر حکومت نظامی پس از روز سه شنبه تظاهرات صلح آمیز است. سه شنبه حکومت نظامی شده بود 7 p. m.

بیش از 20 ، 000 از اعضای گارد ملی نامیده شده اند تا در 29 متحده برای مقابله با خشونت است.

در فیلادلفیا یک مجسمه از شهردار سابق فرانک ریزو برداشته شد و این شهر در اوایل روز شنبه پس از بارها و بارها که هدف خرابکاری. ریزو ریاست بیش از یک نیروی پلیس به طور گسترده ای متهم به نژادپرستی و خشونت در 1970s.

در ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم شد اعلام برنامه های روز شنبه برای حذف از یاد مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت لی ه از ریچموند برجسته بنای تاریخی خیابان یک مقام ارشد دولت گفت: با توجه به آسوشیتد پرس. مجسمه بوده است هدف خرابکاری در جریان تظاهرات.

برخی از معترضان قاب رو به رشد جنبش به عنوان یک ضرورت پس از یک لیست طولانی از قتل توسط پلیس.

"آن احساس می کند مانند آن درست شده بی پایان آبشار از هشتگهای از مردم در حال مرگ و در آن احساس می کند مانند چیزی واقعا در حال انجام توسط ما رهبران سیاسی به واقع تصویب تغییر واقعی" گفت: کریستین Ohenzuwa, 19 با حضور در یک تظاهرات مسالمت آمیز در مینه سوتا در کنگره آمریکا در سنت پل.

"همیشه وجود دارد رفتن به یک نقطه شکستن. من فکر می کنم در حال حاضر ما شاهد شکستن نقطه در سراسر کشور است."

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر ایالات متحده کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب